Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám malý problém s otáčkoměrem, který mi i při vypnutém zapalování ukazuje 500 ot/min, a následně v celém rozsahu ukazuje o 500 ot/min víc. Neví někdo, zda to jde nějak sw kalibrovat zpět?

Možná bych zkusil nakodovat protoceni ručiček po zapnutí zapalování. Ale to je jen takový nápad. Spíš bude chyba v otáčkoměru - reklamovat. 

V servise ti nastavia ručičku na nulu cez diagnostiku bez problémov.  Ale môže byť vadný aj motorček ukazovateľa. Na diagnostike to vedia zistiť.

  • Autor

Díky, to protočení to pravděpodobně způsobilo, pak jsem to v servise řešil, a bohužel s tím nepohnuli, jen mi řekli, že jsem porušil záruční podmínky. Proto se zde ptám, abych neplatil kompletní budíky, když to jde nastavit. Jinak díky za typy.

Dá sa to urobiť aj celkom zadarmo a to mechanicky. Rozobrať budíky, ručičku vytiahnuť, dať ju na nulu a zatlačiť, poskladať budíky. Keď som menil farby LED na Fabii, tak som musel rozobrať budíky a ručičky vytiahnuť, potom znova zatlačiť a bez problémov sa do dalo dať na nulu. Ale ak si na toto netrúfaš, tak len diagnostika :)

Nikdy som nevidel ze by sa dala rucicka nastavit cez diag. Maximalne si tam vies dat akcne cleny, ruciskuly urobia cely okruh a nastavia sa do hornych poloh. Rucicku som musel stale manualne upravit jej polohu. Pokial viem, malo by sa s nimi otacat len proti smeru hodinovych ruciciek

A jejda,zbabrane kodovanie....ak mas zalohu,vratit ju naspat a mas po probleme.

A preto si nikdy nič nedávam dokódovať...:)

este sa mi na ziadnom aute (je pravda ze Scalu som nekodoval) nestalo, ze by stating (pretocenie ruciciek pri starte) posunulo niektoru rucicku ci dokonca odrovnalo motorcek

ked uz si vraj mimo zaruky podla autorizaku, rozober predne sklo a posun rucicku smerom dole. len je s tym dost roboty, ak sa netrafis na prvykrat

Je možné, že ručička byla volně nasazena a protočení na doraz ji posunulo. 

 

Další věc jestli má aretační kolík přímo na nule nebo až pod. 

Nemám to před sebou. 

Když se cejchují manometry nedávají se na nulu ale na nějaký přesný tlak. 

Pokud je kolík na nule může to kecat dál i když dáš v klidu ručičku na nulu.

Chtělo by to znát přesně otáčky (diag. nebo otáčkoměr) a v té poloze teprve nasadit ručičku. 

 

Elektronické  merače žiadny aretačný kolík nemajú. Je to elektromotorček.

Tak v tom případě by opravdu stačilo dát ručku na nulu. 

Jestli nejsou tedy trochu předpružené. 

Upraveno od keras

V 30. 5. 2022 na 11:39, wirer napsal:

Nikdy som nevidel ze by sa dala rucicka nastavit cez diag. Maximalne si tam vies dat akcne cleny, ruciskuly urobia cely okruh a nastavia sa do hornych poloh. Rucicku som musel stale manualne upravit jej polohu. Pokial viem, malo by sa s nimi otacat len proti smeru hodinovych ruciciek

Tak ze navod si dostal hura dotoho. Akcne cleny budes musiet vyskusat aby ti sedela poloha rucicky. Myslim ze to je 3000ot a 100km/h. Postu mas v citacii. A bacha lebo niektore rucicky su v panely tak blbo ze nieco zavadza a potom nejdu pretocit, musi vybrat a nasunut znova. A niektore tam drzia tal ze hrozi ze nieco ulomis. 

 

Este teoreticky by slo odpojit baterku pockat dlhsi cas a znovy priponit ci sa nezrovna rucicka, alebi odpojit len konektor na pristrojovke a znova zapojit, ale tam sa obavam co to na takom aute urobi odpajanie pristrojovky s pripojenou baterkou.... To uz je velky risk. 

Upraveno od atlan

moze odpojit budiky aj bez baterky, ale nesmie zapinat zapalovanie

motorceky su elektronicke, krokove, ziadny mechanicky doraz z vonkajsej strany. ak nahodou niektory poskodis (alebo hocikto iny), daju sa kupit na aliexpress za par drobnych. hlavne pri "zatlacani" ruciciek do motorcekov pozor prave na to "pretlacenie", kde hrozi poskodenie ozubenych koliesok vo vnutri. ano, podarilo sa mi asi 2 ci 3 motorceky znicit. preto odporucam netlacil, ale otacat proti smeru ruciciek hodiniek. s citom! by sa mozno dali aj zatlacat, ale musel by si drzat motorcek zo zadnej strany...

 

284295227_811803713030159_7355251332241267676_n.thumb.jpg.1b8a70b4596abd89ffaf7ff21b762746.jpg

A robiť to v bavlnených rukaviciach, aby si si nepoškodil, nedoškriabal fóliu s popisom čísiel, napr.nechtom. Takže opatrne, ako písal wirer. Ja som to robil tiež viackrát, pri výmene farby led v budíkoch na Fabii.

  • Autor
V 1. 6. 2022 na 19:24, atlan napsal:

Este teoreticky by slo odpojit baterku pockat dlhsi cas a znovy priponit ci sa nezrovna rucicka, alebi odpojit len konektor na pristrojovke a znova zapojit, ale tam sa obavam co to na takom aute urobi odpajanie pristrojovky s pripojenou baterkou.... To uz je velky risk. 

Tak tento postup pomohl, odpojení baterky (+ pólu), děkuji všem za rady.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.