heckeer Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 (editace) Rád bych se podělil o závadu kterou ted řeším, asi v červnu se mi stalo když jsem jel a zařadil, že když jsem pouštěl spojku začalo to divně rachotit a cítil jsem i rázy do pedálu, po asi 3 hodinách to při šlapání na spojku přestalo, ted se to objevilo znovu a už to ale nepřestalo, nastartuju slyším takové jako by drnčení ale tlumený , když jemně šlapu na spojku tak to přestává, nikdo nepochyboval ve 3 servisech že se jedná o spojku tak jsem ji nechal vyměnit, komplet spojku na 1.4MPI KW, a co mě nečeká dělá to pořád, s uchem už u agregátu jsme v sevisu došli k tomu že se to asi ozývá někde u rozv. řetězu , odpojili jsme klínák aby jsme vyloučili ložisko či pumpu, a dělá to pořád, takový jakoby chrastění řetězu ale hodně dutý, když šlapete na spojku tak to někdy přestane, jinak to pořád je cítit na pedálu, klika myslím není vylágrovaná je to jiný zvuk, před rokem mi v aut. servisu měnili rozvody, myslíte že by tam něco mohli zkurvit, auto jede normál ale když zařadím a pouším spojku objeví se tlumený zvuk jakoby jste jeli železnou tyčí po zábradlí, vím na 100% že v převodoce ani spojce to není ,tak mi sakra někdo řekněte čím to ,může být ?...mám podezření že asi je nějaký kolo povolený na rozvodech a když se to dostane do záběru tak to asi drnčí na klínku jinak už fakt nevím, není to zvuk jako by bylo něco vylágrovanýho jako myslím klika či vačka, a hlavně to přestává když několikrát jemně prošlápnu spojku tak je klid, dokud nezařadím a nerozjedu se, auto jede normál, jen když přeřadím a šlápnu a pouštím spojku se to ozve , to jsem z toho ko..t , a přiznám se že mě to auto už začíná srát, má to najeto 90tis... Editováno: 15. Listopad 2006, autor: heckeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Kdybys nepsal že to spojkou ani převodovkou není řekl bych že to je spojkovým ložiskem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 V tom případě bych sundal víko rozvodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 15. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 (editace) no slyšelo to 5 mechaniků, každý řekl ložisko spojky,hodně tam mate že to prostě při šlápnutí na spojku někdy přestane, pustíš a je klid, pak dáš za 1 a rozjezd a znova, vyřadíš rachtá to, šlapeš trochu na pedál spojky a přestane to, někdy to začne i když jen pridáš otáčky ale jen někdy, když se rozjíždím cítím ve spojce takový tukáni no jsem z toho jelen obecný, já jsem taky automechanik a myslel jsem si totéž, ale prostě mě to vyučilo, víko budou sundavat zítra tak jsem zvědavý, jestli tam nic nenajdou tak tedy už fakt nevím a půjde to ze skály, takovejch prachů a dělá to pořád to nasere... Editováno: 15. Listopad 2006, autor: heckeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Je dobré si poslechnout názor vícero lidí. Jinak když sundaváš víko na řemenici je levý nebo pravý závit? A co je to za klíč, chystám se dělat rozvody (: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 15. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 (editace) to nevím dělal to ofiko servis ,a zítra to bude dělat jeden známí co mi delal spojku tak se zeptám, v origo servisu jsem platil 3068 kč komplet za práci i díly za rozvody....jsou tam i ty kolečka na čerpadlo oleje tak nevím jestli tam se něco nevyjebalo, prostě nevím Editováno: 15. Listopad 2006, autor: heckeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) Tak už je to známí co to je, jsou tam v prdeli axiální ložiska na klice, podle druhého škoda servisu škoda způsobené špatnou montáží rozvodů, doporučili mi to dát do toho autodomu škoda na reklamaci at si to udělají, no stanovisko je asi jasný, záruku máte na půl roku na práci ,budete si to muset zaplatit, takže motor ven vyndat klika , nic jiného tam prý poškozeno není, takže do 10tis no pecka, a to jsem ten řetěz měnil prventivně já ko..t, že jsem se do toho sral, spojku jsem měnil zbytečně , prostě klika měla vůli misto 1,03mm-2mm dostrany 5mm a když jsem šlápl na spojku prostě jsem tu kliku vytlačil a ten zvuk byl už né kolmo jdoucí řetěz na ozubení u rozvodů...no prostě když soudruzi udělají chybu tak to zaplatí zase zákazník jak jinak... Editováno: 20. Listopad 2006, autor: heckeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Něak mě nenapadá jak to mohly poškodit při výměně rozvodů... Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) říkal to mechanik a příjmací technik v druhym salonu když stahneš kola tak tam je nějaká vymezovací podložka a nějaký axiální ložisko, prý s tím nesmíš hýbat nebo to vypadne nebo co, a ta druhá strana co je v bloku se tak vymačká, já vůbec nevím jak to tam vypadá jsou to nějaký kroužky axiální...no ted´už je to jedno záruka padla servis nějak chybu nezapíral ale hlavně když to bude chodit, ale dovedlo to zamotat hlavu nejednomu příjmacímu technikovi.. Editováno: 20. Listopad 2006, autor: heckeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Já vím to tam je, bacha si dát musíš, ale když člově zachová chladnou hlavu a postupuje s rozumem tak by se to nemělo stát... Hodně zdaru a napiš jak to dopadlo. Mimoto proč ses do teho nepustil sám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 boužel nemám kde jsem sice automechanik ale nedělám ho , takže jsem odkázaný na servis, zvlášt v tomhle počasí a když je potřeba vyndat motor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Ty woe jak se může při výměně rozvodů v origo servise zkurvit ložisko na klice ??? Jinak z "preventivních" zásahů do plně fungujícího auta jsem taky vyléčen, dokud to fachá jak má, nešťourám do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 no není to přímo ložisko kliky ale axiální ložisko který zabranuje aby měla klika vůli do strany , vyléčený už jsem taky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Nedivím se. Já mám rozvody před výměnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 tak pak kontroluj vůli kliky stačí šroubovák a zkusit ji mezi řemenicí a prsama motoru odtáhnout, dělalo to zvuk celkem známí pro převodovky fabie ,prostě to vypadalo jako že je trochu slyšet ložisko spojky a když jsi na ní šlápnul tak to ustalo, no napadlo by jednoho že je v prdeli klika? krom toho do té doby suchý motor začal chcát nově vyměněným gugerem na řemenici což se mi tedy zdálo divný, a chcalo to i pod siliconem kterým přetěsnili do té doby suchou vanu no paráda prostě, zlatý origo těsnění, pokud to pořádně neodmastí, ten silicon prostě nedrží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Tak už to víš, zrovna jsem Ti to chtěl napsat, že to bude axiál na klice. Šlapáním na spojku tím hýbeš a klika chodí a dře Ti gufera. Tak bacha taky na gufero pod setrvačníkem, ať si nepromastíš spojku! Asi to ale vydrží. Taky Ti to chození vytahává ty nové rozvody. V tomto je výměna rozvodů od Feldy trošku rozdíl. IMHO je to jediný krok zpět při modernizaci z 1289ccm. Nechci Tě ale strašit. Sám jsem výměnu rozvodů přežil O.K. a už mám na nich 37000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 No gufera tam dají zítra nová tak to snad bude ok, jen škoda že jsem si nikoho nevzal aby mi šlapal na spojku a neposlouchal u motoru přišel bych na to že to ze spojky vůbec není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Tak už to víš, zrovna jsem Ti to chtěl napsat, že to bude axiál na klice. Šlapáním na spojku tím hýbeš a klika chodí a dře Ti gufera. Tak bacha taky na gufero pod setrvačníkem, ať si nepromastíš spojku! Asi to ale vydrží. Taky Ti to chození vytahává ty nové rozvody. V tomto je výměna rozvodů od Feldy trošku rozdíl. IMHO je to jediný krok zpět při modernizaci z 1289ccm. Nechci Tě ale strašit. Sám jsem výměnu rozvodů přežil O.K. a už mám na nich 37000km. Takže na co si dát pořádně bacha když sundám řemenici, víko rozvodů a potom i řetězku rozvodů? Je tam něaká podložka...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 22. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Tak u MPI se nemusíš bát, ty vymezovací kroužky jsou na klice uprostřed, je to jiný než u felicie, prostě jeden prasknul nebyla to chyba servisu a že to v druhém nevěděli je zase jiná věc, už to mám hotovo ,stálo to s prací 3770kč takže v poho ,jsem rád že to jezdí a je klid.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Tak u MPI se nemusíš bát..... I´m a little bit confused Já myslel že se celou dobu bavíme o MPi a že se bát máme, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 22. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 jo bavíme ale po dnešku vím že je to jiné než u felicie, a že ty vymezovací kroužky jsou na klice uprosdřed, prostě mi jeden praskl , s těma rozvodama to nemá co společnýho i když mě o tom v druhém servisu ujištovali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Já vím že u Feldy jsou tak jak píšeš. Na Fábce jsem zatím rozvody nerobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feherevari Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Něak mě nenapadá jak to mohly poškodit při výměně rozvodů... Tom Již éře vozů 1000MB psaly autoři chytrých knih v návodech na údržbu ve statích o výměně řetězu,že se z důvodu vymezení axiální vůle klikové hřídele musí před povolení řemenice zaaretovat spojkový pedál. Jelikož se konstrukce klikového ústrojí od té doby nějak výrazně nezměnila,tak i u Fabie bych tenhle postup zvolil,abych zabránil poškození ložiska.Ono při volný klice kolikrát stahovat rozvodový kolo,kolikrát je na hřídeli povlak karbonu,se není čemu divit.Sice je systém promyšlenější a bez větších vůlí jak u výše zmiňovaného MB,ale i to stačí na to,aby se klika pohnula a při zpětné montáži zdeformovala ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.