Přejít na obsah

Superb CFFB 2.0/103 nejede


Skier1

Doporučené příspěvky

Zdravím, procházel jsem tady různá vlákna, ale odpověď na svůj problém jsem nenašel. Jedná se o Superba 2.0/103kW/CFFB/2010/340.000km.

 

Asi před dvěma měsíci se mi rozsvítila kontrolka žhavení a nápis "závada motoru, do servisu". Po 50 metrech auto chcíplo. Dal jsem to na diag a ukázala se chyba P0087 - nízký tlak v liště. Po odpojení hadice jsem zjistil, že nejde nafta do filtru. Co následovalo:

1) výměna podávací jednotky v nádrži (VDO) + čištění nádrže

2) výměna pal. filtru (UFI) + čištění filtru

3) výměna regulátoru tlaku na liště (Bosch) - starý bez nečistot

4) výměna čidla tlaku na liště (Bosch)

5) výměna regulačního ventilu dávkování paliva na vysokotlakém čerpadle (NTY) - starý bez nečistot

 

Dva měsíce to jezdilo normálně. Pak se zase začala rozblikávat kontrolka žhavení i s tím nápisem, ale auto jelo, Po každém novém nastartování zhasla a objevovala se nepravidelně, někdy při zátahu do kopce, někdy dokonce z kopce či ve výjezdu z kruháče. Diag P0087 - nízký tlak v liště.

 

Po týdnu se ke kontrolce žhavení přidala i kontrolka motoru, stále diag P0087 až najednou auto zase zhaslo a nejede. Vyměnil jsem vstřiky za repas, všude samozřejmě nové O kroužky + měď, nakodoval a nic.

 

Podotykam, že kovové piliny ve filtru ani jinde nebyly, podávací jednotka (čerpadlo v nádrži) dává jak má a nádrž čistá. Pomocné čerpadlo za filtrem taky maká pěkně. Diag už nic neukazuje, žádnou chybu a tlak v liště při startu mezi 4.700 - 9.100hpa (požadovaný 280.000hpa), takže nízký. Nebliká ani nesvítí žádná kontrolka. Přepady přetěsněné, když jsem povoloval jednu trubku po druhé (přívod nafty ke vstřikům) a kolega mi vždy nakrátko zastartoval, nafta cákala jak zběsilá.

 

Mám podezření ještě na vysokotlaké čerpadlo, ale nejsem si jistý (když to do těch vstřiků lítá pěkně), Poradí někdo? Já už jsem v koncích. Díky Michal ;-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ja som mal veľmi podobný, možno až totožný problém(tiež CFFB), pol roka som sa trápil, odťahovky keď auto zdochlo, výmena súčiastok a nakoniec to bola blbá kabeláž, alebo len kontakt do toho podávacieho čerpadla v nádrži (som to čerpadlo vymenil ako prvé a robilo to naďalej, tak tú kabeláž servisáci už ani neskúmali a hľadali chybu úplne v iných častiach auta) Vzal som auto k šikovnému autoelektrikárovi a prišiel na to. Skús aj ty. Veľa šťastia, viem ako to je neprijemné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...