Davon Vloženo 4. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2006 Ty jo a co s tim ja, mam slepe 2 cudliky. Poradi nekdo? ??? Co tim chtel jako basnik rici? Chtel jsem tim rici to, ze co ¨bych dal ja misto 2zaslepek, kdyz je problem prijit co dat misto jedny, capisto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malisss Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 svagr ma audi A8 a ta to ma taky na tlacitko se to cely otevre a zavre - jen je fakt ze u too auta zvedas jen viko od kufru a ne cely 5. dvere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2006 Ty jo a co s tim ja, mam slepe 2 cudliky. Poradi nekdo? ??? Co tim chtel jako basnik rici? Chtel jsem tim rici to, ze co ¨bych dal ja misto 2zaslepek, kdyz je problem prijit co dat misto jedny, capisto? Ted uz jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhans69 Vloženo 6. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2006 Co jsem se tak obcas dival na Monster Garage, tak tam casto pouzivali elektricke serva kere vysouvaly pist. Bohuzel neznam typ, vyrobce, cenu, velikost a dalsi vlastnosti. Vim jenom ze mely svinskou silu, vytahly i 100kg vazici plechovou strechu auta Pak jsem videl to same, ale v hydraulice. Ale opet neznam nic podrobnejsiho. Takze mozna toto by bylo reseni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 (editace) hmmmm mna napadlo ze by si mal pri rezerve niaku tlakovu nadobku na ktorej by bol autoventil cez co by si ju ras za cas natlakoval vzduchom potom by si mal na nu napojeny niaky pneumatycky piestik ktory by sa pri stlaceni cudliku vysunul do pozadovanej vysky a vytlacil tak kufor hore . potom by to uz chytili vzpery a piestik by sa pekne pomalicky zasunul dole a ty by si potom zavrel kufor klasickym sposobom to ma len teras napadlo takze je tam este vela veci neporiesenych ale mohlo by to fungovt . Editováno: 11. Listopad 2006, autor: danone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 a teras ma napadlo ze rezervu by si mohol mat rovno ako tlakovu nadobku. ja mam v aute taky kompresorcek 12V co je fest pomali ale dokaze nafuknut takze nemyslim ze by to mal byt problem. takze by si na to potreboval asi rezervu niaku tlakovu hadicku zopar kablov piestik vypinac. a to jak spravit aby sa ti zamok na kufri odomkol v spravny cas neviem ale to tu mozno vie niekto iny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalP Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 zdarec, kamárád to má na kombajnu BMW taky. zmáčkne čudl na dálce a otevře se mu kufr, uloží nákup, zmáčkne čudl v kufru ( je na dveřích v tapecu ) a dveře se po vteřinovém spoždovacím i ntervalu pomalu a čistě zavřou. Žádné špinění rukou. Takhle bych to chtěl taky, ale asi to nepůjde zrealizovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 zdarec, kamárád to má na kombajnu BMW taky. zmáčkne čudl na dálce a otevře se mu kufr, uloží nákup, zmáčkne čudl v kufru ( je na dveřích v tapecu ) a dveře se po vteřinovém spoždovacím i ntervalu pomalu a čistě zavřou.Žádné špinění rukou. Takhle bych to chtěl taky, ale asi to nepůjde zrealizovat. Pujde!!!! Kup BMW combi co uz to ma a je to ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Ahoj. Taky jsem o tom uvažoval, teda mám zatím v plánu jen klasickej odskok, už jsem si nakoupil vše co je potřeba, ale co se týče těch dveří aby se ti celý otevřeli a úplně samy, na to je potřeba moc velká síla, jde o to, jak rychle bys je chtěl mít otevřený a kdybys třeba náhodou vyřešil otevírání, tak je tu ještě otázka zavírání. To máš ještě horší, ta váha když to pustítš 100x za sebou tak se snima můžeš rozloučit, takže jsem tu slyšel něco o motůrku ale ten by musel být docela velkej a kam sním a jak bys řešil ramena která by dveře zvedla? No jak přemýšlím tak mě napadla jen jedna věc a to 2 