miro1m Vloženo 2. Března Vloženo 2. Března Nevím, jestli je to vlastnost tohoto vozidla nebo ne, ale O2 RS 2.0 tdi CR 125 + chip regenerovala cca co 500km a nedělala mi to. Co mám víkendovou X5 s 3.0d R6 se 180kw, tak to nedělá. Tam jsem regeneraci nezažil (zatím). Ale aby Fabii běžel ventilátor za jízdy, to mi přijde divný. Hlavně není moc normální, že se spustí regenerace (jestli to má souvislost s tím ventilátorem) i na studeném motoru. Normálně regenerace musí spustit při dodržení parametrů. Minimálně musí být motor ohřátý. Co si pamatuji, tak na Oktávce se mi při vadném G235 senzoru spustila regenerace i na studeném motoru. Po výměně to přestalo dělat. Ale u Oktávky mi nefungovala regenerace správně. Vlastně po každé jízdě se auto snažilo regenerovat a když jsem se rozjel na dálnici, abych vypálil fap, tak jsem občas najel i 60km a při příští jízdě znovu. Ale auto jelo normálně, akorát pořád regenerovalo. Závadu jsem objevil, když jsem při 236 pustil plyn a znovu přidal. Pak ukázal závadu s blikající kontrolkou žhavení. Tady u Fábie mám podezření na ten G235 senzor + senzor na DPF. Oba snímače jsou nahoře. Citovat
Igor B Vloženo 31. Března Vloženo 31. Března Mirku prišiel si k dajakému riešeniu daného problému? Citovat
miro1m Vloženo 9. Dubna Vloženo 9. Dubna Nevím, jestli to pomůže i ostatním. Na mé jsem nechal vyměnit ty 2 senzory a zdá se, že to dalo pokoj. Je pravda, že jsem s tím nejel v noci - teď jak jsou mrazy.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.