godrigon Vloženo 25. Září 2022 Sdílet Vloženo 25. Září 2022 (editace) Ahoj, koupil jsem si Octavii 3 RS tdi 135 kw. Vše bylo v pohodě prvních 3000 km. Následně jsem si začal všímat, že pociťuji při řazení cukání (začalo jít cítit podřazování). Auto má najeto 208 tis. Km. Celou dobu servisováno v autorizáku. Olej v DSG měněn co 60 tis. km. Aktuální projevy závady (nevím o co jde, jestli pomůže proplach nebo jsou spojky v háji - nechám si poradit). za studena auto řadí hlavně 2. stupeň strašně surově na kruháči, když dojíždím tak mi to tam hodí dvojku, přidám jakoby trošku plynu a jakoby tam ta 2. nebyla a až poté se zařadí s cuknutím když na 2. zatáčím při nízkých otáčkách slyším takové chrastění při brzdění, jde dost cítit řazení z 4 na 3 a hlavně na tu dvojku sem tam při rozjezdu do kopce, když přidám 20% plynu auto jakoby podcukne a až pak jede (prokluzne). Děla mi to hlavně, když stojím v kopci a potřebuji do něj couvnout nebo najet předkem. Hodně lidí mi říkalo, že mám zkusit udělat proplach (nyní jsem 30 tis. km od vyměny oleje (proplach nebyl dělán)). Nicméně když budou špatné spojky, tak zbytečně vyhodím prachy za tohle + budu muset znova měnit olej při nových spojkách nebo jiném zásahu. při zahřátí cukaní tak o 50% poleví rozjezd bez plynu je plynulý i přeřazení na dvojku (za studena i za tepla) řazení 1, 3, 4,5,6 bez cukání - nahoru, podřazování dělá největší problém 2. Děkuji za jakýkoliv názor, či radu jak postupovat (nejlevnější opravit). Editováno: 25. Září 2022, autor: godrigon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Září 2022 Sdílet Vloženo 25. Září 2022 Skusil by som adaptáciu spojok, či nepomôže. Preplach je blbosť nič nepomôže. Pomáha iba pravidelne menený olej. A o tom trocha aj pochybujem ak to bolo v autorizáku menené. Ja po kúpe som vylial čiernu brečku a to tam bol tak 120tkm. Mne to tiež tak surovo hádže dvojku na oboch RS čo mám. Na jednej mi pri preradení z 3 na 4 niekedy aj cukne. Čiže predpokladám, že spojky sú vhodné na výmenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda666666 Vloženo 22. Března Sdílet Vloženo 22. Března V 25. 9. 2022 na 15:51, godrigon napsal: Ahoj, koupil jsem si Octavii 3 RS tdi 135 kw. Vše bylo v pohodě prvních 3000 km. Následně jsem si začal všímat, že pociťuji při řazení cukání (začalo jít cítit podřazování). Auto má najeto 208 tis. Km. Celou dobu servisováno v autorizáku. Olej v DSG měněn co 60 tis. km. Aktuální projevy závady (nevím o co jde, jestli pomůže proplach nebo jsou spojky v háji - nechám si poradit). za studena auto řadí hlavně 2. stupeň strašně surově na kruháči, když dojíždím tak mi to tam hodí dvojku, přidám jakoby trošku plynu a jakoby tam ta 2. nebyla a až poté se zařadí s cuknutím když na 2. zatáčím při nízkých otáčkách slyším takové chrastění při brzdění, jde dost cítit řazení z 4 na 3 a hlavně na tu dvojku sem tam při rozjezdu do kopce, když přidám 20% plynu auto jakoby podcukne a až pak jede (prokluzne). Děla mi to hlavně, když stojím v kopci a potřebuji do něj couvnout nebo najet předkem. Hodně lidí mi říkalo, že mám zkusit udělat proplach (nyní jsem 30 tis. km od vyměny oleje (proplach nebyl dělán)). Nicméně když budou špatné spojky, tak zbytečně vyhodím prachy za tohle + budu muset znova měnit olej při nových spojkách nebo jiném zásahu. při zahřátí cukaní tak o 50% poleví rozjezd bez plynu je plynulý i přeřazení na dvojku (za studena i za tepla) řazení 1, 3, 4,5,6 bez cukání - nahoru, podřazování dělá největší problém 2. Děkuji za jakýkoliv názor, či radu jak postupovat (nejlevnější opravit). Ahoj, mám něco podobného, vyřešil jsi jsi tento problém? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdaAdam Vloženo 17. Října Sdílet Vloženo 17. Října Ahoj, mám něco hodně podobného, u stejného motoru, taky ta 2 se tam hází tak surově, ale jen při přeřazení nahoru z 1 na 2 a jen občas. Jinak všechny ostatní rychlosti řadí hladce. Mám najeto 105 tis. A olej měněn. Podle toho co tak čtu tak mi to přijde spíš jak vlastnost než vada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.