Přejít na obsah

Válec bez komprese - podpálený ventil


tomprazak

Doporučené příspěvky

Ukápnul kvůli nekontrolovanému hoření něčeho, co ve válci nemělo být ...

Pokud to tedy nebralo žádný olej (tomu nevěřím podle stavu svíček), tak tedy selhaly vstřiky? Podle toho že se utavil výfukový ventil to jednoznačně ukazuje na spotřebu oleje ...

Jo, EA888 se fakt povedly ...

 

Každopádně jsi tedy asi uhrál kulantní řešení podle toho cos napsal, tak aspoň že se ledy hnuly ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, tomprazak napsal:

Ještě sem můžu zatím napsat že byl podpálený ventil (byla v něm díra) na 3 válci i lůžko ventilu na hlavě špatné + byla drážka na tom válci zřejmě jak si ventil ukápl na píst...

Protože má tvůj problém s motorem vývoj, upravil jsem v tomto smyslu název tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pěkné, ty dvě pravé z 1 a 2, to je stav jak by měl být. Ty dvě levé z 3 a 4 je podle mě následek pálení oleje, z nadbytku benzínu by to vypadalo jinak. Takže jde jen o to, kudy a jak moc se ho do těch dvou válců, 3 a 4, dostávalo. Moc oleje to podle fotek svíček nebylo, ale stačilo to v kombinaci s chudou benzínovou směsí na to co se stalo.

 

Máš to autí dlouho, najels těch 65tkm sám, nebo jsi to pořídil nedávno a km moc nenajel?

Poslední servis jak píšeš byl 49 238 km 28.6.2019, nyní je tam cca po roce o 15-16tkm víc, tak by bylo zajímavé vědět, co dělala hladina oleje v rámci toho pevného intervalu určeného poruchou ;-)

 

Ona ta maximálně povolená spotřeba oleje 0,5 litru na 1000 km je brána pro celý motor, tedy každý válec cca 0,125 litru.

Když se pak díky problémům jen na několika válcích spotřeba nedělí mezi všechny ale jen např. dva, tak měřitelná spotřeba oleje motoru může na oko pro uživatele vypadat v normě a malá, ale stačí na to, aby jen ty dva válce odpravila.

Proto se vždy musí posuzovat všechny svíčky z daného motoru najednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám sem těch 65 necelých nenajel a mě ani předchozímu majiteli to olej nebralo a v rámci záruky se ani nic takového na tomto voze neřešilo takže je to zvláštní...ale každopádně se k tomu Škodovka postavila a zaplatila 80% víc jsem z nich nedostal. Podle Škodovky se podepisuje když u nich kupujete auto nějaké seznámení s vozem (to musel podepsat předchozí majitel já kupoval auto přímo od něj). A tam to mají ošetřené....a každý prodejce to má ještě také trochu jinak no bylo to peklo. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, a můžeš tedy písnout, kolik km jsi s tím najezdil sám? Jak už jsem postnul, pokud jsi sám nenajel alespoň posledních 5000km, nemůžeš ke spotřebě oleje říci skoro nic, pokud jsi za ty km nemrknul na měrku ani jednou, tak cca 1 litr oleje by to klidně mohlo pápnout a jen na dva válce by to stačilo ;-)

Počítej s tím, že info od předchozího majitele nebude muset být úplné nebo dokonce pravdivé, ale to je věc jiná ...

A jestli to dobře chápu, jsi vlastně už třetí majitel, protože ten před Tebou to nekupoval od škodovky jako nový, že?

 

Každopádně 80% kulance je moc pěkných, poděkuj technikovi ze servisu, který toto s ŠA dohodnul, když to jak říkáš porovnáš s těmi předchozími servisy, co se s tím nechtěli zabývat a nebo už měli "limit" vybraný ...

 

P.S. - Když tak koukám do téhle sekce, tohle už je třetí motor, kterej má vážnej problém s utaveným ventilem, někdo o spotřebě oleje ví, někdo ne ... :-)

https://forum.skodahome.cz/topic/150990-20-tsi-140kw-při-88tkm-motor-ko/

https://forum.skodahome.cz/topic/152944-olej-ve-třetím-valci/

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano za necelé 3 roky se i se mnou na autě protočily 3 majitelé. A na tu spotřebu oleje na těch mých 1000km se to opravdu poznat nedá...ale na druhou stránku se na autě řešily prkotiny jako vrzající zpětné zrcátko atd. tak kdyby to žralo olej tak se snad by se také s tím to problém ozval nebo by o tom byl záznam protože se vším co se řešilo záznam existuje(ale u nás je asi vše možné kdyby o tom existoval záznam auto by se dost špatně prodávalo i když je v záruce).....ale každopádně teď má nový motor najeto necelych 700km ještě udělám 800 a dám nový olej a pak každých 10 000km 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď i upřímnost. Myslím že bych neprohrál, oba dva předchozí majitelé se toho zbavili z jasného důvodu, který Ty sis vyžral jen po 1000km od koupě.

Nevěř, že tohle někdo někam bude zapisovat, 0,5 litru na 1000 km je povoleno*, a další důvod jsi zmínil sám, blbě by se to prodávalo dál ...

Gratuluj si, žes uhrál tu kulanci a našel servis co se nebál to řešit v Tvůj prospěch a nebylo to tak finančně bolestivé. Tak hodně km bez starostí ;-)

*Jen se zapomíná na to co jsem napsal - pokud se ta spotřeba oleje nedělí na celý motor ale jen jeden či dva válce, jdou všechny počty norem šejdrem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...