Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Neměl by prosím někdo tušení, kde hledat chybu?

 

V čerpadle mi pravděpodobně zamrzla kapalina, myslel jsem si, že jsem letní nedoléval a evidentně jo. Čerpadlo ani nehvízlo, vždy, když jsem ho pustil, odpálilo pojistku č.15 a přestaly jít i přední stěrače. 

Sundal jsem tedy podběh, vyndal čerpadlo, vylil mix zimní a letní kapaliny (dolití zimní nepomohlo, nepromíchaly se, dole v nádržce byla žlutá, nahoře se držela modrá). Čerpadlo rozebral, celé vyčistil a zkusil na prázdno motorek, točí se, zdá se v pořádku. Celé to složil, znova zkusil na 12V baterku a vše ok. Vrátil čerpadlo zpět, zasadil do nádržky, připojil konektor, trubičky, zmáčkl páčku a lup, další pojistka v háji. 

 

Mám podezření, jestli tam není někde zkrat, při testu vodivosti na konektoru čerpadla multimetr má tendenci si písknout (nikoliv ale čistě jako při spojení kontaktů), nicméně kudy a kam vede kabel, to bohužel netuším. Připojuje se i s hadičkou na ostřikovače do kabelového svazku, v jenom místě je kolem svazku trochu mokro, ale nedokážu říct, od čeho a jestli to může mít nějaký efekt...

 

 image.thumb.png.55a513a30e39904c1a5c3589ed1e9395.png

IMG_20221217_142045.jpg

Upraveno od Encore1106

  • 5 měsíců později...

Abych uzavřel otázku: Vyřešeno výměnou za nové čerpadlo.

 

Podrobněji:
Motorek se sice točí na baterce a tváří se že je ok, ale z nějakého důvodu pojistky na autě pálí.

 

Na vrakovišti byl použitý origo motorek kolem 300,-Kč.

 

Výměna: Vytočit kola doprava, zvednout u levého předního kola heverem. Povolit pár šroubů v podběhu vpředu a nahoře, povolit šrouby, které drží díl plastového nadkolí ze spoda (od krytu motoru + v předním nárazníku). V mrazu jsem projistotu plast podběhu opatrně ohřál horkovzduškou. Pak podběh odtáhnout od předního nárazníku, je celkem pružný a dá se tam dostat (jen ho v mrazech nezlomit). Něčím zajistit, ať vám to pořád neskřípe ruce. Pak vytáhnout čerpadlo z nádobky ostřikovačů. Buď máte prázdnou nádobku nebo ucpávkou zacpat díru, případně nechat zbylou směs do ostřikovačů vytéct do hrnce/kýble. Odpojit hadičky k předním a zadnímu ostřikovači. Pak se nějak popasovat s konektorem, v tomto případě to jde hodně blbě odjistit, při komplet sundaném podběhu je to lepší. Vzít nové čerpadlo a postup opakovat obráceně - nacvaknout konektor, hadičky, vyndat ucpávku z nádobky, nasadit nové čerpadlo, přišroubovat plast k přednímu nárazníku, krytu motoru, kolem kola, spustit a uklidit hever. Práce na 20 minut i s horkým čajem, v létě by to bylo určitě rychlejší. Ale snadnější je nenechat tam zamrznout letní směs a motorek nespálit. 🙋‍♂️

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.