Publikováno Srpen 2, 20205 r Fandím některým japoncům,kteří se těm dotykovým nesmyslům bránili. https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridic-za-jizdy-nesmi-ovladat-dotykovy-displej-rozhodl-soud-v-nemecku-40332233#seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=P1v3W1wHBct-202008021825&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Srpen 2, 20205 r Taky doufám, že se na dotykové ovládání všeho možnýho vykašlou. Mobil být nemůže, protože odvádí pozornost, ale šmatlat po display už nevadí, přitom to je to samý....
Srpen 2, 20205 r Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou.
Srpen 2, 20205 r před 1 hodinou, cosby napsal: Konečně někdo,kdo se mnou souhlasí Vždyť je to naprosto logické. Auta jsou plná všelijakých rádoby bezpečnostních asistentů, jejichž funkčnost je minimálně dost sporná, a přitom základní prvky bezpečného ovládání vozidla mizí kdesi v nenávratnu na umatlaných displejích... Anebo je v tom možná i nechtěný záměr, když už tam máme front asistant, lane asist, etc., naboucháme všelijaké ovládací prvky někam do čtvrtého podmenu, ono se to auto těch pár desítek vteřin, kdy řidič šmatlá pod displeji a přitom ho sleduje, nějak uřídí samo? Vždyť se stačí podívat na ovládací panel (sic!) světel u G8 nebo třeba i u OIV, to, co řidič nahmátnul po slepu, a mohl snadno zapínat osvětlení a mlhovky bez toho, aby se na vypínač podíval, dostalo úplně jiný nesmyslný designový výstřelek... A takových ergonomických a jiných přešlapů, co jdou přímo proti bezpečnosti, se jistě najde více
Srpen 2, 20205 r Před hodinou, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. U Enyaqu uvádí, že takový interiér jsme ještě neviděli, určitě nebude mít k Tesle daleko ( obří tablet, min.tlačítek a x desítek stran povinný návod).
Srpen 2, 20205 r před 2 hodinami, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. Jsem si jistý, že koncern tuhle architekturu palubní desky vyvíjel proto, aby to mohl nacpat do všech modelů a ušetřit pár Kč na každém autě. Té kritiky je ale všude spousta a minimálně o některých ergonomicky nešťastných řešeních se prý diskutuje. Těžko říct, co bude dál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.