Mizgy Vloženo 20. Červen 2020 Sdílet Vloženo 20. Červen 2020 Dobrý deň, Chcel by som sa skúsiť informovať, alebo poradiť kde by mohol byť problém poprípade ako ho vyriešiť. Jedná sa o auto Škoda Fábia 1.4 MPI rok výroby 2002. Dnes sa mi druhý krát stala situácia, kde počas daždivého počasia sa počas jazdy stierače z prvého stupňa začali správať ako keby boli na max. stupni, všetky smerovky zostali svietiť pasívne, kontrolka posilňovača riadenia (oranžová kontrolka volantu s výkričníkom) sa rozsvietila, ale na priek tomu som nepocítil, že by mi volant či niečo iné šlo ťažšie, vnútorné svetlo na strope nešlo zapnúť. Toto všetko pretrvávalo aj na ďalej po vypnutí motora či vytiahnutí kľúča z auta. Všetko prestalo až po odpojení batérie. Po jej zapojení späť všetko funguje ako by malo, otázka znie do kedy, alebo čo by mohlo spôsobovať túto chybu či skrat. Stalo sa mi to zatiaľ len dva krát ako som spomenul a dva krát počas dažďa. Rozmedzie medzi dvomi týmito situáciami môže byť približne 3 až 4 týždne počas ktorých bol dážď viac krát, ale bez toho že by sa stalo niečo podobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tenki Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 Dobrý den mám úplně stejný problém a stále mi nikdo nepomohl vyřešit. Už jate přišel na to čím to je? Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 22. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2021 Jak máš na tom kabelový svazek v motoru ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 22. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2021 Také dle projevu tipuji na hlavní kabelový svazek v motorovém prostoru. Pokud je ještě pořád z výroby ohnutý do sifonu tvaru "U" a navíc je dole naložený v louži vody na nosníku (při dešti), tak jsou vodiče za ta léta shnilé. Bohužel známá nemoc Fabií, myslím, že zde na fóru to už bude, jen hledat. Šlo to zavčasu řešit úpravou toho tvaru sifonu ze svislé polohy do vodorovné, tak aby nestál dole ve vodě (dělal jsem to asi před 15 lety na mojí 20-tileté Fabii 1,4MPi a svazek je v pořádku). Nyní jestli je už zkřehlý a shnilý, tak na to radši vůbec nesahat a nechat jej vyměnit, ať ti zkraty nenapáchají nějaké škody na elektrice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.