Přejít na obsah

sytič


luckyluck

Doporučené příspěvky

asi mám fakt blbou otázku, ale už jsem měl i blbější :D

Zajímá mě tato věc ohleně sytiče. Předpokládám, že když ráno nastartuju, sepne se automaticky sytič a nějakou dobu to dává bohatší směs. Podle toho taky vypadá prvních pár minut spotřeba, že. Takže by mě zajímalo, když jezdím autem každý den, jestli když ráno nechám auto pár minut nastartované, než se zahřeje motor, jestli to ve výsledku bude mít výraznější vliv na spotřebu, lépe řečeno, jestli se takhle nedá ušetřit dost benzínu. Nejsem žádnej šetřílek, jen by mě to teoreticky zajímalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi mám fakt blbou otázku, ale už jsem měl i blbější :D

Zajímá mě tato věc ohleně sytiče. Předpokládám, že když ráno nastartuju, sepne se automaticky sytič a nějakou dobu to dává bohatší směs. Podle toho taky vypadá prvních pár minut spotřeba, že. Takže by mě zajímalo, když jezdím autem každý den, jestli když ráno nechám auto pár minut nastartované, než se zahřeje motor, jestli to ve výsledku bude mít výraznější vliv na spotřebu, lépe řečeno, jestli se takhle nedá ušetřit dost benzínu. Nejsem žádnej šetřílek, jen by mě to teoreticky zajímalo...

Doporucuje sa po nastartovani pockat aspon 5s kym sa olej dostane na najexponovanejsie miesta (v zime pri -25°C aj 10-15s) a potom vyrazit miernou akceleraciou, udrziavat auto v roumnych otackach (nepodtacat a nevytacat) az kym sa naplno nezohreje (koli volam).

Nedoporucuje sa nasatrtovat a stat 5min, kedze sa auto pomalsie zohrieva spotreba bude podstatne vyssia, ved schvalen skus si to a udivis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě nastartovat a vyrazit. Na volnoběh se motor ohřívá pomalu, má malé otáčky. Jízdou v rozumných otáčkách se zatíženým motorem se ohřívá nejrychleji. A čím dřív motor zahřeješ, tím dřív jedeš ekonomicky. Takže je to jasné.

Jedinou otázkou je, když ráno vyrazíš se studeným motorem a máš celou cestu do práce z kopce. Těžko pak říct jestli je lepší jet bez kvaltu na volnoběh, nebo brzdit studeným motorem, do kterého nejde palivo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...