Michal B. Vloženo 12. Duben 2021 Sdílet Vloženo 12. Duben 2021 Už se někomu stalo ? Sobota cesta do Zlína. Nastartuji, vyjedu a hned přepínám na hybrid. Hned to naskočilo jako závada. Auto točilo vysoké otáčky, divně to cukalo a škubalo a nechtělo to moc jet. Jel jsem max.80km/h, nechtěl jsem hnát neboť ten motor řval........ Po 10km to zmizelo a už to jelo normálně, těch 10km jel jen motor. Nyní je klid, ale celkem mě to překvapilo že tak brzo. Na druhou stranu když si vezmu naše trasy a jak ten motor spíná a vypíná, asi to je opodstatněné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faithless78 Vloženo 12. Duben 2021 Sdílet Vloženo 12. Duben 2021 Mne ešte nie, ale dobre že to teraz už viem. Pri znečistenom filtri podľa návodu k obsluhe: zahriaty motor, rýchlosť min 80 km/h a 3000-5000 ot/min počas max. 30 min, než kontrolka zhasne. :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 12. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2021 Ano tak to je napsano v manuálu. Dealer mi řekl, postupovat dle návodu a bude to v pořádku. Ano naše trasy jsou mix.elektro, benzin, 5,10,50km....atd.....ten spalovák se snažím taky zapojit do jízdy, ale ono kolikrát chvilku jede a pak tam hned tlačí elektro........no uvidíme časem jak se to bude tvářit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 12. Duben 2021 Sdílet Vloženo 12. Duben 2021 Jenom možná upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění, že je potřeba to drtit pod plynem v otáčkách. Vypalování GPF u benzinového auta probíhá jinak: Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000-5000/min. Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm. Tento postup několikrát zopakujte. U benzinového motoru je potřeba přivést na filtr vzduch s nespáleným kyslíkem, proto vysoké otáčky, ale s uvolněným akceleračním pedálem. Takže ideálně na dálnici, vypnout tempomat, z kopce podřadit, aby motor měl ty otáčky nad 3000/min a nechat na volno zpomalovat k těm 3000/min. Pak opět přidat na vyšší otáčky a znovu nechat zpomalovat. U klasického benzinového auta se toto děje za běžné jízdy. Ale u iV se pravděpodobně zpomalování motorem neděje tak často a tedy tam bude potřeba tomu občas pomoci... 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 13. Duben 2021 Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 To tam dali k ty 1,4tsi taky filtr pevnych castic ? Klasicka 1,4tsi ho nema, zacali to davat az do 1,5tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 13. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 Ano od roku 2019 mají bohužel filtr částic. Ale ta 1,4tsi s filtrem jede lépe jako 1,5Tsi - můj pocit, nelze to přímo porovnat, protože 1,4tsi pomáhá elektromotor. Stejně je divné že hybrid elektromotor s benzínem musí mít filtr, určitě by přes emise prošel i bez filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 13. Duben 2021 Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 Zalezi asi jakou euro normu plni v hybridu. Ja v normalni 1,4tsi 2015 mam jen katalizatory. Ale pamatuju si ze treba jednickova fabia rs nemela filtr pevnych castic, ale nektere z de meli pridany aby plnil lepsi emisni normu 😉 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.