dream7000 Vloženo 19. Březen 2021 Sdílet Vloženo 19. Březen 2021 zdravím, na yeti motor CUUA, 2016 zasvietila kontrolka motora, diag ukazuje toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260 Kódování: 01190012042611090000 Číslo dílny: WSC 28215 654 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35) ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8 2 závad nalezeno. 31183 - rada valcu 1: katalyzator P0420 00 [237] - mala ucinnost Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 145504 km Datum: 2065.14.08 Čas: 15:27:25 Otáčky motoru: 1437.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 36.5 % Rychlost vozidla: 74 km/h Teplota chladicí kapaliny: 90 °C Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C Tlak okolního vzduchu: 930 mbar Napětí svorky 30: 14.800 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C 29630 - Tok redukčního prostředku P218F 00 [096] - není zjištěn Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 145279 km Datum: 2065.14.02 Čas: 11:05:14 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 8 °C Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C Tlak okolního vzduchu: 930 mbar Napětí svorky 30: 11.800 V Čítač zapomenutí po OBD: 27 Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0 Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0 Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1 Readiness: 1 1 0 0 0 nestretol sa niekto s podobným problémom? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YOndra Vloženo 22. Březen 2021 Sdílet Vloženo 22. Březen 2021 Poznamka mimo... je to zdrave jezdit 70 na sestku? :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dream7000 Vloženo 22. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2021 (editace) to neries, mohla to byt jazda z kopca, brzdenie, vyradenie rychlosti a klesanie otačok v danej chvili tu chybu zapisalo....neznamená to že sa s autom jazdí na 6 /70 km Editováno: 22. Březen 2021, autor: dream7000 oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dream7000 Vloženo 1. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 tak zatial pre info, vymenil sa NOX sensor za pouzity, cez VCDS resetovane, zatial bez otravnej kontrolky.....dufam že naveky........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reyder Vloženo 18. Ledna Sdílet Vloženo 18. Ledna ok hodim sem do tejto rubriky pre ostatných moju skusenosť. Mam motor CUUB (2.0TDI 110kW euro6 r2015) Tiež kontrolka motora zasvietila asi 500km po tom čo som toto auto kupil od ruky po najazde asi 270xxx km. Cez VCDS mi zobrazilo chyby P22F00 / P20EE00 / P219600 s tym že všetky tieto chyby sa viažu na NOx, Katalyzator a O2 senzor. Tiež som začal riešiť či su senzory spravne ale išiel som na problém od zadu. Vždy treba riešiť príčinu a tou bola v tomto pripade nadmerna dymivosť ktoru som si na začiatku pri kupe extra nevšímal, nakoľko som mal pred tým podobné vraky ktore dymili ešte viac. netušil som že motory euro6 su v podstate citlive laboratoria ktoré reaguju na akukolvek anomaliu. A tak aj v tomto prípade všetky tieto chyby vyskakovali z toho dôvodu, že do výfukoveho potrubia šlo príliš veľa oleja. Dôvod? Euro6 normy ktore podmienuju stop/start system ktorý ako iste viete vie narobiť slušne problémy so zohriatim turbom, respektíve samotne turbo dostáva na frak pri častej regeneracii a tym prehrievaniu. Odporučam na zaklade svojich vlastných skuseností najskor hladať problem v mechanike, až potom v elektrike (teda snimačoch) u týchto agregatoch teda najčastejším problemom býva turbo ktoré púšta po vyššom najazde km olej do vyfukoveho potrubia a ničí všetko .. od DPF, po SCR a katalyzator a hadže falošne signaly senzorom. Ešte taka rada .. nemusí byt nevhnutne turbo v háji, treba pozerať aj na to, či už v komresnej časti turba pri nasavani nie je olej ktorý može isť z odvetrania klukovej skryne respektíve zapchaty prepad oleja z turba. Určite si všímajte kolko vam motor papa oleja a ko vam dymí, odporúčam sa na to sustrediť pred kúpov jazdenky, ušetrí vam to určite prachy ... nemate za čo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.