Stanislav Grundza Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Ahoj vlastním OII kombi 77kw r.v. 2008 před facelift. Měnil jsem kotouče destičky (4x) a měl jsem i vyndané třmeny a měnil v nich těsnění , pak se šlo na odvzdušnění kdesy jsem našel návod že 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub. To jsem udělal jenže brzdový pedál je pořád měký a zabírá až od poloviny čili mi to připadá že to brzdí hůř než ty sjeté kotouče a destičky co tam byli dřív. Pak jsem se tady dočetl že se to musí dělat přes VAG a tady jsem narazil na problém mám tenhle kabel https://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnostika-skoda-audi-vw-seat-diagnosticky-kabel-vag1-43/ jenže ten se údajně připojí jen k ŘJ motoru žiju v Rakousku a malé servisy jsou zavřené jen A.T.U. má otevřeno což je snad nejdražší servis co tu je dnes jsem ptal a prej 150 € za odvzdušnění to bych raději udělal díry do podlahy a brzdil nohama. Takže má tu někdo tip jak odvzdušnit kvalitně OII bez VAG jinak má to ABS i ESP jestli to někdo potřebuje vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 (editace) No a než si začal odvzdušňovat dolil si nádržku na max a každý úbytek doléval? Editováno: 24. Duben 2020, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Grundza Vloženo 24. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Jojo to je jasný koupil 2L kapaliny kdyby náhodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 (editace) před 22 minutami, Stanislav Grundza napsal: .... šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud .... No počkej, Není postup: našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka? Já takhle měnil brzdovku na OII a OIII a diag. sem nepotřeboval. Editováno: 24. Duben 2020, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Grundza Vloženo 24. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub V podstatě to samí co píšeš ty , podle mě i ten návod co jsem našel byl ok. Jenže někteří píší že pokud se zavzdušnilo čerpadlo tak to jinak než přes VAG neuděláš jiný zase píší že uděláš , ale musíš odpojit baterku to jsem ještě nezkoušel potřebuju mít jistotu abych u toho pořád nešaškoval vždycky sundavám kolo proto se tu ptám aby mi někdo řekl zaručenej návod bez VAG kterej opravdu dělal na svý OII a fungovalo to. Já jen vím že dřív jsem se jen malinko dotknul pedálu a už jsem brzdil teda když ještě byli OK destičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 (editace) No mě zaráží že necháváš odvzdušňovák povolený. Postup jak jsem to dělal jsem napsal, víc k tomu nemám. Přesně pro takovýhle případy, pro jistotu, tu diagnostiku koupenou mám. Jinak pokud nemáš diag. tak by mělo stačit donutit to ABS k chodu ne? Takže to zahampnout někde kde bude ABS muset pracovat, někde na štreku? Editováno: 24. Duben 2020, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Grundza Vloženo 24. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 nějak nechápu tvůj postup našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka jak chceš aby tekla brzdovka když máš utáhlej šroubek , ty říkáš našlapat povolit šroubek propadnout UTÁHNOUT šroubek a našlapat dokud neteče jen brzdovka a kam by tekla odkud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 1) našlapat 2) povolit "šroubek" 3) propadnout 4) utáhnout "šroubek" 5) tekla brzdovka čistá a/nebo bez bublin ? -> ano -> 6 -> ne -> 1 6) konec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Skus auto rozjet a nejlépe na nějaké šotolině zprudka zabrzdit,aby zafungovalo ABS,pokud se to nezlepší,tak to skus ještě trochu odvzdušnit.Nebo to nechej tak a jak budeš jezdit,tak se to bude zlepšovat.Když sem na své Octě měnil gumičky v zadních brzdových třmenech,tak mě brzdový pedál bral taky tak od půlky.Tak po 200 km se to vrátilo donormálu a bylo v cajku.Snat ti to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Grundza Vloženo 24. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Choseu doufám že to tak bude , vůbec se mi nelíbí jak to brzdí jako by tam byli sjetý brzdy já se s tím s...l půl dne všechno jsem vyčistil nikam nespěchal aby to bylo tak jak to má být a pak tohle výsledek o ničem. Jinak LiveBomb jo tekla nejdřív s bublinama a pak jen hezky čirá po každém kole jsem dolil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plan B Vloženo 26. Duben 2020 Sdílet Vloženo 26. Duben 2020 Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Duben 2020 Sdílet Vloženo 26. Duben 2020 Jo jo, takhle to dělám taky. Ještě k tomu ABS, možná je to hloupý nápad (je můj) nedonutilo by ho k činnosti zvednout jedno kolo do vzduchu, nastartovat, zařadil, "rozjet se" a zabrzdit??? Na kolech, která stojí by se mělo aktivovat ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 26. Duben 2020 Sdílet Vloženo 26. Duben 2020 A jak to kolo chceš zvednout a rozjet se?? Imho na tohle ti začne dřív fungovat diferák než ABS. Tenhle nápad hrozí katastrofou. To je rozumějí to několikrát rozjet a zabrzdit na šotolině nebo na prázdném parkovišti nebo silnici bez provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Duben 2020 Sdílet Vloženo 26. Duben 2020 8-) rozjet se v uvozovkách znamená, že se zvednuté kolo začne točit ve vzduchu. Jasně že začne fungovat diferenciál. No nic ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Grundza Vloženo 28. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 V 26. 4. 2020 na 9:36, Plan B napsal: Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit. Teď ještě fungovalo tak jak mělo. Dříve jsem měl brzdy nastavené že půl cenťáku až cenťák a už jsem brzdil a teď ještě s lepšíma brzdama než když jsem to koupil v lepším stavu třmeny brzdím až někde v polovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.