Publikováno Duben 24, 20205 r Ahoj vlastním OII kombi 77kw r.v. 2008 před facelift. Měnil jsem kotouče destičky (4x) a měl jsem i vyndané třmeny a měnil v nich těsnění , pak se šlo na odvzdušnění kdesy jsem našel návod že 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub. To jsem udělal jenže brzdový pedál je pořád měký a zabírá až od poloviny čili mi to připadá že to brzdí hůř než ty sjeté kotouče a destičky co tam byli dřív. Pak jsem se tady dočetl že se to musí dělat přes VAG a tady jsem narazil na problém mám tenhle kabel https://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnostika-skoda-audi-vw-seat-diagnosticky-kabel-vag1-43/ jenže ten se údajně připojí jen k ŘJ motoru žiju v Rakousku a malé servisy jsou zavřené jen A.T.U. má otevřeno což je snad nejdražší servis co tu je dnes jsem ptal a prej 150 € za odvzdušnění to bych raději udělal díry do podlahy a brzdil nohama. Takže má tu někdo tip jak odvzdušnit kvalitně OII bez VAG jinak má to ABS i ESP jestli to někdo potřebuje vědět.
Duben 24, 20205 r No a než si začal odvzdušňovat dolil si nádržku na max a každý úbytek doléval? Upraveno Duben 24, 20205 r od LiveBomb
Duben 24, 20205 r před 22 minutami, Stanislav Grundza napsal: .... šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud .... No počkej, Není postup: našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka? Já takhle měnil brzdovku na OII a OIII a diag. sem nepotřeboval. Upraveno Duben 24, 20205 r od LiveBomb
Duben 24, 20205 r Autor 2-3x sešlápnout pedál u posledního sešlápnutí držet cca. 10s a pak povolit ovzdušňovací šroubek pedál pak spadne až k podlaze a šroubek utáhnout pak opakovat a šroubek nechat povolený a našlapávat až dokud nepoleze jen čirá tekutina bez bublinek pak už jen držet pedál na podlaze a utáhnout šroub V podstatě to samí co píšeš ty , podle mě i ten návod co jsem našel byl ok. Jenže někteří píší že pokud se zavzdušnilo čerpadlo tak to jinak než přes VAG neuděláš jiný zase píší že uděláš , ale musíš odpojit baterku to jsem ještě nezkoušel potřebuju mít jistotu abych u toho pořád nešaškoval vždycky sundavám kolo proto se tu ptám aby mi někdo řekl zaručenej návod bez VAG kterej opravdu dělal na svý OII a fungovalo to. Já jen vím že dřív jsem se jen malinko dotknul pedálu a už jsem brzdil teda když ještě byli OK destičky.
Duben 24, 20205 r No mě zaráží že necháváš odvzdušňovák povolený. Postup jak jsem to dělal jsem napsal, víc k tomu nemám. Přesně pro takovýhle případy, pro jistotu, tu diagnostiku koupenou mám. Jinak pokud nemáš diag. tak by mělo stačit donutit to ABS k chodu ne? Takže to zahampnout někde kde bude ABS muset pracovat, někde na štreku? Upraveno Duben 24, 20205 r od LiveBomb
Duben 24, 20205 r Autor nějak nechápu tvůj postup našlapat -> povolit "šroubek" -> propadnout -> utáhnout "šroubek" -> našlapat ... dokud neteče jen brzdovka jak chceš aby tekla brzdovka když máš utáhlej šroubek , ty říkáš našlapat povolit šroubek propadnout UTÁHNOUT šroubek a našlapat dokud neteče jen brzdovka a kam by tekla odkud
Duben 24, 20205 r 1) našlapat 2) povolit "šroubek" 3) propadnout 4) utáhnout "šroubek" 5) tekla brzdovka čistá a/nebo bez bublin ? -> ano -> 6 -> ne -> 1 6) konec
Duben 24, 20205 r Skus auto rozjet a nejlépe na nějaké šotolině zprudka zabrzdit,aby zafungovalo ABS,pokud se to nezlepší,tak to skus ještě trochu odvzdušnit.Nebo to nechej tak a jak budeš jezdit,tak se to bude zlepšovat.Když sem na své Octě měnil gumičky v zadních brzdových třmenech,tak mě brzdový pedál bral taky tak od půlky.Tak po 200 km se to vrátilo donormálu a bylo v cajku.Snat ti to pomůže.
Duben 24, 20205 r Autor Choseu doufám že to tak bude , vůbec se mi nelíbí jak to brzdí jako by tam byli sjetý brzdy já se s tím s...l půl dne všechno jsem vyčistil nikam nespěchal aby to bylo tak jak to má být a pak tohle výsledek o ničem. Jinak LiveBomb jo tekla nejdřív s bublinama a pak jen hezky čirá po každém kole jsem dolil.
Duben 26, 20205 r Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit.
Duben 26, 20205 r Jo jo, takhle to dělám taky. Ještě k tomu ABS, možná je to hloupý nápad (je můj) nedonutilo by ho k činnosti zvednout jedno kolo do vzduchu, nastartovat, zařadil, "rozjet se" a zabrzdit??? Na kolech, která stojí by se mělo aktivovat ABS.
Duben 26, 20205 r A jak to kolo chceš zvednout a rozjet se?? Imho na tohle ti začne dřív fungovat diferák než ABS. Tenhle nápad hrozí katastrofou. To je rozumějí to několikrát rozjet a zabrzdit na šotolině nebo na prázdném parkovišti nebo silnici bez provozu.
Duben 26, 20205 r 8-) rozjet se v uvozovkách znamená, že se zvednuté kolo začne točit ve vzduchu. Jasně že začne fungovat diferenciál. No nic .....
Duben 28, 20205 r Autor V 26. 4. 2020 na 9:36, Plan B napsal: Tiez som s tym bojoval. nakoniec som to ovzdusnil podla tohto videa https://www.youtube.com/watch?v=dlS06g_PCno tych videii je tam kopu ako to ovzdusnit. Teď ještě fungovalo tak jak mělo. Dříve jsem měl brzdy nastavené že půl cenťáku až cenťák a už jsem brzdil a teď ještě s lepšíma brzdama než když jsem to koupil v lepším stavu třmeny brzdím až někde v polovině.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.