Přejít na obsah

Neprešiel som cez STK vysoke CO2


100Bubu

Doporučené příspěvky

Nazdar pánove.

Mam Motor BSE

333000km+-

rozvody vymenene asi -5000km

vymenene tesnenia na sacom potrubí 4ks+4ks

vymenene sviečky, vzduch filter

vyčistená klapka + reset hodnôt

benzín 100okt E5

motor som dobre popreháňal vo vysokých otáčkach 

pred STK motor išiel 1h v kuse (že aby sa dobre zohrial olej)

na STK Lambda hodnoty ok.

otáčky nevedel Pán technik dobre udržať buď mal 2000 alebo 3000+, požadovane 2300+ - bol veľký problém.

ale pri hoci akých otáčkach bola hodnota CO2 vysoká. mal som mat 0,20 ale hodnoty boli stále 0,37-0,59+

výfukový systém je pôvodný. po upchatí  výfuku nikde neuniká po trase. otáčky na voľnobeh nekolísajú.

výpis porúch nič. žiadna chyba.

 

čo by mohlo spôsobovať vysoké CO2?

čo spôsobuje to že sa nedá udržať otáčky na voľnobeh? Vadný pedál? to by asi šklbalo z autom nie?

 

Mňa napadá len katalyzátor ale to by vyhodilo Lambdu 2 nie?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ze si ju pozrel nic neznamena.jedinym testom je odpojit jednotlive hadicky po jednej na strane sania a zaslepit ich .potom sa trochu povozit a vyskusat zmenu.Mal som pripad ked chceli na jednotkovej octavii menit RJ odbornici.Motor strhaval nic nepomahalo.Potom som spravil svoj test a zistil som ze hadicka na konektore uhlia mala malu prasklinku.Auto odvtedy jazdi ku mne na servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim Vás Pánove mam nove info ohladom mojho problemu. 

kolisajuce otaťky som vyriešil. bola tam prasklina na sani ktora sa prejavila až vo vyššich otaťkach ked bol vyšši podtlav v sani.

 

ale CO2 mam stale vysoko. konkretne hodnotu 0,40+ - 0,02

vymenil som aj katalizator (175eur) a hodnota sa stale nezmenila. 

 

mam mosot BSE a v techničaku mam EURO4  motorovku mam na najnovší soft 9xxx

možete mi prosim pozriet niekto v protokole z emisnej aku mate hodnotu nameranu?

 

už začínam mat podozrenie na to že technik na STK nahodil auto ako EURO5 a tam sa nikdy nedostanem.

 

DAkujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lambde pisu zivotnost 120 tkm.Ale ak sa vyuziva na kratke trasy tak niekedy je spomalena uz pri 100tkm.Ak tam mas 330tkm mal si tam mat uz tretiu.V kanali 31 je jej hodnota treba ju za jazdy sledovat mala by reagovat do cca sekundy.Ak pridas na plno musi mat 0.7 cca a ak uberies plyn dole kopcom 2.999.Ak sa tieto hodnoty menia kazde tri styri sekundy je spomalena.nova lambda pekne svizne obnovuje data.

 

Na hlave je spatna klapka ,ktora zabranuje aby sa spaliny dostali di sekunadrneho vzduchu.Ak je zla dokaze prepustat a tym padom lambda pracuje zo zlymi udajmi.

 

Ja mam na BFQ 360 tkm a kat je od nova a ak neprejdem emisiami tak ho tiez vymenim no lambdu mam uz tretiu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dnesne preverovanie.

 

Ventil odvetrania nadrze je ok. Na stole po zapojeni 12V ke prechodny le v aute evidentne moc nepracuje. Za 5minut volnobehu necvakol ani raz. Este skusim diagnostikou ho precvaknut.

 

Co sa tyka lamdy a kanalu 31.

 Pri jazde pise pozadovanu hodnotu cca 0.980 a skutocna hodnota 1.0xx

Pri jazde a menia hodnoty xx asi 3x do sekundy. Pri brzdeni motorom sa to ustali na hodnote 1.999

 

Tera  je to zohriate takze neviem lamdu vymenit. Mam inu z podobneho auta. Ma sice iny index ale na skusku chodu na diagnostike to skusim otestovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...