100Bubu Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 Nazdar pánove. Mam Motor BSE 333000km+- rozvody vymenene asi -5000km vymenene tesnenia na sacom potrubí 4ks+4ks vymenene sviečky, vzduch filter vyčistená klapka + reset hodnôt benzín 100okt E5 motor som dobre popreháňal vo vysokých otáčkach pred STK motor išiel 1h v kuse (že aby sa dobre zohrial olej) na STK Lambda hodnoty ok. otáčky nevedel Pán technik dobre udržať buď mal 2000 alebo 3000+, požadovane 2300+ - bol veľký problém. ale pri hoci akých otáčkach bola hodnota CO2 vysoká. mal som mat 0,20 ale hodnoty boli stále 0,37-0,59+ výfukový systém je pôvodný. po upchatí výfuku nikde neuniká po trase. otáčky na voľnobeh nekolísajú. výpis porúch nič. žiadna chyba. čo by mohlo spôsobovať vysoké CO2? čo spôsobuje to že sa nedá udržať otáčky na voľnobeh? Vadný pedál? to by asi šklbalo z autom nie? Mňa napadá len katalyzátor ale to by vyhodilo Lambdu 2 nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 Mas tam falosny vzduch.Bud si zle zlozil sanie,alebo ti prepusta okolo posilovaca brzd,alebo aktivne uhlie,alebo mala hadicka prepusta cez klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 18. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 aj to som už skúšal. bolo mi poradene že to mam prestriekať čističom na brzdy. a keď to niekde ťahá malo by to ovplyvniť otáčky. a nič sa nedeje. aktívne uhlie? tam je predsa len benzín. či sa mýlim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 V sani mas tieto otvory.4x otvory pre hlavu otvor na skrtiacu klapku otvor pre aktivne uhlie otvor pre posilovac brzd a maly otvor pre podtllak.Tie spreje su na dva veci.Kazdy by chcel mat na vsetko sprej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 18. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 Kruh je vaha vzduchu Bodky su skrtiaca klapka. Tenka hadicky Brzdovy valec Ciara je sanie Kde je to uhlie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 Nalavo ako su rozvody idu hadicky a jedna vedie do aktivneho uhlia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 18. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 tu som tiež pozeral a je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 To ze si ju pozrel nic neznamena.jedinym testom je odpojit jednotlive hadicky po jednej na strane sania a zaslepit ich .potom sa trochu povozit a vyskusat zmenu.Mal som pripad ked chceli na jednotkovej octavii menit RJ odbornici.Motor strhaval nic nepomahalo.Potom som spravil svoj test a zistil som ze hadicka na konektore uhlia mala malu prasklinku.Auto odvtedy jazdi ku mne na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 18. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 ok zajtra to skúsim. narobím si gumených štuplov a skúsim postupne zaslepovať. a skúšať tie otáčky. pri jazde ide auto pekne v akých kolvek otáčkach. len voľnobeh na 2000-3000 sa nedá udržať. ň zatiaľ ďakujem zajtra dám vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 15. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2021 zdravim Vás Pánove mam nove info ohladom mojho problemu. kolisajuce otaťky som vyriešil. bola tam prasklina na sani ktora sa prejavila až vo vyššich otaťkach ked bol vyšši podtlav v sani. ale CO2 mam stale vysoko. konkretne hodnotu 0,40+ - 0,02 vymenil som aj katalizator (175eur) a hodnota sa stale nezmenila. mam mosot BSE a v techničaku mam EURO4 motorovku mam na najnovší soft 9xxx možete mi prosim pozriet niekto v protokole z emisnej aku mate hodnotu nameranu? už začínam mat podozrenie na to že technik na STK nahodil auto ako EURO5 a tam sa nikdy nedostanem. DAkujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 15. Květen 2021 Sdílet Vloženo 15. Květen 2021 V prvom rade musi byt lambda dostatocne ,,ziva,,a ak je takpotom ti nasava cez spatnu klapku sekundarneho vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 15. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2021 Co znamena ziva. Chybu nevypisuje a ked ju pozeram cez merne hodnoti je v toleranciach. Skusky lambasondy cez odis prebehlo ok. Spätne vedenie mysli to kde je ten ventilator? Mam tie trubky upchat albo ako tam mam hladat chybu. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 15. Květen 2021 Sdílet Vloženo 15. Květen 2021 Lambde pisu zivotnost 120 tkm.Ale ak sa vyuziva na kratke trasy tak niekedy je spomalena uz pri 100tkm.Ak tam mas 330tkm mal si tam mat uz tretiu.V kanali 31 je jej hodnota treba ju za jazdy sledovat mala by reagovat do cca sekundy.Ak pridas na plno musi mat 0.7 cca a ak uberies plyn dole kopcom 2.999.Ak sa tieto hodnoty menia kazde tri styri sekundy je spomalena.nova lambda pekne svizne obnovuje data. Na hlave je spatna klapka ,ktora zabranuje aby sa spaliny dostali di sekunadrneho vzduchu.Ak je zla dokaze prepustat a tym padom lambda pracuje zo zlymi udajmi. Ja mam na BFQ 360 tkm a kat je od nova a ak neprejdem emisiami tak ho tiez vymenim no lambdu mam uz tretiu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 16. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2021 (editace) Dakujem za radu. Zajtra preverim aj ventil spetneho sania aj hodnotu 41 Dakujem. Editováno: 16. Květen 2021, autor: 100Bubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 17. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 Takze dnesne preverovanie. Ventil odvetrania nadrze je ok. Na stole po zapojeni 12V ke prechodny le v aute evidentne moc nepracuje. Za 5minut volnobehu necvakol ani raz. Este skusim diagnostikou ho precvaknut. Co sa tyka lamdy a kanalu 31. Pri jazde pise pozadovanu hodnotu cca 0.980 a skutocna hodnota 1.0xx Pri jazde a menia hodnoty xx asi 3x do sekundy. Pri brzdeni motorom sa to ustali na hodnote 1.999 Tera je to zohriate takze neviem lamdu vymenit. Mam inu z podobneho auta. Ma sice iny index ale na skusku chodu na diagnostike to skusim otestovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 Podla mna si si prave nasiel chybu.Lambda musi mat krajnu hodnotu cca 0.79.Nepamatam si na isto kedze ich menit po cca 120tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 17. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 Ale odis pise ze ma pozadovanu hodnotu 0.98 je to divne. Zajtra hodim druhu lamdu a uvidim vysledok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 Ano je tomu tak.Ak je lambda nova ma pri plnom pridani 0.79 a pri jszde z kopca 1.999.Ulohou RJ je to dorovnat vstrekom na 0.98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 Jdi na jiné STK. CO2 ti nemají měřit. Kde by na to vzali měřák? Zkouší na vás jen kecy v kleci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.