Přejít na obsah

Velikost disků


mirda328

Doporučené příspěvky

A ještě k tomu modelovýmu roku u fabie2. Na dvojku sou prostě předepsaný kola.

 

At mě neserou. Já sem schopnej ject až do prahy na ministerstvo dopravy a tam říct at si v tom bordelu udělaj pořádek.

Jo škoda že zůstane jenom u internetové diskuse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak volal jsem už na ministerstvo dopravy.

 

Prostě pokud seženu neoriginal disky shodující se rozměrama s těma předepsanýma výrobcem vozidla tak v pohodě a nikoho nezajímá jestli maj menší nosnost.

Ale běda když místo dodatečně dopsaných kol u kterých je i napsaná značka seženu disky se stejnýma rozměrama od jinýho výrobce a větší nosností.

 

Příde vám tohle normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady?Kde si každej úřad vykládá věci i přes prováděcí vyhlášky jinak?Řešíme dost často něco s úřadem práce a co ouřada to názor a co úřad to originál,tak proč by to v tomhle případě mělo bejt jinak?Kdysi ve SM rozebírali kola a rozhodující je rozměr a homologace KBA nic víc nic míň.Když ti dopisujou kola jejichž rozměr má na auto homologovaný výrobce tak nevím proč tam smolí výrobce kol a typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem si ty disky Ronal pořídil a nechal zapsat kvůli jejich možnosti že se na nich dá použít vícero rozměrů pneumatik. Hlavně zimní gumy 165/70.  A mimoto jsou pro ty disky povolený i pro gumy 175/65, 185/60, 185/65, 195/60, 205/55. Takže spousta rozměrů na výběr. A taky byly ty disky za dobrou cenu.

 

Designově sou ty zapsaný Ronal kola fajn, ale ty další kola Alustar stejných rozměrů ale od jiného výrobce kvůli kterým tady prudim se mi líbí vzhledově ještě víc. Vypadaj tak nějak masivnějc, uhlazenějc.  Prostě mi sednou na oko líp. Jenže jsou schválený jenom pro Fabia1, O1, G4.

 

Tak proto taková zarputilost se kterou to tu obhajuju a snažim najít rozumnej kompromis mezi mnou a zákonama.

post-85140-0-74247600-1423862381_thumb.j

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem si nechal dopsat na roomstra 17" kola AUDI a nikdo proti tomu nic neměl.  neviděl jsem nikoho, kdo by se snad dívíal jaký tam je typ kol.

 

přijel jsem na STK, chtěl po mě akorát at vytočím kola do rejdu, jestli to někde nedře.  dal razítko a hurá na dopravku. bez poblémů.

 

popř vám udělám typový list. 

Editováno: , autor: malyhonza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

 

mám Fabku 2, 1.4 63kw, budu kupovat nové letňáky doted jsem tam měl 195/50 R15, ale v TP mám pouze 195/55 R15 (disky mám liťáky 6Jx15H2 ET43) a předpokládám, že ten původní rozměr nelze použít podle zákona a abych neměl problém na STK popř. s pojišťovnou a musím kupovat 195/55 R15 ? Nebo jak to tam je, nikde sem nenašel od škodovky jestli ty 50 na FII jsou možné taky.. předpokládám, že jsou ale z FI né? Jinak na ty disky 55 bezprobému narvu?

 

Díky, prošel sem toho tady i na netu spoustu, ale nejsem z toho vůbec moudrej a jde o to , že ty 50 jsou levnější o dost..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mozna proto ze jsou levnejsi tak byly na kolech . Urcite bych pouzil rozmer z TP , u pripadne nehody Se na gumy a kola koukaj jako na prvni vec kvuli pojistce :)

 

No mozna proto ze jsou levnejsi tak byly na kolech . Urcite bych pouzil rozmer z TP , u pripadne nehody Se na gumy a kola koukaj jako na prvni vec kvuli pojistce :)

 

 

Ok, ten litr-dva za ty problemy uz nestoji .. jinak na ty disky normalne pujde ten rozmer z TP popr. 185/55 ktery mam v TP M+S, muzu tam dat i letnaky v tom rozmeru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pánové jsem NASRÁN a to doslova a do písmene. :kol-29:

 

Ať jdou automobily koncernu do háje, tohle už vážně přehání. :kol-26:

 

Měl jsem zimní kola 195/65 R15, stejný rozměr jsem měl i letních a protože jsem si to chtěl dát dopořádku tak jsem vytáhl na půdě kola 185/55 R15. Ale bylo mi líto dvou letních kol 195/65R15, tak jsem je obul dopředu abych je dřív sjel a dozadu dal ty 185/55/R15.

 

Říkal jsem si, že by to mohl Roomster ustát bez reklamací jak to udělal při nesouměrnosti předních kol při nasazení rezervy při píchlé pneumtice. Ne neustál, to. Zprvu začali blbnout otáčky, tuhle zůstali viset při vyřazení na neutrál na 3000ot. po chvílce 4000ot. A brždění motorem nefungovalo. Spotřebu 13l/100km jsem pokládal za chybu studeného motoru. Na dálnici ovšem roomster vyhodil chybu ABS a odmítl ukazovat rychlost vozidla. To je opravdu fakt tak nutný řidičovi zasahovat do řízení vozidla? Opravdu jsme takoví tupci aby nás stroje řídili? Sakra když dám dozadu jiný kola tak o tom vím, ale proč auto nespolupracuje? Proč vypne posilovač řízení a ABS? Kor když dneska po cestě dom pršelo, to je fakt úžasný.

A to není všechno, do každé zatáčky najednou začal palivoměr ukazovat reálnou hodnotu paliva v nádrži. V každé trošku prudší zatáčce cinkalo hladový oko. Tachometr přestal odečítat a spotřeba než jsem se dostal domů narostla na 30l/100km. To vážně automobilka škoda tenhle cirkus myslí vážně? Byla to poslední tečka za koncernem a opravdu už nechci takové vozidlo doma. :kol-46: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...