Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vlastním OII kombi 77kw r.v. 2008 před facelift.

Měnil jsem kotouče destičky (4x) a měl jsem i vyndané třmeny a měnil v nich těsnění , pak se šlo na odvzdušnění kdesy jsem našel návod že 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub. To jsem udělal jenže brzdový pedál je pořád měký a zabírá až od poloviny čili mi to připadá že to brzdí hůř než ty sjeté kotouče a destičky co tam byli dřív.

Pak jsem se tady dočetl že se to musí dělat přes VAG a tady jsem narazil na problém mám tenhle kabel https://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnostika-skoda-audi-vw-seat-diagnosticky-kabel-vag1-43/ jenže ten se údajně připojí jen k ŘJ motoru žiju v Rakousku a malé servisy jsou zavřené jen A.T.U. má otevřeno což je snad nejdražší servis co tu je dnes jsem ptal a prej 150 € za odvzdušnění to bych raději udělal díry do podlahy a brzdil nohama. Takže má tu někdo tip jak odvzdušnit kvalitně OII bez VAG jinak má to ABS i ESP jestli to někdo potřebuje vědět.

No a než si začal odvzdušňovat dolil si nádržku na max a každý úbytek doléval?

Upraveno od LiveBomb

  • Autor

Jojo to je jasný koupil 2L kapaliny kdyby náhodou 

 

před 22 minutami, Stanislav Grundza napsal:

 .... šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud ....

No počkej,

Není postup: našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka?

Já takhle měnil brzdovku na OII a OIII a diag. sem nepotřeboval.

Upraveno od LiveBomb

  • Autor

2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub

 

V podstatě to samí co píšeš ty , podle mě i ten návod co jsem našel byl ok. Jenže někteří píší že pokud se zavzdušnilo čerpadlo tak to jinak než přes VAG neuděláš jiný zase píší že uděláš , ale musíš odpojit baterku to jsem ještě nezkoušel potřebuju mít jistotu abych u toho pořád nešaškoval vždycky sundavám kolo proto se tu ptám aby mi někdo řekl zaručenej návod bez VAG kterej opravdu dělal na svý OII a fungovalo to. Já jen vím že dřív jsem se jen malinko dotknul pedálu a už jsem brzdil teda když ještě byli OK destičky.

No mě zaráží že necháváš odvzdušňovák povolený.

Postup jak jsem to dělal jsem napsal, víc k tomu nemám.

Přesně pro takovýhle případy, pro jistotu, tu diagnostiku koupenou mám.

 

Jinak pokud nemáš diag. tak by mělo stačit donutit to ABS k chodu ne? Takže to zahampnout někde kde bude ABS muset pracovat, někde na štreku?

Upraveno od LiveBomb

  • Autor

nějak nechápu tvůj postup  našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka

jak chceš aby tekla brzdovka když máš utáhlej šroubek , ty říkáš našlapat povolit šroubek propadnout UTÁHNOUT šroubek a našlapat dokud neteče jen brzdovka a kam by tekla odkud 

1) našlapat

2) povolit "šroubek"

3) propadnout

4) utáhnout "šroubek"

5) tekla brzdovka čistá a/nebo bez bublin ? -> ano -> 6

                                                                      -> ne -> 1

6) konec

 

Skus auto rozjet a nejlépe na nějaké šotolině zprudka zabrzdit,aby zafungovalo ABS,pokud se to nezlepší,tak to skus ještě trochu odvzdušnit.Nebo to nechej tak a jak budeš jezdit,tak se to bude zlepšovat.Když sem na své Octě měnil gumičky v zadních brzdových třmenech,tak mě brzdový pedál bral taky tak od půlky.Tak po 200 km se to vrátilo donormálu a bylo v cajku.Snat ti to pomůže.

  • Autor

Choseu doufám že to tak bude , vůbec se mi nelíbí jak to brzdí jako by tam byli sjetý brzdy já se s tím s...l půl dne všechno jsem vyčistil nikam nespěchal aby to bylo tak jak to má být a pak tohle výsledek o ničem. Jinak LiveBomb jo tekla nejdřív s bublinama a pak jen hezky čirá po každém kole jsem dolil.

Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa  https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno

tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit.

Jo jo, takhle to dělám taky.

 

Ještě k tomu ABS, možná je to hloupý nápad (je můj) nedonutilo by ho k činnosti zvednout jedno kolo do vzduchu, nastartovat, zařadil, "rozjet se" a zabrzdit??? Na kolech, která stojí by se mělo aktivovat ABS.

A jak to kolo chceš zvednout a rozjet se?? Imho na tohle ti začne dřív fungovat diferák než ABS. Tenhle nápad hrozí katastrofou.

To je rozumějí to několikrát rozjet a zabrzdit na šotolině nebo na prázdném parkovišti nebo silnici bez provozu.

8-) rozjet se v uvozovkách znamená, že se zvednuté kolo začne točit ve vzduchu. Jasně že začne fungovat diferenciál. No nic .....

  • Autor
V 26. 4. 2020 na 9:36, Plan B napsal:

Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa  https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno

tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit.

Teď ještě fungovalo tak jak mělo. Dříve jsem měl brzdy nastavené že půl cenťáku až cenťák a už jsem brzdil a teď ještě s lepšíma brzdama než když jsem to koupil v lepším stavu třmeny brzdím až někde v polovině.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.