Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, prosím o radu. Octavia 1.6 MPI 2004, ztrácí se olej, asi1l na 1000 km, možná víc.Teď jsem zpozoroval pravděpodobně začínající emulzi na měrce oleje. Na víčku také, tu však přisuzuji mínusovým teplotám. Teď však začal motor fungovat pravděpodobně na tři válce, usuzuji ze zvuku a ztráty výkonu a divných vibracích při rozjezdech. Objevil se také velmi divný zápach, jakoby sirný, jdoucí někde pravděpodobně z pod auta. Mám podezření na prasklé těsnění pod hlavou a špatné gufera či kroužky. Ale proč ten smrad a jen tři válce??? Můžete mi prosím poradit? Děkuju moc....

Ak by motor siel na tri valce bolo by to ine ovela.Ide na styri len sem tam bud vynecha kvoli roznym problemom.Pred tym nez sa rozhodnes co s motorom mal by si skotrolovat zakladne veci.Zbytocne laborovat ked mas napr.motor rozladeny.Rj si pocita uhlove zrychlenie zo senzora na kluke.Takze musi byt cisty a  dostatocne rychly.Potom mechanicky skontrolovat rozvody.Tak nasleduje kontrolola 12.kanala meranych hodnot musi tam byt 28-87 stala hodnota ,ktora sa nemeni pri pridani plynu.Ak toto splnis mozes pomerat kompresiu.Opacne to nema zmysel.Samozrejme ked sa da dole sanie pozru sa sviecky,o kruzky sania.Tesnost sania a odvetravania kluky.Hned aj pozri v akom stave su kable zvnutra ci tam nevidno koroziu.Az potom sa treba posriet na tesnost vyfuku.Ak toto splnis pozri lambdu v 31.kanali ci sa hodnoty menia cca v sekundovych intervaloch.

  • Autor

Děkuju, může tam být nějaká souvislost s tím případným únikem  vody do oleje? Ta emulze je patrná jenom v jedné plastové částky měrky. Taky jde z motoru takový pravidelný zvuk, ťukot, který tam dřív nebyl...děkuju

Ak motor zerie 1l na tisicku je samozrejme dost.Preto som pisal ,ze musis skontrolovat sviecky,sanie,odvetravanie kluky.Ak podozrievas tesnenie pod hlavou urob si test na pritomnost CO2 v kvapaline.kolko ma km?Ako dlho ho mate?Taktiez pri tejto spotrebe oleja nemusite prejst em8snou kvoli vysokym HC

  • Autor

Máme ho 14 měsíců. Najeto 190000km. Ale je to dovoz z Německa, takže kdo ví......Ovšem ten olej žere od počátku. 

před 2 hodinami, Petr Kalda napsal:

Ahoj, prosím o radu. Octavia 1.6 MPI 2004, ztrácí se olej, asi1l na 1000 km, možná víc.Teď jsem zpozoroval pravděpodobně začínající emulzi na měrce oleje. Na víčku také, tu však přisuzuji mínusovým teplotám. Teď však začal motor fungovat pravděpodobně na tři válce, usuzuji ze zvuku a ztráty výkonu a divných vibracích při rozjezdech. Objevil se také velmi divný zápach, jakoby sirný, jdoucí někde pravděpodobně z pod auta. Mám podezření na prasklé těsnění pod hlavou a špatné gufera či kroužky. Ale proč ten smrad a jen tři válce??? Můžete mi prosím poradit? Děkuju moc....

Přesně to samé se mi stalo včera i ten smrad, už svítí oranžová kontrolka a jen, když jsem jel z kopce na neutrál tak na chvíli kontrolka blikala. Nicméně přes dva roky s tím laboruje AS, motor taky šel jakoby na 3 válce. Udělali kompletní hlavu, měl být podpálený ventil. Opět letos na podzim motor začal znova tarokovat jako na 3 válce a zase na nic nepřišli, jen prošli kabeláž, diagnostika nic. Chystám se znova do AS. Emulze je normální, olej už mi bere taky ostatně jako každá 1.6

Upraveno od ben06

To je tak ked davas veci do servisu.Ak by sa dostalo ku mne popri ,,delani hlavy,, by som vymenil kruzky a ojnicne loziska.Bez  kompletnej ocisty to nema zmysel skladat.Aspon vies ,ze ten valec kde bol podpaleny ventil pravdepodobne tlacil olej cez kruzky natolko ,ze opat nieco poskodil.Ja ked poskladam motor po prekruzkovani mava cca HC 30.

A proč ne do AS, je to malá pobočka, jezdím tam cca 12 let a vždy mi vyšli vstříc. Ze začátku se to jevilo jako banalita a před 2 lety jsi mi tady neporadil. 

Ja som nepovedal,ze je to zly servis.Ale ide o ich pristup.Ty si tam dal auto z podpalenym ventilom oni dali dole hlavu a vymenili nutne plus sadu tesneni a sadu srun na motor.Teraz opat budes davat dole hlavu a sadu tesneni.

Ja mam zase nazor ,ze ked investujes do tych sad  tych 150 eur naviac na kruzky a sadu ojnicnych srub ,,co uz,,.

 

V mém AS přes omezený sváteční provoz do druhého dne provedena výměna kabelů a svíček, ujeto cca 100km 👍

Na kabelech najeto 166tis.km, svíčky byly před výměnou. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.