Přejít na obsah

1.2TSi, po vymene rozvodu klepe a cvaka


Sile

Doporučené příspěvky

Zdravim, nechavali jsme u yetiho menit rozvody, oleje a filtry. Pozdeji toho dne mi mechanik vola, ze motor ma strasny zvuk a klepe se, ze je nejspise praskly pist. Pritom jsem tam s tim prijel bez problemu. Je mozne, ze to je fakt takova nahoda a zrovna u nej se tohle stalo a nebo spise pochybil? 

 

Pridavam video: https://youtu.be/KGpDirjuSqE

Editováno: , autor: Sile
Doplneni info, uprava nadpisu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Sile změnil název na 1.2TSi, po vymene rozvodu klepe a cvaka
před 2 minutami, suri. napsal:

predtým neklepal ? čo všetko sa robilo ? rozvody na prípravky či od oka?  

Neklepal, predtim to bezelo hezky, akorat pri startu to chrcelo, tak nam bylo receno, ze to chce rozvody. Tak jsme to k nekomu dali a dopadlo to takhle. Rozvody delal pry pres ty aretacni vecicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potom je to divné , menil origo rozvod vrátane spodného koliečka na kľuke ? klepe to ako kľuka/piest/čap, ťažko posúdiť , ale ak to predtým nerobilo hľadal by som prvé problém v tom čo a a ako tam namontoval ... ten neorigo filter tomu tiež neprospeje ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody pry bral origo od skodovky, ze jsou udajne lepsi. Zbytek uz nevim, na auto se pujdeme kouknout zitra. Rikal, ze to je mezi nebem a zemi, ze on nic neudelal, ze ani nemel jak a ze kdyz se zavre kapota, tak to neni tak slyset. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne keď praskol piest síce na Alhambre 1,9Tdi tak to v momente stratilo výkon, z výfuku sa začal valiť dym a motor neskutočne triasol. Motor bol celý od oleja z odvetrania.

Je tam počut nejaké cvakanie ale tak to cvaka aj mne.

Teraz som si všimol to prvé video tam to klepe riadne .Ale v tom druhom to nie je.

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tady se motor neklepe ale zvuk je to strasny, na tom druhym videu hlavne kdyz pridal plyn, tak to jde slyset a cim vice se auto zahralo, tim to bylo horsi. Mne prave prijde divne, ze s prasklym pistem by ten motor takhle bezel relativne v poradku, akorat zni strasne. Kamaradi mi rekli, ze kdyby byl praskly pist, auto nepobezi timhle zpusobem, svicka by byla komplet zasrana a auto by nemelo kompresi, kazdopadne on s tim vyjel z garaze nejspise bez problemu. Hlavni problem je, ze to zacalo delat az kdyz do toho sahal on a vymenil retez atd. Resime, jestli na tom on mohl neco pokonit nebo je to proste tak obrovska nahoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Propálený píst = běh motoru na 3 válce. Tohle, aspoň na volnoběh, běží pravidelně (na tři válce se neudrží). Možná bych zkusil tipnout frekvenci (s pomocí nějakého metronomu to vypadá na cca 250 klepů za minutu, což je jasná 1/4 otáček motoru, patrně studeného, na volnoběh). Dojelo to někam? Protože to chce diagnostiku, třeba to ukáže nějakou nekalost na jednom z válců (časování, dávka...), pak změření kompresí, nakonec třeba hydroštely?... z daného vyplývá, že asi nejde o problém čistě spojený s výměnou rozvodů, tedy tak si to myslím. Co když byl motor z nějakého důvodu před smrtí a dorazil ho špatný/jiný olej, běh nasucho, běh s nesprávným nastavením vaček atd.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, bouchy napsal:

Propálený píst = běh motoru na 3 válce. Tohle, aspoň na volnoběh, běží pravidelně (na tři válce se neudrží). Možná bych zkusil tipnout frekvenci (s pomocí nějakého metronomu to vypadá na cca 250 klepů za minutu, což je jasná 1/4 otáček motoru, patrně studeného, na volnoběh). Dojelo to někam? Protože to chce diagnostiku, třeba to ukáže nějakou nekalost na jednom z válců (časování, dávka...), pak změření kompresí, nakonec třeba hydroštely?... z daného vyplývá, že asi nejde o problém čistě spojený s výměnou rozvodů, tedy tak si to myslím. Co když byl motor z nějakého důvodu před smrtí a dorazil ho špatný/jiný olej, běh nasucho, běh s nesprávným nastavením vaček atd.?

Auto vyjelo jen pred servis, tohle mozne je. Uvidime, da se to jinam a uvidime, co nam tam reknou, diagnostiku bohuzel nemame ale zkusit sehnat nekoho s ni.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
V 11. 8. 2021 na 10:11, Sile napsal:

Zdravim, nechavali jsme u yetiho menit rozvody, oleje a filtry. Pozdeji toho dne mi mechanik vola, ze motor ma strasny zvuk a klepe se, ze je nejspise praskly pist. Pritom jsem tam s tim prijel bez problemu. Je mozne, ze to je fakt takova nahoda a zrovna u nej se tohle stalo a nebo spise pochybil? 

 

Pridavam video: https://youtu.be/KGpDirjuSqE

Jak to dopadlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...