Publikováno Říjen 7, 20213 r Zdravím všechny, mám zvláštní problém na Octě I 1.9 TDi (r.v.2004). Po každém nastartování se mi cukají přední stěrače ve vypnuté poloze a vydává to pravidelný bouchání, něco jako extra hlasitý tikající hodiny. Stírají normálně, bez drhnutí, bez cukání. Po vypnutí stěračů opět cukají ve vypnuté poloze. Náznak odcházejícího elektromotorku? Nebo po čem se mám podívat, než si koupím nový elektromotorek předních stěračů, prosím? Nedávno jsem byl v servise na pravidelné prohlídce a měnil jsem vadný termostat a co se týká elektriky - tak jen teplotní čidlo motoru. Může toto cukání způsobovat teplotní čidlo motoru? Popřípadě někde v kabeláži ke elektromotorku, ukořištění, popřípadě kam se podívat? Předem díky za odpovědi a přeji vám hezký den.
Říjen 7, 20213 r Myslím, že je to "úmyslné" cuknutí jako prevence před přilepením. Píše se o tom v návodu od auta.
Říjen 7, 20213 r Autor By mě zajímalo, kde to v návodě píšou? Nikde to tam nevidím. Ono to necukne jenom při nastartování, cuká to celou dobu jízdy, až do vypnutí motoru. Vidím to spíš na zkrat, někde v kabeláži, popřípadě páčka stěračů s kontaktem. Zkusím se podívat na svazek kabelů ke elektromotorku a na páčku stěračů, třeba pomůže stříknutí WD-40 na kontakty v páčce a uvidíme.
Říjen 8, 20213 r Nikdy jsem u škodovky takový blábol v manuálu nečetl. Po zkušenostech s jiným modelem to zřejmě bude koncový kontakt motorku.
Říjen 8, 20213 r Občasné cukání je OK, jestli to dělá pravidelně (pořád), tak to samozřejmě divné je. Další info např. zde: https://forum.skodahome.cz/topic/133044-cuknut%C3%AD-st%C4%9Bra%C4%8D%C5%AF-p%C5%99i-vypnut%C3%AD-zapalov%C3%A1n%C3%AD/
Říjen 23, 20213 r Máš zatuhlé ložisko v ramenou. Motorek stěračů se chce dostat do výchozí polohy, ale nemůže se tam dostat. Proto to skáče a cvaká relé. Doporučení: vyměnit mechanismus stěračů
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.