Publikováno Listopad 11, 200618 r Zajímal by mě důvod proč Škoda auto dává do předokolek bez filtru pevných částic motor 16V a do 4X4 motor 8V. Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz ... ještě k tomu když u 4X4 možnost výběru není!
Listopad 11, 200618 r A kde si na to přišel? Protože podle údajů na stránkách škodovky jsou to totožné motory . Upraveno Listopad 11, 200618 r od Lancelot
Listopad 11, 200618 r Počet ventilov je u jednej kubatúry určite totožný. Nemôžeš porovnávať motor 1,9 TDI (8V) a 2,0 TDI (16V).
Listopad 11, 200618 r Asi to je pravda, ale taky nevím proč to tak je. Bavil jsem se o tom v servisu s jedním majitelem 4 kolky.
Listopad 11, 200618 r to diamant: Nevím, asi jsem si toho nevšiml, ale tazatel o 1.9 nepíše. Myslíš že jde pouze o překlep nebo fakt myslel 2.0 TDI? Teď jsem trochu mimo. Upraveno Listopad 11, 200618 r od Lancelot
Listopad 12, 200618 r Autor Automobilka WV dělá svůj motor 2,0 TDI 16V a Škoda je dává do Octávií předokolek a tenhle motor nemá filtr pevných částic DPF,do Superbu a 4X4 si bere motor od WV a hlavy si ne něj dělá sama a to 8V,tyhle motory mají DPF. Octavia RS TDI má motor si filtrem, ale originál WV. To je dnešní odpověď dealera. Nevím proč to dělají, když WV má v nabídce motor 2.0 TDI s filtrem pevných částic 16V
Listopad 12, 200618 r Autor A kde si na to přišel? Protože podle údajů na stránkách škodovky jsou to totožné motory . Totožné nejsou,čti pořádně a podrobně a u jednoho najdeš OHC (8V) a u druhého 2x OHC (16V). Jinak parametry jsou shodné ...
Listopad 12, 200618 r Andrysek: To by chtelo hlubsi rozbor. Klasicke 2.0 TDi ma 16V a zadnej DPF. Pak je 2.0 TDi 8V s DPF, duvodem muze byt prave DPF a vlastnosti vyfukovych plynu spojene prave s konstrukci 8V a 16V (slozeni, teplota, tlak vyfukovych plynu). No a pak mame 2.0 TDi 16V 125kW s DPF pro RS TDi, jenze tady uz zase jsou piezovstrikovace. Coz muze mit za nasledek jine vlastnosti vyfukovych pluny potrebne pro DPF. Je to jen jednoducha uvaha, chtelo by to rozebrat kompletnejc, ale na to fakt nemam cas...
Listopad 12, 200618 r Autor Andrysek: To by chtelo hlubsi rozbor. Klasicke 2.0 TDi ma 16V a zadnej DPF. Pak je 2.0 TDi 8V s DPF, duvodem muze byt prave DPF a vlastnosti vyfukovych plynu spojene prave s konstrukci 8V a 16V (slozeni, teplota, tlak vyfukovych plynu). No a pak mame 2.0 TDi 16V 125kW s DPF pro RS TDi, jenze tady uz zase jsou piezovstrikovace. Coz muze mit za nasledek jine vlastnosti vyfukovych pluny potrebne pro DPF. Je to jen jednoducha uvaha, chtelo by to rozebrat kompletnejc, ale na to fakt nemam cas... No.vždyť já netvrdim nic jinýho,že normální 2,0 TDI 16V pro Octavii je bez DPF. Ale WV pro svoje auta dělá i 2,0 TDI 16V s DPF,jenomže Škoda dává s filtrem svoje 8V. A to nevím proč? A hlavně mě zajímá jaký v nich může být rozdíl když si ho objednám,protože do 4X4 si jiný dvoulitr v naftě vybrat nemůžeš ... jestli to auto bude stejně živý jako 16V a já nic nepoznám,nebo ne. Že hůř pojede,kvůli pohonu kol,mi je jasný ... tak někdo poraďte ...
Listopad 12, 200618 r Andrysek: Tohle je debata na nic. Jestli te to tak moc zajima, sezen si presne specifikace motoru od VW a Skody a pak porovnavej. Ja to hledat skutecne nebudu. Minimalne si zjisti, jetli 2.0 TDi 16V s DPF od VW ma piezovstrikovace nebo i klasiku PD. Jak chces porovnavat chovani motoru v predokolce a 4x4, kdyz jak sam spravne uvadis, 4x4 se chova diky pohonu a zprevodovani pomerne podstatne jinak. Kolik procent toho rozdilu prictes pohonu, kolik prevodum, kolik motoru? Jde to vubec? Podle me ne.
