ros19 Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 Zdravím všechny, nenašel jsem zde podobný problém, tak se ptám. Neřešil někdo problém klepání a cvakání vysokotlakého čerpadla na motoru 1.4tsi. Ozývá se nejvíce při studeném motoru, ale je slyšet i po zahřátí motoru, když se přidá plyn tak je to znatelně slyšet. Jelikož má auto najeto poze 12tiskm , docela mě to vytáčí. Auto je vzáruce a v servise jsem dostal po 14 dnech odpověď z centrály, že se jedná o běžný projev čerpadla, že je to dosedáním nějakého zpětného ventilu a že hluk se již dále po 10tiskm nemění a že nemají nic měnit.To si jako dělaj srandu ? Chci to přesto zkusit vyreklamovat. Na předváděčce, než jsem auto kupoval, jsem nic takového neslyšel a měla najeto 30tiskm. Díky za reakce R.C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Co já o tom vím, tak některým to měnili. Ale opravdu je to v podstatě normální projev, i ty vyměněné začnou většinou zase cvakat a je pravda, že ty cvakající, kromě zvukového efektu, nemají žádný funkční projev závady. Taky mi čerpadlo cvaká, ale nevidím důvod to řešit. BTW asi, vzhledem k situaci v autoprůmyslu, budou stran uznávání reklamací přísnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ros19 Vloženo 29. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 (editace) Kdyby jenom cvakalo, asi neřeším, ale místy to má takový až kovový klepavý zvuk jako kdyby se to mělo rozpadnout. Za studena je to docela rachot pak se zklidní, ale je pořád slyšet, zkoumáním dřevěnou tyčkou přiloženou na trubku čerpadla :-) vychází zvuk z velkou pravděpodobností odtam, když se posunu k rozvodům je slyšet klidný motor, nebýt toho čerpadla byl by klid. Myslím, že šlo o nějakou sérii horších čerpadel a moc dobře o tom ví. Třeba na golfu VII 1.4.Tsi , co má kolega tak není slyšet nic takového. BTW já budu taky přísnější, když mám snížený plat :-) čerpadlo je pro ně za pár korun R. Editováno: 29. Duben 2020, autor: ros19 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Květen 2020 Sdílet Vloženo 16. Květen 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ros19 Vloženo 28. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Díky moc za info. Nakonec ale proběhla výměna čerpadla a je klid, uvidíme tedy jak dlouho. R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeffry7jordan Vloženo 26. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2022 Zdravím, píšu kvůli stejnému projevu. Vím, že tohle vlákno je už starší, ale třeba se někomu bude hodit. Projevuje se mi to přesně jak tady popisujete a taky mi to dost vadí, ale na chod motoru a výkonu to vliv nemá. Mám Golf VII Variant 2016 1,4 TSi 92 kW DSG. Problém se začal projevovat postupně po cca 35tis km. Nejprve proběhla výměna vysokotlakého čerpadla v Autotrend servisu a hluk zmizel. Jenže po dalších několika desítek km se to začalo projevovat znovu (postupně se to navyšuje, nezačne to hned). Opět jsem to řešil se stejným servisem, jenže tentokrát už mi řekli, že je to běžný projev a není to na reklamaci. Auto jsem jim tam nechal dokonce přes noc, aby to mohli nastartovat ráno (v zimě) za studena. Prý to startovali s jiným golfem 1,4 TSi s tím, že projev byl stejný. Hlavně v zimě to je otravné. Zjistil jsem, že tyhle čerpadla se montují originálně od Bosch a Hitachi. Které tam mám ale netuším. Není to problém jen 1,4 TSi. Našel jsem stejný problém u Mazdy. Opět vysokotlaké čerpadlo. Někde jsem četl, že stačí vyměnit v čerpadle jen hřídelku, nebo pístek a není potřeba to měnit celé a výměna je prý jednoduchá. Netuším ale zda toto běžný servis dělá. Zřejmě to někde vyzkouším ještě před zimou. Konkrétně pístek je otázka několika stovek korun. Tady je video s tím vysokotlakým čerpadlem, ale u Audi: https://www.youtube.com/watch?v=m_8G0Ek7QmU - tady na videu je vidět v čase 2:56 jak sundává ten pístek - v čase 3:11 je vidět deformace na pístku - v čase 3:33 jsou už nové komponenty Tady je trošku delší povídání k tomu (ale ke staršímu motoru): https://www.youtube.com/watch?v=5CD6obyhZmg - v čase 5:45 popisuje deformaci materiálu i na vačce motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 26. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2022 před 1 hodinou, jeffry7jordan napsal: Zdravím, píšu kvůli stejnému projevu. Vím, že tohle vlákno je už starší, ale třeba se někomu bude hodit. Projevuje se mi to přesně jak tady popisujete a taky mi to dost vadí, ale na chod motoru a výkonu to vliv nemá. Mám Golf VII Variant 2016 1,4 TSi 92 kW DSG. Problém se začal projevovat postupně po cca 35tis km. Nejprve proběhla výměna vysokotlakého čerpadla v Autotrend servisu a hluk zmizel. Jenže po dalších několika desítek km se to začalo projevovat znovu (postupně se to navyšuje, nezačne to hned). Opět jsem to řešil se stejným servisem, jenže tentokrát už mi řekli, že je to běžný projev a není to na reklamaci. Auto jsem jim tam nechal dokonce přes noc, aby to mohli nastartovat ráno (v zimě) za studena. Prý to startovali s jiným golfem 1,4 TSi s tím, že projev byl stejný. Hlavně v zimě to je otravné. Zjistil jsem, že tyhle čerpadla se montují originálně od Bosch a Hitachi. Které tam mám ale netuším. Není to problém jen 1,4 TSi. Našel jsem stejný problém u Mazdy. Opět vysokotlaké čerpadlo. Někde jsem četl, že stačí vyměnit v čerpadle jen hřídelku, nebo pístek a není potřeba to měnit celé a výměna je prý jednoduchá. Netuším ale zda toto běžný servis dělá. Zřejmě to někde vyzkouším ještě před zimou. Konkrétně pístek je otázka několika stovek korun. Tady je video s tím vysokotlakým čerpadlem, ale u Audi: https://www.youtube.com/watch?v=m_8G0Ek7QmU - tady na videu je vidět v čase 2:56 jak sundává ten pístek - v čase 3:11 je vidět deformace na pístku - v čase 3:33 jsou už nové komponenty Tady je trošku delší povídání k tomu (ale ke staršímu motoru): https://www.youtube.com/watch?v=5CD6obyhZmg - v čase 5:45 popisuje deformaci materiálu i na vačce motoru ve 3:11 je videt obrousena rolnicka na pisku, a proto pistek nema takovy zdviha nedava potrebny tlak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.