Malawi Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Ahojte, nasel jsem pod kompresorem klimy vlhkost na hadici, viz foto. Mam pred sebou dlouhou cestu, a tak se chci zeptat, zda-li se jedna o nejaky zavazny problem, nebo to nemam resit? Diky za kazdy postreh... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 (editace) Je to vlhke alebo mastne? Ak je to voda, vysusi sa to, ak je to z kompresora, tak nie... ked bezi klima, niektore trubky sa prirodzene orosia... samozrejme, henta trubka nieje klima... si is isty, ze je to z kompresora? Editováno: 9. Červenec 2020, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 9. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Uz jsem to jednou otiral a po dnesni jizde 100km je to takto vlhke. Je to mastne a primo pod kompresorem, tak si myslim, ze je unika z nej...jo a vim, ze ta hadice neni od klima[emoji6] I kompresor se mi zda trochu vlhky, tak mam podezreni na nej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 No ked to ide z kompresora, tak coskoro to prestane chladit. Horsie je ze bez oleja sa zadrie kompresor a to bude pruser. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 9. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Nejhorší, co se muze stat, je tedy to, ze nepujde klima, ze? A samo muze nasledovat zadreni kompresoru, pokud unikne veskere medium s olejem...je vubec mozne kompresor repasovat/pretesnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 (editace) Kompresor, teoreticky hej, prakticky nie. Ked sa zadrie zacnu lietat piliny okruhom. A zaplatis preplach systemu, a kto vie ci aj po preplachu neznicis novy kompresor. Rozhodne by som neriskoval zanesenie okruhu pilinami. Editováno: 12. Červenec 2020, autor: atlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_RB Vloženo 10. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2020 Tělo kompresoru se bude spíš zahřívat. Jediné místo, kde by na úrovni teorie hrozila kondenzace je trubka z výparníku (tepelný výměník, který odebírá teplo z kabiny). Je to určitě tekutina od klimatizace? Není to směs nemrznoucí směsi z chladící soustavy? Nejčastější důvod zničení kompresoru klimatizace je nedostatek chladiva nebo nepoužívání klimatizace. Chladivo bych doplňoval alespoň 1x za dva roky a klimatizaci spustil alespoň 1x za měsíc, aby se systém promazal. Chladivo má v sobě i olej, který systém klimatizace maže. Na tvém místě bych doplnil klimatizaci a zabýval se tím, zda chladí na plný výkon. Pokud bych se chladivo neztrácelo rychleji, než 100 g / rok asi není nutné klimatizace sahat a zdroj tekutiny na hadici chladící soustavy je někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.