Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím místní komunitu. Už si moc nevím rady, tak si jdu pro radu sem k místním odborníkům. Vlastním motor 2.0 TSI 162kw r.v 2014. Při jízdě se stal první problém s tím, že auto z ničeho nic chcíplo, musel jsem se nechat odtáhnout, vzhledem k tomu, že již nenastartovalo. Auto se chová tak, že po zmáčknutí tlačítka nastartuje, ale hned chcípne. Auto bylo na diagnostice, která ukázala vadu škrtící klapky. Koupil jsem tedy jinou zánovní originální klapku ( vytažená z bouračky  ) a namontoval jí. Auto poté nastartovalo, dokonce jsem ujel cca 300 metrů, ale pak se problém objevil znovu a auto za jízdy chcíplo. Teď opět nastartuje a hned chcípne. Nemyslím si, že by byly dvě vadné klapky se stejným problémem. Už si s tím nějak nevím rady, tak bych Vás rád poprosil o nějakou radu na co se zaměřit. Napadá mě už jen ŘJ motoru, že by byla poškozená. V příloze dávám log z diagnostiky. 

 

Děkuji Vám moc za případnou pomoc 🙂

log.txt

@Scarecrow podla logu to vyzera na problem so snimacom polohy plynoveho pedalu.Ked tak daj potom vediet co na to servis.

  • Autor

Zdravím, takže po delší době co auto stálo u mě v garáži a já měl po odpolednech čas hledat závadu jsem jí našel. Problémem byl tzv. box s termostatem v motoru, který řídí regulaci teploty. Uvnitř by mělo být nějaké servo, které je ve zkratu ( předpokládám, že se do elektroniky dostala chladící kapalina ) a tím pádem vypadne referenční napětí 5V z kterého je napájeno několik čidel a škrtící klapka. Myslím, že to mělo spojitost i s dřívějším problémem se zahříváním motoru. Po odpojení konektoru zkrat zmizel, referenční napětí 5V začlo fungovat a auto normálně nastartovalo. Takže mě teď čeká výměna toho termoregulátoru. Kod dílu pro případ, že by někdo měl podobný problém: 06L 121 111 M

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.