cosby Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 Fandím některým japoncům,kteří se těm dotykovým nesmyslům bránili. https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridic-za-jizdy-nesmi-ovladat-dotykovy-displej-rozhodl-soud-v-nemecku-40332233#seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=P1v3W1wHBct-202008021825&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Citovat
Bikes Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 Taky doufám, že se na dotykové ovládání všeho možnýho vykašlou. Mobil být nemůže, protože odvádí pozornost, ale šmatlat po display už nevadí, přitom to je to samý.... Citovat
deto Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. Citovat
Pawouk Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 před 1 hodinou, cosby napsal: Konečně někdo,kdo se mnou souhlasí Vždyť je to naprosto logické. Auta jsou plná všelijakých rádoby bezpečnostních asistentů, jejichž funkčnost je minimálně dost sporná, a přitom základní prvky bezpečného ovládání vozidla mizí kdesi v nenávratnu na umatlaných displejích... Anebo je v tom možná i nechtěný záměr, když už tam máme front asistant, lane asist, etc., naboucháme všelijaké ovládací prvky někam do čtvrtého podmenu, ono se to auto těch pár desítek vteřin, kdy řidič šmatlá pod displeji a přitom ho sleduje, nějak uřídí samo? Vždyť se stačí podívat na ovládací panel (sic!) světel u G8 nebo třeba i u OIV, to, co řidič nahmátnul po slepu, a mohl snadno zapínat osvětlení a mlhovky bez toho, aby se na vypínač podíval, dostalo úplně jiný nesmyslný designový výstřelek... A takových ergonomických a jiných přešlapů, co jdou přímo proti bezpečnosti, se jistě najde více Citovat
Jan R. Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 Před hodinou, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. U Enyaqu uvádí, že takový interiér jsme ještě neviděli, určitě nebude mít k Tesle daleko ( obří tablet, min.tlačítek a x desítek stran povinný návod). Citovat
Twisted Vloženo 2. Srpen 2020 Vloženo 2. Srpen 2020 před 2 hodinami, deto napsal: Prva a jedina skodovka, ktora je zatial "za ciarou" je O4. Dufam, ze nastupcovia ostatnych modelov nepojdu rovnakou cestou. Jsem si jistý, že koncern tuhle architekturu palubní desky vyvíjel proto, aby to mohl nacpat do všech modelů a ušetřit pár Kč na každém autě. Té kritiky je ale všude spousta a minimálně o některých ergonomicky nešťastných řešeních se prý diskutuje. Těžko říct, co bude dál. Citovat
Jan R. Vloženo 10. Srpen 2020 Vloženo 10. Srpen 2020 Odpověď na co bude dále u Škody Rozhovor Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.