Jump to content

guam

Uživatel
  • Posts

    228
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

guam's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

23

Reputation

  1. Když chceš mít jistotu, tak se prodávají váhy pod oj nebo na zavěšení. Ale jestli zhruba víš, kolik zvedneš, tak to odhadneš. Já, pokud mám pochybnosti, tak vlek odpojím a zkusím za oj zvednout, vím, že v té pozici mám co dělat zvednou 50Kg pytel, takže mám hned jasno.
  2. To je hodně brzo. Mám teorii, že vstřiky odchází ne kvůli benzínu, ale kvůli tomu, že nejsou za provozu na CNG chlazené benzínem. Sice by měly být z tohoto důvodu nějak upravené, ale možná to není dostatečný. V souvislosti s benzínem jsem slyšel jen o problému některých starších ročníků, kdy použili nevhodné hadičky a benzín s biosračkami z nich něco vylouhoval a to potom ucpávalo vstřiky. Nešlo tak přímo o problém benzínu jako takového.
  3. Při jakém nájezdu jsi je měnil ty?
  4. guam

    Cukaní motoru

    Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde. Nakonec cukání se to týká... Po nastartování motoru motor třese dost výrazně autem. Zároveň při řazení to nějak hodně cuká. Tipuji reakční vzpěru motoru. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit?
  5. Nakonec pomohla až výměna převodovky. A ani ta vyměněná nebyla žádný vzor přesného a hladkého řazení. Popravdě jsou tady ty převodovky strašný shity a narazit na dobře fungující je spíše výjimka. Některým to ani nepřijde, dokud nevyzkouší převodovky od jiných výrobců, kdo střídá víc aut, tak je z MQ 200/250 nešťastný. Každopádně jde ta převodovka i opravit, ale to ti neudělají ve škodovce, musíš najít servis přes převodovky. Pokud zlobí jenom zpátečka, tak je to ještě OK, existuje opravná sada, mění se některá kola a synchrony. Mně šla dost často špatně řadit i jednička, byla opravdu zábava na semaforech přemlouvat převodovku, aby zapadla jednička...
  6. Řešil. Je to opravitelné. Některý převodovky byly vadný. Reklamovat pokud je v záruce a nedat se odbít.
  7. Přesně tak. Ani mně se nechce na to jít mechanicky. Absolutně nevěřím, že to nejde pořešit přes diagnostiku.
  8. Já se tě neptám na názor, jestli axiály přežijí nebo ne. Závěry z rozborek motorů ukazují, že to vůbec žádná sláva není. A že to ten motor nějak doklepe neznamená, že by nemohl být v daleko lepším stavu. Takže ty laciné ironické poznámky si nech od cesty.
  9. Nechci zakládat nové téma, už jsem se na to ptal v průběhu času několikrát, ale bez řešení. V případě OIII jde nějak vyřadit startování s nutností mít vyšlápnutou spojku? Jako člověka s citem pro techniku a znalostí souvislostí mě každý studený start, kor třeba po týdenní odstávce, doslova fyzicky bolí. Ať mi nikdo neříká, že to nejde vyřadit jinak, než pokaždé před startem vytáhnout konektor od pedálu spojky a spojovat tam nějaký dva dráty (což je zatím jediné funkční řešení, na které jsem narazil)
  10. Vůbec to nevidím stejně. I v této první generaci, o které je řeč (další už jsou o velký kus jinde, třeba nepotřebují ani ty čáry, poznají krajnici, umí předjet atd), je to vynikající pomocník. Jen je třeba akceptovat jeho možnosti a zvyknout si na jeho přítomnost. Manželka si zvykla jej mít zapnutý pořád a počítá s tím, že se s ním může kdykoliv začít přetahovat, že chvílí běží a chvíli ne. A nemá s tím problém, určitě ji nepřetlačí. Já to zase mám tak, že jej vypnu a zapínám jen na dálnicích nebo některých státovkách, když chci mít pocit zálohy. Skvěle mi to tuhle posloužilo v mlze jako mlíko, kdy se nedalo jet ani krokem. Sice to byla ruská ruleta, ale na rozdíl ode mě, udržování v pruhu vedlo auto stabilně uprostřed pruhu.
  11. Protože s Bosch byly ty problémy, tak už doporučují NGK...
  12. Pokud se nemýlím, tak pár těch motorů už zakukalo na rozpadnutou svíčku. Ničemu než NGK bych nevěřil
  13. Tak on není problém v elektrice, ale někdo kopnul do konektoru a ulomil se jeden pin u drátu. Náhodou někdo nevíte nebo neumíte zjistit označení toho pinu? Případně vhodnou náhradu, protože jako ND se bude na tuty dodávat jedině kabelový svazek. 🙄 Na fotce je ulomený pin, takže chybí ta část na zalisování kabelu. Je to z konektoru, který se zapojuje do snímače polohy spojky G476.
  14. Potřeboval bych schémata zapojení související se spojkovým pedálem. Vede k tomu 5 drátů, takže to nebude jeden dvoupolohový spínač, jak jsem se domníval. Díky za pomoc.
×
×
  • Create New...