Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Po delsi dobe malinkaty upgrade... Na Sup 3 2,0 TDI dodelan Duplex ala 206 KW...

Prava strana je Fake, mam tam totiz nadrz ADblue... 

2021-04-27 15.31.25.jpg

2021-04-27 15.31.32.jpg

Stejně zvláštní, jak se doba mění. Dvojitý výfuk u auta, které je čtyřválec a má jen jednu svodovou rouru je takové zvláštní řešení. Není to tak dávno, co měly šestiválce se dvěma svody jeden jediný dvojitý zadní tlumič a nic se nedělo, tady to jen zvedá cenu. Snad úspora místa u těch dvou ale zase je to dražší. 

  • Autor

Tohle bylo vse ohledne designu... Nic vic...

Také jsem uvažoval o koncovkách nakonec vyhrál difuzor sportline

  • Autor

Levnejsi varianta... 

před 21 hodinami, p2p napsal:

Tohle bylo vse ohledne designu... Nic vic...

To samozřejmě chápu, myslel jsem to víceméně obecně. Měl jsem před nějakou dobou Opla, dva svody, pro každou řadu válců jeden, čtyři katalyzátory po cestě ale vzadu se to spojilo do jednoho tlumiče, který byl uvnitř rozdělený přepážkou ale byl jeden, jen z něj koukaly dvě koncovky. A na design se nehledělo, dělaly to skoro všechny automobilky u obyčejných aut. A dneska jedeš v zimě za čtyřválcovým Superbem, který v tu chvíli možná vrčí jen na dva válce, má dvě koncovky ale kondenzát jde jen z jedné, druhá je mrtvá.  A říkáš si, co to je? :-) Neber to prosím jako hejt, já donedávna nechápal, proč mají auta čtyři koncovky. :-)

  • Autor

jj v pohode... 

S mim najezdem rocne by mne 206 sezrala na nakladech na benzin... Diesel je na tom lip, ale design v zadu nic moc... Proto ta dodelavka...

Hele to je otazka. Ja jezdim jako prase za 12,5, na eko za cca 9,5. S dvoulitrovou naftou jsem jezdil za 7. Jasny, dva a pul litru na sto je rozdil, ale zase faktor zabavy pri jezdeni je s benzinem vetsi

  • Autor

To je mi jasne... najezd cca 35 tkm rocne... Rozdil na 100 km asi 3 litry cca 90 Kc, cena nafty o 2 kc za litr levnejsi...   Tj 33 000 kc rocne usetrene... 

  • 2 týdny později...

Ta lava strana origo koncovka sa stale neda nikde zohnat?

  • Autor

DA V ORIGINALU CCA 14 TISIC KC

Ahoj , líbí se mi to, můžeš to vyfotit trochu detailněji ? 

 

  • 4 měsíce později...

Já koupil v tuning shopu za pár stovek fake koncovky, nasrouboval a předělat chrom nápisy za černé, přidal chrom pásek a hned se mi to líbí více. 

20210916_134958.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.