Petr Kalda Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Ahoj, prosím o radu. Octavia 1.6 MPI 2004, ztrácí se olej, asi1l na 1000 km, možná víc.Teď jsem zpozoroval pravděpodobně začínající emulzi na měrce oleje. Na víčku také, tu však přisuzuji mínusovým teplotám. Teď však začal motor fungovat pravděpodobně na tři válce, usuzuji ze zvuku a ztráty výkonu a divných vibracích při rozjezdech. Objevil se také velmi divný zápach, jakoby sirný, jdoucí někde pravděpodobně z pod auta. Mám podezření na prasklé těsnění pod hlavou a špatné gufera či kroužky. Ale proč ten smrad a jen tři válce??? Můžete mi prosím poradit? Děkuju moc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Ak by motor siel na tri valce bolo by to ine ovela.Ide na styri len sem tam bud vynecha kvoli roznym problemom.Pred tym nez sa rozhodnes co s motorom mal by si skotrolovat zakladne veci.Zbytocne laborovat ked mas napr.motor rozladeny.Rj si pocita uhlove zrychlenie zo senzora na kluke.Takze musi byt cisty a dostatocne rychly.Potom mechanicky skontrolovat rozvody.Tak nasleduje kontrolola 12.kanala meranych hodnot musi tam byt 28-87 stala hodnota ,ktora sa nemeni pri pridani plynu.Ak toto splnis mozes pomerat kompresiu.Opacne to nema zmysel.Samozrejme ked sa da dole sanie pozru sa sviecky,o kruzky sania.Tesnost sania a odvetravania kluky.Hned aj pozri v akom stave su kable zvnutra ci tam nevidno koroziu.Az potom sa treba posriet na tesnost vyfuku.Ak toto splnis pozri lambdu v 31.kanali ci sa hodnoty menia cca v sekundovych intervaloch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Kalda Vloženo 26. Prosinec 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Děkuju, může tam být nějaká souvislost s tím případným únikem vody do oleje? Ta emulze je patrná jenom v jedné plastové částky měrky. Taky jde z motoru takový pravidelný zvuk, ťukot, který tam dřív nebyl...děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Ak motor zerie 1l na tisicku je samozrejme dost.Preto som pisal ,ze musis skontrolovat sviecky,sanie,odvetravanie kluky.Ak podozrievas tesnenie pod hlavou urob si test na pritomnost CO2 v kvapaline.kolko ma km?Ako dlho ho mate?Taktiez pri tejto spotrebe oleja nemusite prejst em8snou kvoli vysokym HC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Kalda Vloženo 26. Prosinec 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Máme ho 14 měsíců. Najeto 190000km. Ale je to dovoz z Německa, takže kdo ví......Ovšem ten olej žere od počátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 (editace) před 2 hodinami, Petr Kalda napsal: Ahoj, prosím o radu. Octavia 1.6 MPI 2004, ztrácí se olej, asi1l na 1000 km, možná víc.Teď jsem zpozoroval pravděpodobně začínající emulzi na měrce oleje. Na víčku také, tu však přisuzuji mínusovým teplotám. Teď však začal motor fungovat pravděpodobně na tři válce, usuzuji ze zvuku a ztráty výkonu a divných vibracích při rozjezdech. Objevil se také velmi divný zápach, jakoby sirný, jdoucí někde pravděpodobně z pod auta. Mám podezření na prasklé těsnění pod hlavou a špatné gufera či kroužky. Ale proč ten smrad a jen tři válce??? Můžete mi prosím poradit? Děkuju moc.... Přesně to samé se mi stalo včera i ten smrad, už svítí oranžová kontrolka a jen, když jsem jel z kopce na neutrál tak na chvíli kontrolka blikala. Nicméně přes dva roky s tím laboruje AS, motor taky šel jakoby na 3 válce. Udělali kompletní hlavu, měl být podpálený ventil. Opět letos na podzim motor začal znova tarokovat jako na 3 válce a zase na nic nepřišli, jen prošli kabeláž, diagnostika nic. Chystám se znova do AS. Emulze je normální, olej už mi bere taky ostatně jako každá 1.6 Editováno: 26. Prosinec 2021, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 To je tak ked davas veci do servisu.Ak by sa dostalo ku mne popri ,,delani hlavy,, by som vymenil kruzky a ojnicne loziska.Bez kompletnej ocisty to nema zmysel skladat.Aspon vies ,ze ten valec kde bol podpaleny ventil pravdepodobne tlacil olej cez kruzky natolko ,ze opat nieco poskodil.Ja ked poskladam motor po prekruzkovani mava cca HC 30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 A proč ne do AS, je to malá pobočka, jezdím tam cca 12 let a vždy mi vyšli vstříc. Ze začátku se to jevilo jako banalita a před 2 lety jsi mi tady neporadil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 27. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2021 Ja som nepovedal,ze je to zly servis.Ale ide o ich pristup.Ty si tam dal auto z podpalenym ventilom oni dali dole hlavu a vymenili nutne plus sadu tesneni a sadu srun na motor.Teraz opat budes davat dole hlavu a sadu tesneni. Ja mam zase nazor ,ze ked investujes do tych sad tych 150 eur naviac na kruzky a sadu ojnicnych srub ,,co uz,,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 V mém AS přes omezený sváteční provoz do druhého dne provedena výměna kabelů a svíček, ujeto cca 100km 👍. Na kabelech najeto 166tis.km, svíčky byly před výměnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.