Publikováno Září 29, 20213 r Zdravím místní komunitu. Už si moc nevím rady, tak si jdu pro radu sem k místním odborníkům. Vlastním motor 2.0 TSI 162kw r.v 2014. Při jízdě se stal první problém s tím, že auto z ničeho nic chcíplo, musel jsem se nechat odtáhnout, vzhledem k tomu, že již nenastartovalo. Auto se chová tak, že po zmáčknutí tlačítka nastartuje, ale hned chcípne. Auto bylo na diagnostice, která ukázala vadu škrtící klapky. Koupil jsem tedy jinou zánovní originální klapku ( vytažená z bouračky ) a namontoval jí. Auto poté nastartovalo, dokonce jsem ujel cca 300 metrů, ale pak se problém objevil znovu a auto za jízdy chcíplo. Teď opět nastartuje a hned chcípne. Nemyslím si, že by byly dvě vadné klapky se stejným problémem. Už si s tím nějak nevím rady, tak bych Vás rád poprosil o nějakou radu na co se zaměřit. Napadá mě už jen ŘJ motoru, že by byla poškozená. V příloze dávám log z diagnostiky. Děkuji Vám moc za případnou pomoc 🙂 log.txt
Říjen 1, 20213 r @Scarecrow podla logu to vyzera na problem so snimacom polohy plynoveho pedalu.Ked tak daj potom vediet co na to servis.
Říjen 6, 20213 r Autor Zdravím, takže po delší době co auto stálo u mě v garáži a já měl po odpolednech čas hledat závadu jsem jí našel. Problémem byl tzv. box s termostatem v motoru, který řídí regulaci teploty. Uvnitř by mělo být nějaké servo, které je ve zkratu ( předpokládám, že se do elektroniky dostala chladící kapalina ) a tím pádem vypadne referenční napětí 5V z kterého je napájeno několik čidel a škrtící klapka. Myslím, že to mělo spojitost i s dřívějším problémem se zahříváním motoru. Po odpojení konektoru zkrat zmizel, referenční napětí 5V začlo fungovat a auto normálně nastartovalo. Takže mě teď čeká výměna toho termoregulátoru. Kod dílu pro případ, že by někdo měl podobný problém: 06L 121 111 M
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.