Publikováno Listopad 1, 200618 r Sháníme do firmy 4kolku, O2 ve slušné výbavě , uvažujeme taky o nové, ale pokud má někdo tip na nějaký referentský vůz... rok 06 do 30tkm.. díky za help.a za nabídky Vyzkoušeno jsem prolezl.
Listopad 1, 200618 r Autor Můj pes má náhon na všechny 4 a vyhrabe se tam,kde OII nikdy a utáhne i sáňky cosby to jsi mi pomohl:) jestli myslis toho hafana jak pobihal u tebe tak to verim Upraveno Listopad 1, 200618 r od rtg61
Listopad 1, 200618 r Škoda Auto Slovensko má na predaj nejaké O2 4x4 FSI, možno by stáli za to. Kuk tu http://www.skoda.sk/auta/?94 a tu http://www.skoda.sk/auta/?90
Listopad 1, 200618 r Autor Škoda Auto Slovensko má na predaj nejaké O2 4x4 FSI, možno by stáli za to. Kuk tu http://www.skoda.sk/auta/?94 a tu http://www.skoda.sk/auta/?90 diky, patram dal..
Listopad 2, 200618 r Taky jsem sháněl referentskou, ale v MB žádná nebyla. Prý 4x4 jako referentské nepoužívají. Takže byla nová .
Listopad 21, 200618 r MB pouziva jako sluzebaky (referentske) i 4x4. Akorat pro vetsinu lidi, kteri maji na sluzebaky v MB narok, je stanovena vnitrni restrikce na motor 2,0TDi, ale na motory 1,9TDi a 2,0FSI restrikce nejsou a proto se v bazarech, ktere referenstke auta prodavaji obcas tyto vozy objevuji. Jinak hodne ctyrkolek bude v nabidce za cca pul roku, protoze ted vsichni pred zimou vymenili superby za 4x4 mrkni na http://autosoft.cz/havex/ tam jsou nejake 4x4 - referentske z MB Upraveno Listopad 21, 200618 r od juricek
Listopad 24, 200618 r Autor Takže firemní už je nakonec koupeno. 2,0 FSI 4x4 černá perleť v černém kožichu.. Koupeno jako referentský vůz z Bolky, najeto 29500, rok stará, cena 599k, pořizovací 829k,- téměř skoro plná nálož. První zážitky cca po 2000km : po 100km jízdy ku Jihlavě z Brna najednou škyt škyt, a okta jede na 3 válce. Rožnula se kontrolka emisí výfuk plynů. No nic, pár telefonátů různě. Auto pochladlo a jede normálně.Dojeli jsme do místa určení a domluvená asistenční služba z Jihlavy cca za 1,5h dojela.Technik smáznul chybu na 4 válci. Prý to může být raním natankováním na Agipu naturalu 98, kterej nikdo moc nekupuje a mohl v tom být nějakej bordel.... uvidíme. Jinak auto je super, moturek krasně pružnej.
Listopad 24, 200618 r raním natankováním na Agipu naturalu 98? a protoze ho nikdo moc nebere, tak se na to jeden valec vysral?(vic oktanu, min valcu). no nevim, obcas se mi ty vysvetleni techniku zdaj opravdu zvlastni
Listopad 25, 200618 r Autor raním natankováním na Agipu naturalu 98? a protoze ho nikdo moc nebere, tak se na to jeden valec vysral?(vic oktanu, min valcu). no nevim, obcas se mi ty vysvetleni techniku zdaj opravdu zvlastni ja jsem to osobne taky bral jako prazvlastni duvod... po dvou dalsich natankovanich je klid.. prehodil 3 a 4 civku mezi sebou. Takze pokud se to ted objevi na 3 valci... asi bude jasne odkud vitr vane.
Listopad 25, 200618 r raním natankováním na Agipu naturalu 98? a protoze ho nikdo moc nebere, tak se na to jeden valec vysral?(vic oktanu, min valcu). no nevim, obcas se mi ty vysvetleni techniku zdaj opravdu zvlastni ja jsem to osobne taky bral jako prazvlastni duvod... po dvou dalsich natankovanich je klid.. prehodil 3 a 4 civku mezi sebou. Takze pokud se to ted objevi na 3 valci... asi bude jasne odkud vitr vane. No samozřejmě přece z Naturalu 98, který nikdo nebere
Listopad 26, 200618 r Ja tankujem vždy N98 a ešte k tomu na malinkej Slovnaft pumpe, a zatiaľ žiadne problémy neboli. Myslím, že príčina bude v zapaľovacej cievke. Diskusia prebehla už tu: FSI
Listopad 26, 200618 r Pro servis je vždycky dobré každé zdůvodnění, které "nesouvisí" přímo s autem..mají pocit dobré práce a nemusí nic dál řešit..aspoň tak mi někdy přijdou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.