Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Kúpil som scalu vo výbave Style s rádiom Bolero. Vo výbave mám aj bezdrôtové pripojenie Apple CarPlay. Bez problémov sa telefón pripojí, ale v nepravidelných intervaloch sa vždy telefón asi na 10-30s odpojí od infotaimentu auta. Všimol som si, že sa to deje stále v podrobných úsekoch ciest (napr. Na určitom úseku diaľnice a pod.) Má niekto podobný problém? Mám hľadať chybu v aute, alebo v telefóne? Ďakujem.

Není problém v signálu? 

mně se třeba android auto vždy takhle odpojilo a připojilo na stejném úseku cesty a jinde ne, takže to určitě to bude nějakým EMC rušením  z okolí, pokud to dělá vždy na stejným místě, třeba 1x během jízdy, tak bych to neřešil. s carplay jsem měl spíš problém, že GPS uskakovala do paralelních ulic a místo po dálnici jsem jel vedle po poli :)

  • Autor
před 16 hodinami, jarv napsal:

Není problém v signálu? 

Signál mi v infotaimente ukazovalo ako dostatočne silné a aj SOS tlačidlo svietilo na zeleno. Takže zrejme bude problém v EMC rušení ako spomína kolega @vormen. Mne zas GPS nerobí problém. Každopádne ďakujem za Vaše postrehy a rady.

  • 1 měsíc později...

Ahojte, aj mne to tiež vypadáva stále cez CarPlay. Niekedy na určitom mieste, niekedy len tak... občas sa to samé nakopne po pár sekundách, inokedy musím potvrdiť pripojenie zariadenia. Je to dosť otravné. Skúšal som aj viacej modelov iPhonov, takže tam nie je problém. Buď to niečo ruší alebo mu sekne v tranzistore. Bolo by fajn, keby to nejaká aktualizácia vyriešila. Predpokladám, že aj im to muselo vypadávať, keď si jazdili s CarPlayom po meste.

Kamiq 2020 - Joy

  • 2 týdny později...

Problem je v sieti operatora. Kazde  odpojenie od siete znemena aj odpojenie od Carplay.

 

Upraveno od barnak

Zajímavá myšlenka, to by mě nenapadlo. Ale je nějaký úsek dálnice, kde by signál nebyl? 

Zapni lietadlový režim a nepripojíš sa.

Tak to bude spíše tím, že nejede BT a wifi. Car Play funguje i bez dat, pochopitelně omezeně. 

  • 4 týdny později...

V Brně jsem objevil jedno místo, kde se vždy na 100% odpojí jak CarPlay i Android Auto, ještěže motor nezdechne. Zajímalo by mě, jestli je na tohle místní rušení háklivé jen moje auto nebo všechny. 

Kazde  odpojenie od siete znemena aj odpojenie od Carplay.  ODSLEDOVANE!!!!

Signál na obou simkách plný, přesto došlo v odpojení CarPlay opět na stejném místě. Jedná se o začátek Hradecké směr Řečkovice.

  • 4 týdny později...

Musim potvrdit - jakmile se ztrati datove pripojeni operatora ackoliv je jinak signal dobry, dojde k odpojeni. Pri opetovnem navazani se snazi zase pripojit. Zkusil jsem vypnuti datovych prenosu (offline navigace google - pres Balkan) a neodpojilo se ani jednou. Jakmile jsem ale presel na online tak v horach ztratil data a CarPlay se odporoucelo. Jak tohle mohlo projit SA testovanim 🤔 

Mám sice kamiq, ale toto mi nespravilo ani raz. Bol som konečne aj v Chorvátsku a tam sa vždy stráca signál kým prepne Rakúskoho, Slovinského ....operátora a ani raz niečo také nespravilo. Ani po SK. Nemôže byť problém v software auta ? Mne ten robili nemožné veci kým ho neprepálili v servise.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.