Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Už se někomu stalo ? 

Sobota cesta do Zlína. Nastartuji, vyjedu a hned přepínám na hybrid. Hned to naskočilo jako závada. 

Auto točilo vysoké otáčky, divně to cukalo a škubalo a nechtělo to moc jet. Jel jsem max.80km/h, nechtěl jsem hnát neboť ten motor řval........

Po 10km to zmizelo a už to jelo normálně, těch 10km jel jen motor. 

Nyní je klid, ale celkem mě to překvapilo že tak brzo.

Na druhou stranu když si vezmu naše trasy a jak ten motor spíná a vypíná, asi to je opodstatněné.

 

 

Screenshot_20210410_210051_cz.skodaauto.connect.jpg

Screenshot_20210410_210056_cz.skodaauto.connect.jpg

Mne ešte nie, ale dobre že to teraz už viem. Pri znečistenom filtri podľa návodu k obsluhe: zahriaty motor, rýchlosť min 80 km/h a 3000-5000 ot/min počas max. 30 min, než kontrolka zhasne. :-) 

  • Autor

Ano tak to je napsano v manuálu. Dealer mi řekl, postupovat dle návodu a bude to v pořádku.

Ano naše trasy jsou mix.elektro, benzin, 5,10,50km....atd.....ten spalovák se snažím taky zapojit do jízdy, ale ono kolikrát chvilku jede a pak tam hned tlačí elektro........no uvidíme časem jak se to bude tvářit.

Jenom možná upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění, že je potřeba to drtit pod plynem v otáčkách.

Vypalování GPF u benzinového auta probíhá jinak:

  • Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000-5000/min.
  • Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm.
  • Tento postup několikrát zopakujte.

U benzinového motoru je potřeba přivést na filtr vzduch s nespáleným kyslíkem, proto vysoké otáčky, ale s uvolněným akceleračním pedálem. Takže ideálně na dálnici, vypnout tempomat, z kopce podřadit, aby motor měl ty otáčky nad 3000/min a nechat na volno zpomalovat k těm 3000/min. Pak opět přidat na vyšší otáčky a znovu nechat zpomalovat.

U klasického benzinového auta se toto děje za běžné jízdy. Ale u iV se pravděpodobně zpomalování motorem neděje tak často a tedy tam bude potřeba tomu občas pomoci...

To tam dali k ty 1,4tsi taky filtr pevnych castic ? Klasicka 1,4tsi ho nema, zacali to davat az do 1,5tsi

  • Autor

Ano od roku 2019 mají bohužel filtr částic. Ale ta 1,4tsi s filtrem jede lépe jako 1,5Tsi - můj pocit, nelze to přímo porovnat, protože 1,4tsi pomáhá elektromotor.

Stejně je divné že hybrid elektromotor s benzínem musí mít filtr, určitě by přes emise prošel i bez filtru.

 

 

Zalezi asi jakou euro normu plni v hybridu. Ja v normalni 1,4tsi 2015 mam jen katalizatory. Ale pamatuju si ze treba jednickova fabia rs nemela filtr pevnych castic, ale nektere z de meli pridany aby plnil lepsi emisni normu 😉

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.