Přejít na obsah

Vynechávání druhého válce na volnoběh 1.6 MPI


Ofcedriver125

Doporučené příspěvky

Zdravím

Mám problém se svojí Octavia 1 1.6 MPI BFQ a už si nevím rady... Motor na volnoběh běží v podstatě na tři válce. Vyloženě ten motor poskakuje. Vynechává válec číslo dvě a často se mi kvůli tomu, když stojím dlouho na volnoběh, rozsvítí ASR+kontrolka motoru. VAG píše chybu P0302. Na neutrál tohle ,,klepání,, trvá do 1500 otáček. Jakmile se rozjedu, motor začne běžet úplně normálně na 4 válce. A za jízdy není nic poznat. Zkusil jsem vyměnit několik nových svíček, nových kabelů, zapalovací jednotku, vstřiky, palivový filtr, čidlo klepání motoru a ŘJ motoru. Váha vzduchu je rok stará, obě Lamda sondy a čerpadlo v nádrži též. Zkusil jsem odpojit čidlo kliky a motor nastartoval, ale s obtížemi, takže soudím, že čidla na vačce a na klice jsou v pořádku. Tlaky na válcích jsou v pořádku. Klapka je též rok stará a vše nastaveno přes VAG. Byl jsem už ve dvou servisech a nikdo neví co s tím... Předem díky za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protirecis si kedze sa zapaluju dva valce dokopy motor nemoze ist na tri valce.Jedine zeby si stratil kompresiu v jednom z nich.Dalej si vypytaj peniaze zo servisov spat kedze RJ vie podla uhloveho zrychlenia ze niekde je chyba.Tieto chyby sa lahsie riesia ked vie RJ kde je chyba.Nove cidlo na kluku a na citat kanal 12 musi tam byt 28-87.Ak tento krok splnis uistis sa ze RJ ma spravne udaje na vypocty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podobný problém s 1.6 BFQ jsem prodělal před rokem a nyní opět. Servis zkusmo vyměnil téměř vše co píšeš ty, až nakonec sundali hlavu a prý nepatrně podpálený jeden ventil i když mě tvrdili, že tlaky jsou OK. Takže go hlavy, kabely, svíčky, lambda atd. stálo to ranec. Přesně po roce, za podobných podmínek, myslím tím klimatické motor stejně zatarokoval jako že na 3 válce, bílý kouř atd. Známej to napíchl, chyba zapalování na 3.válci. Vzal jsem to na "reklamaci" do servisu a kroutili hlavou a že půjdou po elektrice pod zátěží. Druhý den opraveno, prý oxidace pinu v nějaké svorkovnici. Víc nevím, protože jsem pro auto nemohl osobně a jezdí s ním syn, který jednou prý při přívalovém děšti projel zatopenou silnicí. Auto najelo zatím cca 200 km tak nevím jestli to opravdu opravili. Ještě jeden problém, z výfuku jde za studena černá voda proudem čehož jsem si nikdy dříve nevšiml a z motoru nemizí. 

O1 Tour/2009 do 150.000 km naprosto spolehlivé auto, ale jakmile jsem si koupil Rapida a předal Toura mladýmu tak se furt nějak sere.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak potom je v kabloch alebo cievke.Ak si ich nechal menit v servise tak ti ich odporucam vymenit samemu.Dat dole sanie vymenit na nom ,,o,,kruzky, vymenit kable.Mal som pripad ze v servise sa im nechcelo dat dolu sanie a tak kable napchali.Tiez to vynechavalo zapalovanie ta ista chyba.Po zlozeni ide zatial pol roka jak ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zopakovali ste si rovnake chyby aj ty aj servis.Napr.dali ste ten isty kabel na tu istu poziciu.Tym sa chyba opakuje.kup si move kable a daj ich tak aby sa nedotykali hlavy.Taktiez som mal pripad ked kable tesla po pol roku sa roztrhli a bolo vidno zooxidovanu med.Kup si NGK  daj ich poriadne do drazok ako maju byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz som to sice pisal.kedze RJ vie o vynechavani.zapisala tento kod.Riesit tieto chyby je oto jednoduchsie.Takze stale ti pise.Keby ti vynechaval motor bez chyb v pamati potom by si hladal vsetko.Takze este raz.

1.musis mat senzor na kluke v perfektnom stave kedze si z neho pocita uhlove zrychlenie a tym padom aj vynechavanie zapalovania

 

2.rozvody musia byt presne nastavene aby bolo dost kompresie

3.Kable musia byt neposkodene a umiestnene spravne

4.cievka nesmie byt popraskana konektor musi plne zaskocit.

 

Takze nieco z toho nemas a RJ ti to dookola pripomina

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
Spoiler

 

Uplne ten samy problem. 

BSE 2006 mpi 1,6 75kw

 

Vetsinou se to stava pri nastartovani. Motor se chytne jak na tri valce, rozsviti se kontrolka ASR. Po pridani se otackam moc nechce. Chcipnu. Dalsi startovani cca po pul minute uz v pohode.

Vcera se mi to stalo pri jizde. Bohuzel ani po tretim nastartovani se to nechytlo a ja musel prejet do prace za stavu blikajici kontrolky motoru, ASR a polovicniho tahu...

Na parkovisti jsem pak po praci pozadal kolegu, at mi nastartuje, ze se podivam, co to dela, ale zavada se uz neprojevila.

 

V prubehu cca dvou let jsem uz vymenil kabely (Tesla), svicky, trafo zapalovani.

Tato zavada se vzdy vyskytne jednou za dva/tri/ctyri mesice (600-5000km)

 

Diagnostika v prubehu (nekolika techto zavad) ukazuje chyba zapalovani valce 1-4 - pokazde jiny, nebo dva, tri naraz.

Casta zavada je take prekrocena regulacni mez ochuzeni - ale to je zavada lamby, neresim. Vypis nemam v tel, mohu dodat.

Zkusil bych tedy jeste zmerit cidlo kliky (ktere jsem uz taky zhruba pred 10lety menil).  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...