Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Už se někomu stalo ? 

Sobota cesta do Zlína. Nastartuji, vyjedu a hned přepínám na hybrid. Hned to naskočilo jako závada. 

Auto točilo vysoké otáčky, divně to cukalo a škubalo a nechtělo to moc jet. Jel jsem max.80km/h, nechtěl jsem hnát neboť ten motor řval........

Po 10km to zmizelo a už to jelo normálně, těch 10km jel jen motor. 

Nyní je klid, ale celkem mě to překvapilo že tak brzo.

Na druhou stranu když si vezmu naše trasy a jak ten motor spíná a vypíná, asi to je opodstatněné.

 

 

Screenshot_20210410_210051_cz.skodaauto.connect.jpg

Screenshot_20210410_210056_cz.skodaauto.connect.jpg

Mne ešte nie, ale dobre že to teraz už viem. Pri znečistenom filtri podľa návodu k obsluhe: zahriaty motor, rýchlosť min 80 km/h a 3000-5000 ot/min počas max. 30 min, než kontrolka zhasne. :-) 

  • Autor

Ano tak to je napsano v manuálu. Dealer mi řekl, postupovat dle návodu a bude to v pořádku.

Ano naše trasy jsou mix.elektro, benzin, 5,10,50km....atd.....ten spalovák se snažím taky zapojit do jízdy, ale ono kolikrát chvilku jede a pak tam hned tlačí elektro........no uvidíme časem jak se to bude tvářit.

Jenom možná upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění, že je potřeba to drtit pod plynem v otáčkách.

Vypalování GPF u benzinového auta probíhá jinak:

  • Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000-5000/min.
  • Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm.
  • Tento postup několikrát zopakujte.

U benzinového motoru je potřeba přivést na filtr vzduch s nespáleným kyslíkem, proto vysoké otáčky, ale s uvolněným akceleračním pedálem. Takže ideálně na dálnici, vypnout tempomat, z kopce podřadit, aby motor měl ty otáčky nad 3000/min a nechat na volno zpomalovat k těm 3000/min. Pak opět přidat na vyšší otáčky a znovu nechat zpomalovat.

U klasického benzinového auta se toto děje za běžné jízdy. Ale u iV se pravděpodobně zpomalování motorem neděje tak často a tedy tam bude potřeba tomu občas pomoci...

To tam dali k ty 1,4tsi taky filtr pevnych castic ? Klasicka 1,4tsi ho nema, zacali to davat az do 1,5tsi

  • Autor

Ano od roku 2019 mají bohužel filtr částic. Ale ta 1,4tsi s filtrem jede lépe jako 1,5Tsi - můj pocit, nelze to přímo porovnat, protože 1,4tsi pomáhá elektromotor.

Stejně je divné že hybrid elektromotor s benzínem musí mít filtr, určitě by přes emise prošel i bez filtru.

 

 

Zalezi asi jakou euro normu plni v hybridu. Ja v normalni 1,4tsi 2015 mam jen katalizatory. Ale pamatuju si ze treba jednickova fabia rs nemela filtr pevnych castic, ale nektere z de meli pridany aby plnil lepsi emisni normu 😉

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.