Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, začátkem týdne jsem udělal rozvody (INA) na eresu (motor BWA)

Najel jsem cca 100km a rozsvítila se kontrolka motoru, napichnul jsem to na Vag a vyskočila chyba P0016 nesprávný poměr G40 a G28. Ikdyz chyba svítila, tak žádný pokles výkonu nebyl a startovalo to úplně normálně. Chybu jsem vymazal a po opětovném nastartování se již neobjevila. Poté jsem něco málo opět pojezdil (asi 50km dohromady) a kontrolka svítila znovu. Opět šla vymazat a po nastartování se znovu neobjevila.

Jelikož je to chyba spojená s rozvody, tak jsem se podíval ve vagu do měřených hodnot do skupiny 93/3 kde jsem objevil hodnotu -5 (hodnota průběžně po chvilkách přeskakovala v rozmezí -4 a -6)

Tato hodnota mě poněkud zarazila, jelikož by po výměně rozvodů měla být 0, ale zase to není hodnota, že by to bylo skočené.

takže se chci zeptat, jaké jsou možné příčiny. Všem děkuju za rady

ak je správne rozvod často je problém na druhej strane , reťaz medzi vačkami , zodraté klzáky - napínák , zakarbonovaný prestavovač...

Jsou jen 4 možnosti řešení, takže nic složitého:

1) Vyměnit olej s filtrem.

Když to nepomůže:

2) Vyčistit/vyměnit elektro-hydraulický regulační ventil kinklání vačkovým hřídelem.

No a samozřejmě možná také i něco, co není tak pravděpodobné:

3) Očistit/vyměnit snímač polohy vačkového hřídele.

4) Očistit/vyměnit snímač polohy klikového hřídele.

  • Autor
před 30 minutami, suri. napsal:

ak je správne rozvod často je problém na druhej strane , reťaz medzi vačkami , zodraté klzáky - napínák , zakarbonovaný prestavovač...

V rámci výměny rozvodů se dělala právě i řetězová sada mezi vačkama

tak to máš skočené , prípravok na zaistenie vačiek pri reťazi si mal?

  • Autor

Osobně si nemyslím, že by to bylo skočené, pokud by bylo, tak:

-Chyba by byla buť trvalá a nešla by vymazat, nebo po každém vymazání by ihned naskočila znovu - toto se neděje, normálně třeba 2 dny se s tím dá jezdit než to vyskočí, i za běhu motoru jde smazat.

-Motor by na volnoběh měl buď nepravidelný chod či nějaké vybrace, podivné zvuky, nebo něco podobného - toto se také neděje, funguje to furt vše stejně pěkně jako předtím

- Motor by teoreticky mohl mít nižší výkon - opět snížení výkonu vůbec nepozoruju

- Motor by mohl hůře startovat - opět se nic takového neděje a chytá uplně krásně jak za studena, tak za tepla

Ve středu bude na to čas, tak to pujde rozebrat, uvidíme jestli se na něco přijde. 

to je všetko pekné ale nemusí to byť pravda , boli zaistené vačky pri výmene reťaze? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.