Přejít na obsah

Digitální servisní plán


Pitivier

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mám dotaz ohledně digitálního servisního plánu.

V rámci rámci škoda connect je možné si vygenerovat digitální certifikát o autě, kde je zaznamenám i veškerý servis, což je fajn pro pozdější prodej.

 

Když jsem si to ale vygeneroval, tak mě zaujala jedna věc. Vím, že auto bylo vyrobeno např. 20.5. - pátek. Na velkém TP je uvedeno datum 23.5. - pondělí, jako datum vydání TP od Škody. No a v tom servisním plánu je zaznamenáno 25.5. - středa - Pravidelná servisní prohlídka - Kontrola před dodáním.

Od prodejce ale vím, že auto údajně dorazilo na prodejnu až  27.5. - pátek.

 

Já jsem měl za to, že ten servis před dodáním se vždy dělá až u prodejce. Pak by nebylo možné, aby se dělal servis ve středu, když auto dorazilo až v pátek.

 

Můžete se někdo, kdo víte, kdy auto dorazilo podívat jaké tam máte datum? Případně jestli tento úkon se dělá ještě v továrně než se auto vydá na cestu? To by se tím vysvětlilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Řešíš cca 7 dní, kdy se více než pohyb auta řeší administrativní kroky. Pochopitelně se tohle může pitvat třeba v případě stížnosti včasného nedodání auta, tím pádem odstoupení od smlouvy apod. , ale jinak nepodstatné věci . Podstatné pro záruku apod. je datum výroby a prodeje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...