velký pružiny které by ty dveře po odskoku celý vyzvedli do výšky kde si to už chytnou vzpěry.Jenže když nad tím člověk dumá dál, při zavírání dveří by to pružina pěkně podržela a váha dveří by se pak postarala o to že by se nezabouchli nárazem ale jen lehce rukou přitlačit a je zavřeno. Já bych spíš potřeboval poradit s něčím jiným. Chci si nechat zahladit pátý dveře, tudíž tam nebude žádná klika nic za co by se to dalo chytit a zvednout, tak dumám nad tím, jak udělat aby se mi po odskoku dveře přizvedli aspoň o 4cm, abych tam zespada mohl strčit pár prstů a dveře lehce zvednout. Ale opět mě napadá pružinka která by mohla být ve vodící tyči s kolíkem, který by byl umístěný ve dveřích. No pokusím se nad tím více přemýšlet, myslím že by se to dalo udělat. No zanedlouho budu mít hotové stránky, takže tam byste eventuelně moje nápady mohli zhlédnout. Stím zvedáním dveří to není špatný nápad ale také přemýšlím o zvedání kapoty ale ta se tak často nezvedá jako pátý dveře a navíc mají pojistku, ale na srazy to může být docela pěkný efekt. Uvidíme jak to půjde. Rozhodně to chce se o tom bavit, zkoušet vymýšlet, popřípadě udělat nákres.Jo jsem rád že tu jsou lidi co by se o tom bavili. Někdo má víc času, někdo se nudí, proč to neudělat, když to bude fungovat. Materiál není tak těžké sehnat. Hele chlape, sice měsíce poté, ale mám pro tebe radu, dnes jsem to úspěšně realizoval. Problém, který řešíš - aby se těžké dveře alespoň trošku pootevřely vyřeší samotný zámek. Vždyť je tomu tak u víka motoru - zatáhneš a vyskočí, žádný plynový vzpěry, žádné motorky. Jde o to, že v motoru je ten mechanismus podstatně silnější a zkus si třeba šroubovákem ho zacvaknout .. já to nedal. A to mě inspirovalo při přemýšlení, jak to udělat také u zadních dveří - tam je ten klasický oranžový zámek příliš slaboučký, když si ho vymontuješ, tak uvidíš, že je to malá slabá pružinka, a tak zmiňované zamknutí tím šroubovákem není problém. A řešení ? Prohlídl jsem si, jak ten zámek (samotná oranžová část) funguje, jak se tam ty páčky hejbou. Následně jsem vzal asi 0.5mm měděnej drát, dvojí smyčkou zachytil (a dotáhl aby se nevysmykla), drát trošku zapletl a vyvedl směrem ven. Zhruba po 10cm jsem udělal opětovnou dvojí smyčku, drát zapletením ukončil a odcvakl. Celý ho pomazal tukem a navlíkl na něj bužírku, aby se nikde neodíral a ničemu nevadil (klouže v té bužírce). Celé to je tedy takový háček. Na druhou konci toho háčku jsem dal velkou pružinu, cca. 15cm, přidělal do výstuhy dveří (tzn. "kov uvnitř", nic nejde nikde vidět) velkej šroub a mezi dvě podložky tu pružinu natáhl (no a u toho si málem osekl prst .. klasika). Efektem toho je, že zámek je podstatně silnější a při otření dveře odskočí - zamykací očko na dveřích je úplně vytlačeno ze zámku. Dveře tak stačí kdekoliv uchytit (jen prosím né za stěrač ) a zvednout. Následovalo doplnění elektromagnetu, kde stejným postupem jsem zachytil páčku jinou a docílím tím elektrického odskoku jak u Octavie 2. Zapojené to ještě nemám (nicméně drát je už pod palubovkou), protože to trochu moc žere a musí to jít tedy přes samostatné relé, ale pak to budu ovládat právě Magicarem. Koumáky varuji, že umístění táhla magnetu do mechanismu páky otvírání, či napojení na slačovanou část samotného zámku není cesta, protože magnet je na to příliš slabý. Poslední věcí bylo ono zaslepení zámku, resp. úplné vytáhnutí vložky všech mechanismů s ní spojené (aby to nešlo třeba šroubovákem). Celkově jsem spokojen, sám sebou překvapen a je to . Možná to jde vše vyřešit jinak, elegantněji, protože Cosby mě přesvědčuje, že to stačí naprogramovat na třítlačítkový ovladač a je to. Já po shlédnutí jak to funguje tomu nevěřím, sorry Cosby, jedině, že by se zámek i mechanismus otvírání vyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.