cosby Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 Fandím některým japoncům,kteří se těm dotykovým nesmyslům bránili. https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridic-za-jizdy-nesmi-ovladat-dotykovy-displej-rozhodl-soud-v-nemecku-40332233#seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=P1v3W1wHBct-202008021825&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 Taky doufám, že se na dotykové ovládání všeho možnýho vykašlou. Mobil být nemůže, protože odvádí pozornost, ale šmatlat po display už nevadí, přitom to je to samý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Srpen 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 Konečně někdo,kdo se mnou souhlasí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 před 1 hodinou, cosby napsal: Konečně někdo,kdo se mnou souhlasí Vždyť je to naprosto logické. Auta jsou plná všelijakých rádoby bezpečnostních asistentů, jejichž funkčnost je minimálně dost sporná, a přitom základní prvky bezpečného ovládání vozidla mizí kdesi v nenávratnu na umatlaných displejích... Anebo je v tom možná i nechtěný záměr, když už tam máme front asistant, lane asist, etc., naboucháme všelijaké ovládací prvky někam do čtvrtého podmenu, ono se to auto těch pár desítek vteřin, kdy řidič šmatlá pod displeji a přitom ho sleduje, nějak uřídí samo? Vždyť se stačí podívat na ovládací panel (sic!) světel u G8 nebo třeba i u OIV, to, co řidič nahmátnul po slepu, a mohl snadno zapínat osvětlení a mlhovky bez toho, aby se na vypínač podíval, dostalo úplně jiný nesmyslný designový výstřelek... A takových ergonomických a jiných přešlapů, co jdou přímo proti bezpečnosti, se jistě najde více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 Před hodinou, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. U Enyaqu uvádí, že takový interiér jsme ještě neviděli, určitě nebude mít k Tesle daleko ( obří tablet, min.tlačítek a x desítek stran povinný návod). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 2. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2020 před 2 hodinami, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. Jsem si jistý, že koncern tuhle architekturu palubní desky vyvíjel proto, aby to mohl nacpat do všech modelů a ušetřit pár Kč na každém autě. Té kritiky je ale všude spousta a minimálně o některých ergonomicky nešťastných řešeních se prý diskutuje. Těžko říct, co bude dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 10. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2020 Odpověď na co bude dále u Škody Rozhovor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.