Přejít na obsah

Rozdíl v motorech 2,0 TDI a 2,0 TDI DPF


Andysek

Doporučené příspěvky

Automobilka WV dělá svůj motor 2,0 TDI 16V a Škoda je dává do Octávií předokolek a tenhle motor nemá filtr pevných částic DPF,do Superbu a 4X4 si bere motor od WV a hlavy si ne něj dělá sama a to 8V,tyhle motory mají DPF.

Octavia RS TDI má motor si filtrem, ale originál WV. To je dnešní odpověď dealera.

Nevím proč to dělají, když WV má v nabídce motor 2.0 TDI s filtrem pevných částic 16V :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andrysek: To by chtelo hlubsi rozbor.

Klasicke 2.0 TDi ma 16V a zadnej DPF.

Pak je 2.0 TDi 8V s DPF, duvodem muze byt prave DPF a vlastnosti vyfukovych plynu spojene prave s konstrukci 8V a 16V (slozeni, teplota, tlak vyfukovych plynu).

No a pak mame 2.0 TDi 16V 125kW s DPF pro RS TDi, jenze tady uz zase jsou piezovstrikovace. Coz muze mit za nasledek jine vlastnosti vyfukovych pluny potrebne pro DPF.

Je to jen jednoducha uvaha, chtelo by to rozebrat kompletnejc, ale na to fakt nemam cas... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andrysek: To by chtelo hlubsi rozbor.

Klasicke 2.0 TDi ma 16V a zadnej DPF.

Pak je 2.0 TDi 8V s DPF, duvodem muze byt prave DPF a vlastnosti vyfukovych plynu spojene prave s konstrukci 8V a 16V (slozeni, teplota, tlak vyfukovych plynu).

No a pak mame 2.0 TDi 16V 125kW s DPF pro RS TDi, jenze tady uz zase jsou piezovstrikovace. Coz muze mit za nasledek jine vlastnosti vyfukovych pluny potrebne pro DPF.

Je to jen jednoducha uvaha, chtelo by to rozebrat kompletnejc, ale na to fakt nemam cas... ;)

No.vždyť já netvrdim nic jinýho,že normální 2,0 TDI 16V pro Octavii je bez DPF.

Ale WV pro svoje auta dělá i 2,0 TDI 16V s DPF,jenomže Škoda dává s filtrem svoje 8V. A to nevím proč?

A hlavně mě zajímá jaký v nich může být rozdíl když si ho objednám,protože do 4X4 si jiný dvoulitr v naftě vybrat nemůžeš ... jestli to auto bude stejně živý jako 16V a já nic nepoznám,nebo ne. Že hůř pojede,kvůli pohonu kol,mi je jasný ... tak někdo poraďte ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andrysek: Tohle je debata na nic.

Jestli te to tak moc zajima, sezen si presne specifikace motoru od VW a Skody a pak porovnavej. Ja to hledat skutecne nebudu.

Minimalne si zjisti, jetli 2.0 TDi 16V s DPF od VW ma piezovstrikovace nebo i klasiku PD.

Jak chces porovnavat chovani motoru v predokolce a 4x4, kdyz jak sam spravne uvadis, 4x4 se chova diky pohonu a zprevodovani pomerne podstatne jinak. Kolik procent toho rozdilu prictes pohonu, kolik prevodum, kolik motoru? Jde to vubec? Podle me ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick:

Jasně že zajímá,kdybych to ale věděl,tak bych se neptal. Jenom proto,že tebe nezajímá a neznáš odpověď je to podle tebe o ničem ... kdyby jsi to auto chtěl,tak Tě to bude taky zajímat. Já nejsem z oboru,tak proto se ptám. A motor 16V DPF je shodný s 16V bez DPF (u WV ;) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono debatovat o necem, k cemu nemame presne informace a podklady je skutecne o nicem. Co vyresime?

Ja jezdim mimo jine jak kratkou 2.0 TDi, tak i Combi 2.0 TDi 4x4 a rozdil, ktery mezi temito auty je proste nelze pripsat jednomu ci druhemu. Tech rozdilu je vic nez jen 8V nebo 16V - hmotnost, prevody, pohon...

Jestli to auto chces, nekde se s nim projed a pak se rozhodni. Jestli je pro tebe pohon 4x4 dulezity, tak ho proste vem a neres, jak se chova motor v predokolce.

Dalsi veci je u 2.0 TDi v Superbu montaz vyrovnavaciho hridele, ktery normalni Octavie nema. Jestli je v 4x4 jsem nezkoumal, ale divil bych se.

A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne.

Jestli chces 4x4, sam spravne pises, ze je jen 1 varianta 2.0 TDi, co tedy presne resis?

Nehlede na to, ze se nejedna o WV ale o VW.

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsat muzu, ale je to jen a jen muj subjektivni dojem.

Rozdil je samozrejme poznat, ale spis bych to pricetl prave pohonu 4x4 a hlavne rozdilnym prevodum.

Jakmile mas jiny prevody, nemuzes v podstate nic porovnavat.

Predokolka je proste dravejsi, dynamictejsi, ale to se doctes v kazde tabulce jizdnich vykonu.

Pokud mas skutecne zajem, zajdi do salonu a projed obe varianty, uvidis sam a muzes si udelat vlastni usudek, to je nejrozumejsi varianta kdyz chces investovat tolik penez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsat muzu, ale je to jen a jen muj subjektivni dojem.

Rozdil je samozrejme poznat, ale spis bych to pricetl prave pohonu 4x4 a hlavne rozdilnym prevodum.

Jakmile mas jiny prevody, nemuzes v podstate nic porovnavat.

Predokolka je proste dravejsi, dynamictejsi, ale to se doctes v kazde tabulce jizdnich vykonu.

Pokud mas skutecne zajem, zajdi do salonu a projed obe varianty, uvidis sam a muzes si udelat vlastni usudek, to je nejrozumejsi varianta kdyz chces investovat tolik penez.

Děkuju moc,chtěl jsem slyšet subjektivní dojem ... že motor není lenoch. :o)

Že to bude o trochu horší s dynamikou počítám,ale snad to nebude nijak hrozný ... přítelkyně má Fabii RS,tak si ji když tak pujčim na projetí (tu Fabii myslím) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne.

8V by mal logicky menej zrat olej

Minimalne pre toho je "lepsi" 8V

:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde to trošku mimo mě,protože jsem se o to ještě nezajímal,ale osobně-mohl bych si vybrat,neřešil bych 8 n. 16V ale raději místo PD bych volil piezovstřiky.Auto musí podle mě být daleko tišší než PD.Dost známých si právě na hlučnost PD motorů u OII stěžuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jeste reakce na tohle, cituji: "Nepřipadá mi jako výhoda kupovat horší motor za víc peněz." Muzes s jistotu rict, ze 8V je horsi motor nez 16V? Urcite ne, tech hledisek je spousta, kde je 8V lepsi nez 16V a opacne.

8V by mal logicky menej zrat olej

Minimalne pre toho je "lepsi" 8V

:D

ušetříš za olej...ale vyhodíš daleko víc za výměnu DPF.... :D

el Sí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...