Přejít na obsah

Climatronic - nefunkční, závady, netopí, nechladí


Seal

Doporučené příspěvky

Já bych měl docela zájem se podívat na ten obrázek topení jak popisuješ , hlavně která je to klapka , že kvůli ní musí palubovka ven. Jen nevím jak ho chceš odeslat ? Jinak bych se ještě zeptal jak se na climatronicu dělá konfigurace klapek jak popisuješ , přes která tlačítka .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

videonavod konfiguracie klapiek na youtube.

sucasne stlacis tlacidlo menu a tlacidlo uzavrete okruhu pri zapnutom zapalovani, aby bolo v elektrike.

zacne ti blikat zlta kontrolka na climatronicu cca po dobu 30s a postupne budes aj citit, ze nastavuje jednotlive klapky

ked zhasne, kalibracia by mala byt ukoncena

 

pridal som pdf. neviem ci to bude identicke s benzinom, lebo ja mam vo vybave TDI pridavne topne teleso

kurenie_scala.pdf

Editováno: , autor: csabac
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, tu temu koncim. to kurenie neviem nejak nasimulovat, aby islo ci neslo. uz je to len vo hviezdach.

vcera cestou domou sauna. v poslednej dedine pred prichodom domov vyplo a zacalo fukat studeny. ako keby cidlo teploty dalo impulz ze je prekurene.darmo som vetral stiahol teplotu uz to nenabehlo.

dnes rano teplomer v aute cez noc. teplota pri starte 3,1C v aute. po prichode do práce-1h cesty vid foto.

a to posledne 2km nabehol vlazny vzduch, inak by to bolo niekde okolo 10-11C. Takze teplovzdusny ohrievac objednany, pozriem podla schemy tie dve hadice privod a odvod a to k comu sa dostanem len demontazou par krytiek okolo volantu dole.

opravu ako som pisal odmietam platit z principu

 

IMG_9826.jpeg

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som rozhodil palubnu s cielom kontrala klapky tepla. Po prve, hadica privodu vzduch do odkladacej schranky pricvaknut z vyroby, oska ventilatira vuduchu v privode hrdzava na vrchu-menil som aj pelovy. A vysledok, klapka tepla sa toci. Osku krasne tocil motorcek ako som menil teplotu. Ani cez manualne otvorenu klapku ziadne teplo. Radiator odvod studeny, privod horuci. Rano bol este vlazny. Takze radiator je v prdeli. Ved preco by to bola klapka za 60 eur co vymenim doma, ked to moze byt radiator co musi na preplach systemu aj, plus samotny radiator 230 eur a praca k tomu. Ach jo…cele zle to auto.

IMG_9911.jpeg

IMG_9904.jpeg

IMG_9905.jpeg

IMG_9909.jpeg

IMG_9907.jpeg

IMG_9917.jpeg

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplnim, uz i voda chladiaca je nizsie po jazde s teplym motorom. To som si vsimol po vymene rozvodov, ze som raz za 2t musel dolievat 1 deci. Teraz som kontroloval a dolieval predvcerom. Pre zmeni, dnes odvodova rura vlazna. Kazdy den ine prejavy. Nestastni som z toho auta uz…

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chapu frustraci, a chapu rozcarovani, ze v servise tohle nevedi na prvni dobrou, ale na druhou stranu - ted uz to dava cele smysl a pokud to bude uz jen o vymene radiatoru tak je vyhrano - drzim palce - kazdopadne "dobra prace" a urcite to nekomu usetri nervy s hledanim problemu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam obavy, ze niekde unika chladiaca. Dufam, ze to nebude dalsia financne narocna vada. Ak rozvody, ci hadica daka ok. Rozvody robil autorizak, dal som ich skor ako je interval. Takze tam je zaruka aj na pracu i material. Ach jo, dnes moj technik nie je v praci, ze daky extra skory termin niekde najst s 200km denne s tym, ze viem ze moze poskodit egr, ci straca sa voda je tiez zle. Asi od pondelka menime auto so zenou kym nepojde do servisu. Kiez by na neho padol niekde na rybach strom, nech ide na totalku a poistku s gapkom. Ze by som dostal plnu kupnu cenu za ten srot s kupil si nieco ine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje postrehy: 

1 ak rano oo starte kuri jemne a mate ptc a potom ako ho vypne a prestane kurit na vode, nie su to klapky!

2 ak kuri polovica auta, tak zmiesavacie klapky

3 ak lupe v motorcekz ci niektory sa neda regulovat fukar, tak motorcek fukaru ci cidlo v nom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem něco podobného na OII, topilo jak chtělo, nakonec jsme zjistili že komprese šla do vody a zavzdušňoval se výměník topení, jak se to ochladilo, tak to fouklo zpět, chladící kapalina ztrácela minimálně, kouř za autem nebyl, nakonec výměna těsnění pod hlavou a přebroušení hlavy, auto tenkrát mělo cca150tkm, bylo to poznat tak že vyrovnávací nádržka se víc tlakovala a po otevření šel do ní vzduch z hadice. Servis taky nejdřív myslel na klapky. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem jel do strmého kopce, auto topilo normálně, z kopce a na rovině to zase přestalo topit.

Editováno: , autor: radek253
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...