p2p Vloženo 27. Duben 2021 Sdílet Vloženo 27. Duben 2021 Po delsi dobe malinkaty upgrade... Na Sup 3 2,0 TDI dodelan Duplex ala 206 KW... Prava strana je Fake, mam tam totiz nadrz ADblue... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frozzy Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Stejně zvláštní, jak se doba mění. Dvojitý výfuk u auta, které je čtyřválec a má jen jednu svodovou rouru je takové zvláštní řešení. Není to tak dávno, co měly šestiválce se dvěma svody jeden jediný dvojitý zadní tlumič a nic se nedělo, tady to jen zvedá cenu. Snad úspora místa u těch dvou ale zase je to dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Tohle bylo vse ohledne designu... Nic vic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonekkk Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Také jsem uvažoval o koncovkách nakonec vyhrál difuzor sportline Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Levnejsi varianta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frozzy Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 před 21 hodinami, p2p napsal: Tohle bylo vse ohledne designu... Nic vic... To samozřejmě chápu, myslel jsem to víceméně obecně. Měl jsem před nějakou dobou Opla, dva svody, pro každou řadu válců jeden, čtyři katalyzátory po cestě ale vzadu se to spojilo do jednoho tlumiče, který byl uvnitř rozdělený přepážkou ale byl jeden, jen z něj koukaly dvě koncovky. A na design se nehledělo, dělaly to skoro všechny automobilky u obyčejných aut. A dneska jedeš v zimě za čtyřválcovým Superbem, který v tu chvíli možná vrčí jen na dva válce, má dvě koncovky ale kondenzát jde jen z jedné, druhá je mrtvá. A říkáš si, co to je? :-) Neber to prosím jako hejt, já donedávna nechápal, proč mají auta čtyři koncovky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 jj v pohode... S mim najezdem rocne by mne 206 sezrala na nakladech na benzin... Diesel je na tom lip, ale design v zadu nic moc... Proto ta dodelavka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 Hele to je otazka. Ja jezdim jako prase za 12,5, na eko za cca 9,5. S dvoulitrovou naftou jsem jezdil za 7. Jasny, dva a pul litru na sto je rozdil, ale zase faktor zabavy pri jezdeni je s benzinem vetsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 To je mi jasne... najezd cca 35 tkm rocne... Rozdil na 100 km asi 3 litry cca 90 Kc, cena nafty o 2 kc za litr levnejsi... Tj 33 000 kc rocne usetrene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 10. Květen 2021 Sdílet Vloženo 10. Květen 2021 Ta lava strana origo koncovka sa stale neda nikde zohnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 10. Květen 2021 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2021 DA V ORIGINALU CCA 14 TISIC KC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 10. Květen 2021 Sdílet Vloženo 10. Květen 2021 Ahoj , líbí se mi to, můžeš to vyfotit trochu detailněji ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Bezbolestny Vloženo 16. Září 2021 Sdílet Vloženo 16. Září 2021 Já koupil v tuning shopu za pár stovek fake koncovky, nasrouboval a předělat chrom nápisy za černé, přidal chrom pásek a hned se mi to líbí více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.