Listopad 12, 200618 r Autor Maverick: Jasně že zajímá,kdybych to ale věděl,tak bych se neptal. Jenom proto,že tebe nezajímá a neznáš odpověď je to podle tebe o ničem ... kdyby jsi to auto chtěl,tak Tě to bude taky zajímat. Já nejsem z oboru,tak proto se ptám. A motor 16V DPF je shodný s 16V bez DPF (u WV )
Listopad 12, 200618 r No ono debatovat o necem, k cemu nemame presne informace a podklady je skutecne o nicem. Co vyresime? Ja jezdim mimo jine jak kratkou 2.0 TDi, tak i Combi 2.0 TDi 4x4 a rozdil, ktery mezi temito auty je proste nelze pripsat jednomu ci druhemu. Tech rozdilu je vic nez jen 8V nebo 16V - hmotnost, prevody, pohon... Jestli to auto chces, nekde se s nim projed a pak se rozhodni. Jestli je pro tebe pohon 4x4 dulezity, tak ho proste vem a neres, jak se chova motor v predokolce. Dalsi veci je u 2.0 TDi v Superbu montaz vyrovnavaciho hridele, ktery normalni Octavie nema. Jestli je v 4x4 jsem nezkoumal, ale divil bych se. A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne. Jestli chces 4x4, sam spravne pises, ze je jen 1 varianta 2.0 TDi, co tedy presne resis? Nehlede na to, ze se nejedna o WV ale o VW. Upraveno Listopad 12, 200618 r od Maverick
Listopad 12, 200618 r Autor No jo,napsal jsem to VW jako debil, omlouvám se Ale už tahle odpověď je dobrá. Jen jestli mi můžeš říct, jestli jsou ty vlastnosti pocitově tolik odlišný ... když maš možnost vyzkoušet ... díky za odpověď ...
Listopad 12, 200618 r Napsat muzu, ale je to jen a jen muj subjektivni dojem. Rozdil je samozrejme poznat, ale spis bych to pricetl prave pohonu 4x4 a hlavne rozdilnym prevodum. Jakmile mas jiny prevody, nemuzes v podstate nic porovnavat. Predokolka je proste dravejsi, dynamictejsi, ale to se doctes v kazde tabulce jizdnich vykonu. Pokud mas skutecne zajem, zajdi do salonu a projed obe varianty, uvidis sam a muzes si udelat vlastni usudek, to je nejrozumejsi varianta kdyz chces investovat tolik penez.
Listopad 12, 200618 r A kde si na to přišel? Protože podle údajů na stránkách škodovky jsou to totožné motory . Totožné nejsou,čti pořádně a podrobně a u jednoho najdeš OHC (8V) a u druhého 2x OHC (16V). Jinak parametry jsou shodné ... Tak jsem se přehlédl, tímto se omlouvám.
Listopad 12, 200618 r Dalsi veci je u 2.0 TDi v Superbu montaz vyrovnavaciho hridele, ktery normalni Octavie nema. trochu se vtírnu. k čemu ta vyrovnávací hřídel slouží a jak se při běžném používání projeví?
Listopad 12, 200618 r Autor Napsat muzu, ale je to jen a jen muj subjektivni dojem.Rozdil je samozrejme poznat, ale spis bych to pricetl prave pohonu 4x4 a hlavne rozdilnym prevodum. Jakmile mas jiny prevody, nemuzes v podstate nic porovnavat. Predokolka je proste dravejsi, dynamictejsi, ale to se doctes v kazde tabulce jizdnich vykonu. Pokud mas skutecne zajem, zajdi do salonu a projed obe varianty, uvidis sam a muzes si udelat vlastni usudek, to je nejrozumejsi varianta kdyz chces investovat tolik penez. Děkuju moc,chtěl jsem slyšet subjektivní dojem ... že motor není lenoch. ) Že to bude o trochu horší s dynamikou počítám,ale snad to nebude nijak hrozný ... přítelkyně má Fabii RS,tak si ji když tak pujčim na projetí (tu Fabii myslím)
Listopad 12, 200618 r A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne. 8V by mal logicky menej zrat olej Minimalne pre toho je "lepsi" 8V
Listopad 12, 200618 r ano, asi tak o halíř na kilometru bude na tom oleji úspornější. Jednoznačně ho proto doporučuju.
Listopad 12, 200618 r jde to trošku mimo mě,protože jsem se o to ještě nezajímal,ale osobně-mohl bych si vybrat,neřešil bych 8 n. 16V ale raději místo PD bych volil piezovstřiky.Auto musí podle mě být daleko tišší než PD.Dost známých si právě na hlučnost PD motorů u OII stěžuje
Listopad 12, 200618 r A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne. 8V by mal logicky menej zrat olej Minimalne pre toho je "lepsi" 8V ušetříš za olej...ale vyhodíš daleko víc za výměnu DPF.... el Sí
Listopad 12, 200618 r ... a taky rozvody budou o x kč dražší ... ,-) Upraveno Listopad 12, 200618 r od tomasch
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.