Wojnar Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 Kontrolky zhasnou normálně, ale při testu, hned po zapnutí zapalování, rozvítí se všechny ty které se rozsvítit mají? Prostě mi jde o to, že třeba ta která se při pípání má i rozsvítit, se nerozsvítí páč odešla do křemíkového nebe, třeba. Nebo VAG a test akčních členů a postupně rozvěcovat kontrolky a kontrolovat jestli svítí. Citovat
prcek36 Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 Už jsem na to přišel dělalo to víčko od brzdovky ale kontrolka normálně fungovala to jsou prkotiny ale najít to co to je to ja věc Citovat
libero Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 a čo s tým viečkom bolo??...nebýva častou príčinou závad Citovat
Wojnar Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 Už jsem na to přišel dělalo to víčko od brzdovky ale kontrolka normálně fungovala to jsou prkotiny ale najít to co to je to ja věc A to Ti při tom pípání nesvítila zároveň červená kontrolka brzdového systému? Citovat
fanfula11 Vloženo 16. Září 2012 Vloženo 16. Září 2012 Zdravím.mám 1,8 20V r.v.1999. mám problémy se startováním.Provedl jsem výměnu snímače otáček klikového hřídele,dále váhu vzduchu,vzduchovej filtr.Jenže auto nechce po ránu nastartovat,když je studenej motor,tak auto po nastartování jde jak na dva válce,aspon tak mi to připadá,po mírném ohřátí motoru to už běží normálně celej den.Prosím jsem na invalidním vozíku,PORAĎTE.dík Petr Citovat
fanfula11 Vloženo 17. Září 2012 Vloženo 17. Září 2012 Na Vagu to nic neukazuje,ale zkusím vyměnit svíčky.Dik Citovat
smazmen Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Zdravím. Od Nového roku mám Octavii r.v 1998 s tímto motorem. Jelikož byla opravdu v top stavu, na typ motoru jsem se moc neohlížel. Auto bylo pravidelně používáno jen do roku roku 2002, má tak najeto necelých 50 tisíc. Nechal jsem udělat rozvody, olej, filtry a svíčky a všechno jezdí jak má. Ale teď k problému. Už po několikáté se mi stalo, že po zastávce např. na benzince jsem motor nenatočil. Chytne znovu třeba až po půl hodině a občas je při startu přechlastanej. Někdy po startu otáčky volnoběhu vylítnou na 2-3tis., po pár minutách se uklidní... Kluci v servisu na Vagu nic nenašli (krom čidla teploty chlad. kap., které by s tím nemělo mít nic společného). Za studena startuje jak má. Dnes se mi to opět stalo, při čekání na vychladnutí motoru jsem zaregistroval cvaknutí relátka pod volantem a poté v pohodě nastartoval... Je možné, že to s tím má něco společného? Nebo čím by to mohlo být? Díky všem za tipy a rady :-) Citovat
Casy Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Proč jsi již nevyměnil čildo teploty, banální položka, tam může být problém. Citovat
smazmen Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 Díky za připojení. Až teď koukám, že to s tím má co společného. Kámoš ze servisu mi řikal, že tam jsou ještě asi 2 další, takže by to tím být nemělo. Chtěl jsem ho po nich vyměnit, ale prý nebylo na skladě nebo co.. Možná se na mě jednoduše vys*ali :-D . Čidlo tedy nechám vyměnit, pak budu případně řešit dál. Díky! Citovat
Honza1805 Vloženo 22. Květen 2022 Vloženo 22. Květen 2022 Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octavii 1.8 92kw a mám problém s tím, že nechce startovat za tepla a když chytne nejde do otáček. Na diagnostice je jen chyba lamdy, čidlo teploty nové, svíčky taktéž. Díky za veškeré rady a poznámky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.