Pitivier Vloženo 29. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2022 Ahoj, mám dotaz ohledně digitálního servisního plánu. V rámci rámci škoda connect je možné si vygenerovat digitální certifikát o autě, kde je zaznamenám i veškerý servis, což je fajn pro pozdější prodej. Když jsem si to ale vygeneroval, tak mě zaujala jedna věc. Vím, že auto bylo vyrobeno např. 20.5. - pátek. Na velkém TP je uvedeno datum 23.5. - pondělí, jako datum vydání TP od Škody. No a v tom servisním plánu je zaznamenáno 25.5. - středa - Pravidelná servisní prohlídka - Kontrola před dodáním. Od prodejce ale vím, že auto údajně dorazilo na prodejnu až 27.5. - pátek. Já jsem měl za to, že ten servis před dodáním se vždy dělá až u prodejce. Pak by nebylo možné, aby se dělal servis ve středu, když auto dorazilo až v pátek. Můžete se někdo, kdo víte, kdy auto dorazilo podívat jaké tam máte datum? Případně jestli tento úkon se dělá ještě v továrně než se auto vydá na cestu? To by se tím vysvětlilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 Řešíš cca 7 dní, kdy se více než pohyb auta řeší administrativní kroky. Pochopitelně se tohle může pitvat třeba v případě stížnosti včasného nedodání auta, tím pádem odstoupení od smlouvy apod. , ale jinak nepodstatné věci . Podstatné pro záruku apod. je datum výroby a prodeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.