Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

nenašel jsem zde podobný problém, tak se ptám.

Neřešil někdo  problém klepání a cvakání vysokotlakého čerpadla na motoru 1.4tsi.

Ozývá se nejvíce při studeném motoru, ale je slyšet i po zahřátí motoru, když se přidá plyn tak je to znatelně slyšet.

Jelikož má auto najeto poze 12tiskm , docela mě to vytáčí.

Auto je vzáruce a v  servise  jsem dostal po 14 dnech odpověď z centrály, že se jedná o běžný projev čerpadla, že je to dosedáním nějakého  zpětného ventilu a že hluk se již dále po 10tiskm  nemění a že nemají nic měnit.To si jako dělaj srandu ? Chci to přesto  zkusit vyreklamovat.

Na předváděčce, než jsem auto  kupoval, jsem nic takového neslyšel a měla najeto 30tiskm.

 

Díky za  reakce

 

R.C

 

 

 

 

 

Co já o tom vím, tak některým to měnili. Ale opravdu je to v podstatě normální projev, i ty vyměněné začnou většinou zase cvakat a je pravda, že ty cvakající, kromě zvukového efektu, nemají žádný funkční projev závady. Taky mi čerpadlo cvaká, ale nevidím důvod to řešit. 

 

BTW asi, vzhledem k situaci v autoprůmyslu, budou stran uznávání reklamací přísnější...

  • Autor

Kdyby jenom cvakalo, asi neřeším,  ale místy to má takový až kovový klepavý zvuk jako kdyby se to mělo rozpadnout.

 Za studena je to docela rachot pak se zklidní, ale je pořád slyšet,  zkoumáním dřevěnou tyčkou přiloženou na trubku čerpadla  :-)  vychází zvuk  z velkou pravděpodobností odtam, když se posunu k rozvodům je slyšet klidný motor, nebýt toho  čerpadla byl by klid. Myslím, že šlo o nějakou sérii horších  čerpadel a moc dobře o tom ví.

Třeba na golfu VII 1.4.Tsi , co má kolega tak není slyšet nic takového.

 

BTW  já budu taky přísnější, když mám snížený plat  :-)  čerpadlo je pro ně za pár korun

R.

 

Upraveno od ros19

  • 3 týdny později...
  • 2 týdny později...
  • Autor

Díky moc za info.

Nakonec ale  proběhla výměna čerpadla a je klid, uvidíme tedy jak dlouho.

 

R

  • 2 roky později...

Zdravím,

 

píšu kvůli stejnému projevu. Vím, že tohle vlákno je už starší, ale třeba se někomu bude hodit. Projevuje se mi to přesně jak tady popisujete a taky mi to dost vadí, ale na chod motoru a výkonu to vliv nemá. Mám Golf VII Variant 2016 1,4 TSi 92 kW DSG. Problém se začal projevovat postupně po cca 35tis km. Nejprve proběhla výměna vysokotlakého čerpadla v Autotrend servisu a hluk zmizel. Jenže po dalších několika desítek km se to začalo projevovat znovu (postupně se to navyšuje, nezačne to hned). Opět jsem to řešil se stejným servisem, jenže tentokrát už mi řekli, že je to běžný projev a není to na reklamaci. Auto jsem jim tam nechal dokonce přes noc, aby to mohli nastartovat ráno (v zimě) za studena. Prý to startovali s jiným golfem 1,4 TSi s tím, že projev byl stejný. Hlavně v zimě to je otravné. Zjistil jsem, že tyhle čerpadla se montují originálně od Bosch a Hitachi. Které tam mám ale netuším.

 

Není to problém jen 1,4 TSi. Našel jsem stejný problém u Mazdy. Opět vysokotlaké čerpadlo.

 

Někde jsem četl, že stačí vyměnit v čerpadle jen hřídelku, nebo pístek a není potřeba to měnit celé a výměna je prý jednoduchá. Netuším ale zda toto běžný servis dělá. Zřejmě to někde vyzkouším ještě před zimou. Konkrétně pístek je otázka několika stovek korun.

 

Tady je video s tím vysokotlakým čerpadlem, ale u Audi:

https://www.youtube.com/watch?v=m_8G0Ek7QmU

- tady na videu je vidět v čase 2:56 jak sundává ten pístek

- v čase 3:11 je vidět deformace na pístku

- v čase 3:33 jsou už nové komponenty

 

Tady je trošku delší povídání k tomu (ale ke staršímu motoru):

https://www.youtube.com/watch?v=5CD6obyhZmg

- v čase 5:45 popisuje deformaci materiálu i na vačce motoru

před 1 hodinou, jeffry7jordan napsal:

Zdravím,

 

píšu kvůli stejnému projevu. Vím, že tohle vlákno je už starší, ale třeba se někomu bude hodit. Projevuje se mi to přesně jak tady popisujete a taky mi to dost vadí, ale na chod motoru a výkonu to vliv nemá. Mám Golf VII Variant 2016 1,4 TSi 92 kW DSG. Problém se začal projevovat postupně po cca 35tis km. Nejprve proběhla výměna vysokotlakého čerpadla v Autotrend servisu a hluk zmizel. Jenže po dalších několika desítek km se to začalo projevovat znovu (postupně se to navyšuje, nezačne to hned). Opět jsem to řešil se stejným servisem, jenže tentokrát už mi řekli, že je to běžný projev a není to na reklamaci. Auto jsem jim tam nechal dokonce přes noc, aby to mohli nastartovat ráno (v zimě) za studena. Prý to startovali s jiným golfem 1,4 TSi s tím, že projev byl stejný. Hlavně v zimě to je otravné. Zjistil jsem, že tyhle čerpadla se montují originálně od Bosch a Hitachi. Které tam mám ale netuším.

 

Není to problém jen 1,4 TSi. Našel jsem stejný problém u Mazdy. Opět vysokotlaké čerpadlo.

 

Někde jsem četl, že stačí vyměnit v čerpadle jen hřídelku, nebo pístek a není potřeba to měnit celé a výměna je prý jednoduchá. Netuším ale zda toto běžný servis dělá. Zřejmě to někde vyzkouším ještě před zimou. Konkrétně pístek je otázka několika stovek korun.

 

Tady je video s tím vysokotlakým čerpadlem, ale u Audi:

https://www.youtube.com/watch?v=m_8G0Ek7QmU

- tady na videu je vidět v čase 2:56 jak sundává ten pístek

- v čase 3:11 je vidět deformace na pístku

- v čase 3:33 jsou už nové komponenty

 

Tady je trošku delší povídání k tomu (ale ke staršímu motoru):

https://www.youtube.com/watch?v=5CD6obyhZmg

- v čase 5:45 popisuje deformaci materiálu i na vačce motoru

ve 3:11 je videt obrousena rolnicka na pisku, a proto pistek nema takovy zdviha nedava potrebny tlak

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.