TheDrifT3r_Cz Vloženo 18. leden 2021 Sdílet Vloženo 18. leden 2021 Zdravím, V sobotu jsem vyrazil s vránou (1.4 16v 55kw) do tý chumelenice. Už kdysi to jednou za čas, pokud vyrazím ve velkém dešti, dělalo. Prostě začla blikat kontrolka motoru, auto nejspíš spadlo do nouzáku, jelo to tak max 60km/h a při velkém přidání plynu se to začlo dusit a škubat a postupně ztrácet výkon. Ale jakmile přestal déšť, auto třeba do ráno stálo, tak ráno ani známka po této chybě (kromě věčně svítící kontrolce motoru, ale už to bylo tolikrát na diagnostice a furt nic k nalezení). No a tak mi to prostě po chvilce, kdy jsem měl vyjet kopec umřelo.. zkoušel jsem to znovu nastartovat, nedrželo to ani volnoběh a při přidání plynu to chcípalo rychleji. No tak jsem sundal kryt motoru a zkusil prstem promáčknout škrtící klapku (pokud to je ona, navrchu motoru pod krytem). Že začátku šla z tuha, musel jsem použít trošku sílu, párkrát jí promáčknul (to už šla lehčeji), zkusil nastartovat a naskočilo to jak nic. A za celou dobu cesty zpět to už do nouzáku nespadlo, přitom stále chumelilo jak na Sibiři. (Cesta asi 30km) Tak se chci zeptat, jak má ta klapka chodit? Lehce, nebo tam má být nějaký brutální odpor. Popřípadě pokud se někdo s takovým problémem potkal a znal by nějaké jiné řešení. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.