luckyluck Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 asi mám fakt blbou otázku, ale už jsem měl i blbější Zajímá mě tato věc ohleně sytiče. Předpokládám, že když ráno nastartuju, sepne se automaticky sytič a nějakou dobu to dává bohatší směs. Podle toho taky vypadá prvních pár minut spotřeba, že. Takže by mě zajímalo, když jezdím autem každý den, jestli když ráno nechám auto pár minut nastartované, než se zahřeje motor, jestli to ve výsledku bude mít výraznější vliv na spotřebu, lépe řečeno, jestli se takhle nedá ušetřit dost benzínu. Nejsem žádnej šetřílek, jen by mě to teoreticky zajímalo... Citovat
vikino1 Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 Najrychlejšie zohreješ auto jazdou.Ked stojiš na mieste motor zohreješ,ale prevodovka zostava studena.To asi nie je košer. Citovat
Gil Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 Čistě teoreticky autu prospěješ když po nastartování se klidnou jízdou vydáš k cíli aniž by jsi nechával ohřát motor na místě Citovat
fabka2004 Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 asi mám fakt blbou otázku, ale už jsem měl i blbější Zajímá mě tato věc ohleně sytiče. Předpokládám, že když ráno nastartuju, sepne se automaticky sytič a nějakou dobu to dává bohatší směs. Podle toho taky vypadá prvních pár minut spotřeba, že. Takže by mě zajímalo, když jezdím autem každý den, jestli když ráno nechám auto pár minut nastartované, než se zahřeje motor, jestli to ve výsledku bude mít výraznější vliv na spotřebu, lépe řečeno, jestli se takhle nedá ušetřit dost benzínu. Nejsem žádnej šetřílek, jen by mě to teoreticky zajímalo... Doporucuje sa po nastartovani pockat aspon 5s kym sa olej dostane na najexponovanejsie miesta (v zime pri -25°C aj 10-15s) a potom vyrazit miernou akceleraciou, udrziavat auto v roumnych otackach (nepodtacat a nevytacat) az kym sa naplno nezohreje (koli volam). Nedoporucuje sa nasatrtovat a stat 5min, kedze sa auto pomalsie zohrieva spotreba bude podstatne vyssia, ved schvalen skus si to a udivis Citovat
nota Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 ked som mal 105 tak som zohrieval , lebo keby sa pohnem idem priskokmy v pred Citovat
Xp3 Vloženo 29. Listopad 2006 Vloženo 29. Listopad 2006 Určitě nastartovat a vyrazit. Na volnoběh se motor ohřívá pomalu, má malé otáčky. Jízdou v rozumných otáčkách se zatíženým motorem se ohřívá nejrychleji. A čím dřív motor zahřeješ, tím dřív jedeš ekonomicky. Takže je to jasné. Jedinou otázkou je, když ráno vyrazíš se studeným motorem a máš celou cestu do práce z kopce. Těžko pak říct jestli je lepší jet bez kvaltu na volnoběh, nebo brzdit studeným motorem, do kterého nejde palivo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.