Marek13689 Vloženo 6. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 Zdravím. Octavia 2 facelift 1.6mpi (163000km) si začala v poslednej dobe pýtať viac oleja(cca 800km-2,5dcl) a pri dolievani som si všimol na viecku emulziu, chladiaca zmes neubúda (len malo) a je čistá , z výfuku nič zvláštne. Viete mi poradiť čo by to mohlo byt? motor sa neprehrieva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 6. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 To ci je tesnenie pod hlavou v prdeli (podla mna nie je)odhali len test na pritomnost spalin v kvapaline.Spotrebu oleja co uvadzas tiez nemas velku.Neuviedol si kod motora.Najprv vyskusaj povytiahnut a vtlacit to vicko na dolievanie oleja.Ak netesni je z velkej casti pricinou emulzie.K tomu sa napr.pridava nevhodny profil trasy.Ak denne jazdis trasu kde hned prvych cca 10 min motor ,,maka,, a potom uz len jazdis pozvolna.Utri ten slem a sleduj.Da sa skontrolovat aj tesnost sania pre tento motor.Nechaj motor bezat na volnobech ked je zahriaty.Povol vicko na nalievanie oleja a nechaj ho na mieste.Musi jemne poskakovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 Tak ubývá ti chladící kapalina nebo ne? Kolik jezdíš denně km. To že doléváš víc oleje neznamená že je prasklé těsnění. Emulze na víčku při neprohřátém motoru a v tomhle ročním období se může u 1.6 MPI vyskytovat, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 je to normálne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek13689 Vloženo 6. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 před 1 hodinou, mpatrikm napsal: To ci je tesnenie pod hlavou v prdeli (podla mna nie je)odhali len test na pritomnost spalin v kvapaline.Spotrebu oleja co uvadzas tiez nemas velku.Neuviedol si kod motora.Najprv vyskusaj povytiahnut a vtlacit to vicko na dolievanie oleja.Ak netesni je z velkej casti pricinou emulzie.K tomu sa napr.pridava nevhodny profil trasy.Ak denne jazdis trasu kde hned prvych cca 10 min motor ,,maka,, a potom uz len jazdis pozvolna.Utri ten slem a sleduj.Da sa skontrolovat aj tesnost sania pre tento motor.Nechaj motor bezat na volnobech ked je zahriaty.Povol vicko na nalievanie oleja a nechaj ho na mieste.Musi jemne poskakovat. BSE. no stalo sa mi že som dolial a o 300km na dialnici si vypytala znovu olej. Potom bolo 1300km pokoj a teraz zas. Vyskúšam to s tým viečkom a dám vedieť. Poslednú dobu jazdím veľmi krátke trasy to je pravda ale väčšinou okolo 50 a viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek13689 Vloženo 6. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 před 1 hodinou, Mirek 835 napsal: Tak ubývá ti chladící kapalina nebo ne? Kolik jezdíš denně km. To že doléváš víc oleje neznamená že je prasklé těsnění. Emulze na víčku při neprohřátém motoru a v tomhle ročním období se může u 1.6 MPI vyskytovat, Ubudla ale teraz sa to už nehýbe. Teraz jazdím kratučké trasy ale bežne 50do prace a viac. Ale s tým olejom že mi začala púšťať viac donedávna nebol problém :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2020 Doporučuji zatím jen sledovat a kontrolovat jak chladící kapalinu tak olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinek79 Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Jak začnou teploty klesat k nule, tak tam mám taky emulzi. Přes léto nic. To víčko je nejvyšší bod motoru, takže se tam sráží vlhkost. Pokud ti nemizí chladící kapalina, tak bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Pospíšil Vloženo 13. Únor 2021 Sdílet Vloženo 13. Únor 2021 U těchto motorů je emulze na víčku běžná hlavně v zimě. Hrdlo nálevky je totiž dost vysoké a navíc je v hrdle plastová vložka takže se tam dost kondenzuje voda :) Pokud se ti neztrácí voda není možné aby ti šla do oleje :) A naopak pokud není olej ve vodě je vše v suchu :) Tyhle motory jsou blbuvzdorné a velmi jednoduché, každá oprava je za pár peněz. Proto jsem manželce koupil Golfa Plus s tímto motorem BSE je to rok 2010 a je to poslední kvalitní motor co se do koncernu v těchto letech dával. Koncernových aut z roku 2010 co má ještě starou dobrou atmosféru 1.6 MPi je jak šafránu :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.