Relic Vloženo 21. Srpen 2006 Vloženo 21. Srpen 2006 ked startujem ze studena tak mi to naskoci vzdy na prvy krat ale ked je motor teply tak mi to naskoci ale hned aj zdochne. sa mi zda ze musim trocha dlhsie pockat kym zhasnu kontrolky a potom to naskoci. Citovat
Relic Vloženo 13. Září 2006 Autor Vloženo 13. Září 2006 to akoze nikto nemal takyto problem hm??? Citovat
Vaša Vloženo 13. Září 2006 Vloženo 13. Září 2006 že by palivovy čerpadlo nestihlo natlakovat vstřikovací lištu palivem ? co VAG ? Citovat
Relic Vloženo 14. Září 2006 Autor Vloženo 14. Září 2006 Bolo menene benzinove cerpadlo ale to by potom nestihlo ani ked je motor studeny ci nie? a robilo to aj predtym. nepravidelne ako aj teraz a co tak cidlo teploty?v servise tam mal taky maly pocitac a nic nehlasilo. Citovat
KOKYN Vloženo 14. Září 2006 Vloženo 14. Září 2006 Když jsem měl 1.8 20V tak mi tohle dělalo a bylo to čidlo teploty! Motoru to vyhodnocovalo že při plus 5 stupních je plus 45 stupňů.... Kámoš mi to dal na VAG a tam se to ukázalo. Stálo to tuším kolem 2000,- Zkus to dát na VAG! 1 Citovat
Relic Vloženo 14. Září 2006 Autor Vloženo 14. Září 2006 diky za odpoved tak ja to teda skusim dat na ten VAG Citovat
sitic Vloženo 28. Září 2006 Vloženo 28. Září 2006 Jak jsi dopadl? Mne to dělá taky: v příručce píšou a kámo se superbem mi to potvrdil (má 1.8T), že se má trochu přidat "plyn". Mne to moc nepomáhá. Citovat
Relic Vloženo 29. Září 2006 Autor Vloženo 29. Září 2006 za studena v pohode vzdy na prvy.... a za tepla musim dlhsie pockat nestartujem hned ako mi zhasnu ledky ale este chvilu pockam a ide na prvy... ano plyn sem tam pomoze ale nie stale ved ked to hned zdochne hm.. ale ja si radsej pockam... Citovat
sitic Vloženo 29. Září 2006 Vloženo 29. Září 2006 Na vag jsi s tím nešel? Co ukazoval? Správně by jsi měl vždy počkat, než ti zhasnou a hučení skončí cvaknutím. Mně nepomůže ani to, pomůže počkat deset minut a pak nastartovat. Citovat
Petr Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 Mám také 1.8, 20 V, avšak podobné problémy naštěstí nemám. Startuje to na poprvé když to je studené i zahřáté. Takže vada těchto typů to asi nebude, asi záleží na kusu. Zapalovací svíčky mám originál, 2 roky staré. Ale spíše ta spotřeba... Citovat
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Vloženo 30. Září 2006 na Vagu som nebol nemam chut tam ist lebo tam zase najdu nejaku brutalnu chybu za mastnu cenu Citovat
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Vloženo 30. Září 2006 Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe Citovat
sitic Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 aha, tak omyl. Byl jsem trochu mimo, mám 1.6 55 kW. Na tomhle motoru nemáte někdo zkušenost, že by teplý nechtěl chytat? Citovat
Relic Vloženo 30. Září 2006 Autor Vloženo 30. Září 2006 sitic no ale na ten VAG mozes ist aspon napises co ti nasli Citovat
sitic Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 šel bych býval už včera, ale věřím, že to je nějaká ptákovinka. sázim na čidlo teploty Citovat
Petr Vloženo 12. Říjen 2006 Vloženo 12. Říjen 2006 Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe Je to tak , "vela" papá. Takže ve městě skoro 10l/100 km (průměrně) a to jí šetřím, dálnice tak 8,5 l/100 km (při rychlosti 150 km/hod) a normální silnice je nejlepší 7,5 l/100 km (při rychlosti 80 km/hod) Jak jste na tom s tímto motorem vy? Citovat
Relic Vloženo 16. Říjen 2006 Autor Vloženo 16. Říjen 2006 kazdy ma inu spotrebu lebo kazdy jazdi inak a inde... spotreba je preto u kazdeho ina... ja mozem tiez napisat ze na dialnici mi to berie 5,7 - 130 lenze priemer vychadza do 6,5 - 7 na obycajnej ceste mam tiez od 7 - do 8 zalezi od stilu jazdy a mesto hm daa sa aj za 12 Citovat
sitic Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 Tak jsem dneska byl na vagu (s tim jak to nechce teplý chytat) - a nic! Snad možná startér, po ohřátí má větší odpor a prý bere víc proudu cívce. Baterka je nová-60 mAh. Tak už fakt nevím... Citovat
Relic Vloženo 1. Listopad 2006 Autor Vloženo 1. Listopad 2006 ale to je blbost to starter robit nemoze.... ja mam tiez novu baterku 62 Citovat
danone 1,8T Vloženo 2. Listopad 2006 Vloženo 2. Listopad 2006 Ja by som skusil poriadne vicistit riedidlom skrtiacu klapku. Mne to pomohlo. lebo ona je robena tak ze aj ked je uplne zatvorena tak ma prepustit niake to mnozstvo vzduchu aj ked minimum. na nu sa usadi spina (napr. olej z turba) a potom to prepusti menej vzduchu a nakoniec ked mas tepli motor tak sa ten hlinik (z coho je klapka) roztiahne a uz to pri starte neprepusti vobec nic. Tak dufam ze som pomohol . Drzim palce Citovat
sitic Vloženo 2. Listopad 2006 Vloženo 2. Listopad 2006 OK, v sobotu zkusím. Jenom mne zaráží, že než nechytne tak tlakuje déle, než když je studený a nebo teplý a chytne. Citovat
thomasino Vloženo 2. Listopad 2006 Vloženo 2. Listopad 2006 (editace) Sorry ale nechapu, proc to nesjedes VAGem... Prvni vec... Editováno: 2. Listopad 2006, autor: thomasino Citovat
sitic Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 Sjel jsem, ale nic neukázal. V paměti závad vůbec nic nebylo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.