admin Vloženo 8. Únor 2021 Vloženo 8. Únor 2021 Automobilky patří mezi nejčastější klienty, kteří chtějí, aby se jejich reklama objevila v reklamě během sportovní události roku v USA jménem Super Bowl. V letošním roce nechyběl ani Cadillac, který dal zavzpomínat na legendární film Tima Burtona Střihoruký Edward. Edward a jeho vůz Cadillac ve své nové reklamě představuje svou elektrickou novinku jménem LYRIQ a jak už tomu bývá, k jeho prezentaci přizval celebrity. Konkrétně Timothée Chalameta a k němu přidal hereckou legendu Winonu Ryder, která se objevila i v původním filmu Střihoruký Edward, kde hrála Edwardovu lásku. V tomto případě si ovšem zahrála Edwardovu matku ztrápenou sužováním svého syna, který kvůli svým ostrým rukám nemůže […] Článek Střihoruký Edward na způsob Cadillacu. Nová reklama pro Super Bowl vás pobaví se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
Doporučené příspěvky