Antonín Kratina Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 Dobrý den. Měl jsem na moji Octavii II problém s plynem. Šlo o to, že když jsem jel, tak mi sem tam vypadl během jízdy plyn a po té, co jsem přeřadil, tak se to zas nahodilo a jel jsem dál. Tento problém se začas stupňovat a musel jsem s tím něco udělat. Problém vyřešila až oprava kabelového svazku od plynu po řídící jednotku. Poté co jsem původní kabel odstříhl kousek nad plynem a kousek od řj. a naletoval nové kabely, tak už se problém s vypadávaním plynu nevracel. Nicméně, od té doby mi trvale bliká žhavení a nejde tempomat. Plus když sešlápnu pedál třeba až na podlahu, tak auto má skoro nulovou akceleraci a čím vyšší rychlost zařadím, tak se tento jev vytrací a cca od trojky po šestku to jezdí už normálně. Moje otázka tedy zní: Může to souviset s jiným průřezem kabelu a tím pádem se špatným vyhodnocováním řj. vůči plynovému pedálu?? Mockrát děkuju za rady, Kratina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.