Skier1 Vloženo 22. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2022 Zdravím, procházel jsem tady různá vlákna, ale odpověď na svůj problém jsem nenašel. Jedná se o Superba 2.0/103kW/CFFB/2010/340.000km. Asi před dvěma měsíci se mi rozsvítila kontrolka žhavení a nápis "závada motoru, do servisu". Po 50 metrech auto chcíplo. Dal jsem to na diag a ukázala se chyba P0087 - nízký tlak v liště. Po odpojení hadice jsem zjistil, že nejde nafta do filtru. Co následovalo: 1) výměna podávací jednotky v nádrži (VDO) + čištění nádrže 2) výměna pal. filtru (UFI) + čištění filtru 3) výměna regulátoru tlaku na liště (Bosch) - starý bez nečistot 4) výměna čidla tlaku na liště (Bosch) 5) výměna regulačního ventilu dávkování paliva na vysokotlakém čerpadle (NTY) - starý bez nečistot Dva měsíce to jezdilo normálně. Pak se zase začala rozblikávat kontrolka žhavení i s tím nápisem, ale auto jelo, Po každém novém nastartování zhasla a objevovala se nepravidelně, někdy při zátahu do kopce, někdy dokonce z kopce či ve výjezdu z kruháče. Diag P0087 - nízký tlak v liště. Po týdnu se ke kontrolce žhavení přidala i kontrolka motoru, stále diag P0087 až najednou auto zase zhaslo a nejede. Vyměnil jsem vstřiky za repas, všude samozřejmě nové O kroužky + měď, nakodoval a nic. Podotykam, že kovové piliny ve filtru ani jinde nebyly, podávací jednotka (čerpadlo v nádrži) dává jak má a nádrž čistá. Pomocné čerpadlo za filtrem taky maká pěkně. Diag už nic neukazuje, žádnou chybu a tlak v liště při startu mezi 4.700 - 9.100hpa (požadovaný 280.000hpa), takže nízký. Nebliká ani nesvítí žádná kontrolka. Přepady přetěsněné, když jsem povoloval jednu trubku po druhé (přívod nafty ke vstřikům) a kolega mi vždy nakrátko zastartoval, nafta cákala jak zběsilá. Mám podezření ještě na vysokotlaké čerpadlo, ale nejsem si jistý (když to do těch vstřiků lítá pěkně), Poradí někdo? Já už jsem v koncích. Díky Michal ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuush Vloženo 5. leden 2023 Sdílet Vloženo 5. leden 2023 Ja som mal veľmi podobný, možno až totožný problém(tiež CFFB), pol roka som sa trápil, odťahovky keď auto zdochlo, výmena súčiastok a nakoniec to bola blbá kabeláž, alebo len kontakt do toho podávacieho čerpadla v nádrži (som to čerpadlo vymenil ako prvé a robilo to naďalej, tak tú kabeláž servisáci už ani neskúmali a hľadali chybu úplne v iných častiach auta) Vzal som auto k šikovnému autoelektrikárovi a prišiel na to. Skús aj ty. Veľa šťastia, viem ako to je neprijemné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelrx Vloženo 5. Února Sdílet Vloženo 5. Února Jak se ti to projevovalo?? Pavel zdechlo nejelo, pak jelo? svitilo žhaveni? diky za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.