Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, mam problem na OIII 1.6 tdi 81kw 2016 s prehrievanim motora. prvykrat sa mi prehrial ked bolo vonku 35 stupnov a bol som mega nalozeny a tahal som do kopcov a popri mal naplno klimu a zacal sa citit DPF(otacky boli na volnobehu 1000).  potom sa mi to stavalo castejsie na dialnici pri zapnutje klime a 150 km/h, tak som zasiel do Skoda servisu na vyemnu rozvodov a vodnej pumpy. Po servise (dufam teda ze to vymenili) sa mi to stalo znovu. Neviem ci dokaze 1.6tka zvladnut 150km/h pri cisteni DPF s klimou v lete. No znova vystupala teplota oleja na 120 a teplota vody na 100 stupnov po cisteni to ide ako tak normlane, ale ak idem 160 znova to balansuje na 90-95 stupnov teplota vody olej tak 116-118. 

Kde moze byt problem? Ako zistim ci mi vymenili v servise rozvody aj pumpu? ukaze diagnostika ci ide pumpa ako ma?

 

vdaka za odpovede.

 

 

  • 2 roky později...

Ja mám ten istý problém. Mám vymenené rozvody s vodnou pumpou, vymenený termostat komplet aj s uloženim a problém pretrváva. V lete ak je nad 30 stupňov pri zapnutej klíme a záťaži najmä pri jazde do kopca sa opäť prehrieva. Neviem ako ďalej.

Pokud se neztrácela chladicí kapalina, moc nechápu, jaký byl důvod k výměně vodní pumpy... musela by být zadřená, nebo netěsná. Termostat?

150 na dálnici ve vedru, naložená, s klimou. Tak to se může začít přehřívat každé auto. Jednak nechápu, proč bych si měl ničit zdraví, no to je fuk... jestli se vypaluje DPF, zvýší se teplota spalin no. Takže v tu dobu bych zvolnil.

Jedině lze sledovat live data z několika čidel diagnostikou, tedy třeba skutečnou teplotu vody, hodnoty DPF atd.

A jak vypadá chladící soustava a chladič? Nemáš zarostlej okruh nebo zalepenej chladič bordelem? 

 

Už sem řešil i auto co se přehřívalo a před chladičem byl napadanej bordel - lupení, papírky a za jízdy se to cuclo na chladič jak zimní clona. Když nebyl vítr tak vše bylo dole.

 

Druhý auto zas salo borbel z prašný cesty a mělo lamely chladiče zalepený.  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.