Relic Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 ked startujem ze studena tak mi to naskoci vzdy na prvy krat ale ked je motor teply tak mi to naskoci ale hned aj zdochne. sa mi zda ze musim trocha dlhsie pockat kym zhasnu kontrolky a potom to naskoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 21. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 motor 1.8 V20 samozrejme hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 13. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2006 to akoze nikto nemal takyto problem hm??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Září 2006 Sdílet Vloženo 13. Září 2006 že by palivovy čerpadlo nestihlo natlakovat vstřikovací lištu palivem ? co VAG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 14. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2006 Bolo menene benzinove cerpadlo ale to by potom nestihlo ani ked je motor studeny ci nie? a robilo to aj predtym. nepravidelne ako aj teraz a co tak cidlo teploty?v servise tam mal taky maly pocitac a nic nehlasilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 14. Září 2006 Sdílet Vloženo 14. Září 2006 Když jsem měl 1.8 20V tak mi tohle dělalo a bylo to čidlo teploty! Motoru to vyhodnocovalo že při plus 5 stupních je plus 45 stupňů.... Kámoš mi to dal na VAG a tam se to ukázalo. Stálo to tuším kolem 2000,- Zkus to dát na VAG! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 14. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2006 diky za odpoved tak ja to teda skusim dat na ten VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 28. Září 2006 Sdílet Vloženo 28. Září 2006 Jak jsi dopadl? Mne to dělá taky: v příručce píšou a kámo se superbem mi to potvrdil (má 1.8T), že se má trochu přidat "plyn". Mne to moc nepomáhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 29. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2006 za studena v pohode vzdy na prvy.... a za tepla musim dlhsie pockat nestartujem hned ako mi zhasnu ledky ale este chvilu pockam a ide na prvy... ano plyn sem tam pomoze ale nie stale ved ked to hned zdochne hm.. ale ja si radsej pockam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 29. Září 2006 Sdílet Vloženo 29. Září 2006 Na vag jsi s tím nešel? Co ukazoval? Správně by jsi měl vždy počkat, než ti zhasnou a hučení skončí cvaknutím. Mně nepomůže ani to, pomůže počkat deset minut a pak nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 Mám také 1.8, 20 V, avšak podobné problémy naštěstí nemám. Startuje to na poprvé když to je studené i zahřáté. Takže vada těchto typů to asi nebude, asi záleží na kusu. Zapalovací svíčky mám originál, 2 roky staré. Ale spíše ta spotřeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2006 na Vagu som nebol nemam chut tam ist lebo tam zase najdu nejaku brutalnu chybu za mastnu cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2006 Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 aha, tak omyl. Byl jsem trochu mimo, mám 1.6 55 kW. Na tomhle motoru nemáte někdo zkušenost, že by teplý nechtěl chytat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2006 sitic no ale na ten VAG mozes ist aspon napises co ti nasli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 šel bych býval už včera, ale věřím, že to je nějaká ptákovinka. sázim na čidlo teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 1. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 sitis no a to cidlo teploty 2000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe Je to tak , "vela" papá. Takže ve městě skoro 10l/100 km (průměrně) a to jí šetřím, dálnice tak 8,5 l/100 km (při rychlosti 150 km/hod) a normální silnice je nejlepší 7,5 l/100 km (při rychlosti 80 km/hod) Jak jste na tom s tímto motorem vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 16. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 kazdy ma inu spotrebu lebo kazdy jazdi inak a inde... spotreba je preto u kazdeho ina... ja mozem tiez napisat ze na dialnici mi to berie 5,7 - 130 lenze priemer vychadza do 6,5 - 7 na obycajnej ceste mam tiez od 7 - do 8 zalezi od stilu jazdy a mesto hm daa sa aj za 12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Tak jsem dneska byl na vagu (s tim jak to nechce teplý chytat) - a nic! Snad možná startér, po ohřátí má větší odpor a prý bere víc proudu cívce. Baterka je nová-60 mAh. Tak už fakt nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 1. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 ale to je blbost to starter robit nemoze.... ja mam tiez novu baterku 62 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone 1,8T Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 Ja by som skusil poriadne vicistit riedidlom skrtiacu klapku. Mne to pomohlo. lebo ona je robena tak ze aj ked je uplne zatvorena tak ma prepustit niake to mnozstvo vzduchu aj ked minimum. na nu sa usadi spina (napr. olej z turba) a potom to prepusti menej vzduchu a nakoniec ked mas tepli motor tak sa ten hlinik (z coho je klapka) roztiahne a uz to pri starte neprepusti vobec nic. Tak dufam ze som pomohol . Drzim palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 OK, v sobotu zkusím. Jenom mne zaráží, že než nechytne tak tlakuje déle, než když je studený a nebo teplý a chytne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 (editace) Sorry ale nechapu, proc to nesjedes VAGem... Prvni vec... Editováno: 2. Listopad 2006, autor: thomasino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 Sjel jsem, ale nic neukázal. V paměti závad vůbec nic nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.