Přejít na obsah

Co mě zlobí na Škodě Enyaq


camel1cz

Doporučené příspěvky

Tohle vlákno nemá být nějaký hate na Enyaqa - spíš seznam věcí, které by si mohl přečíst zájemce o koupi a upravit třeba svá očekávání.

V neposlední řadě by bylo skvělé, kdyby s tím šlo něco udělat - třeba někdo poradí, že jen něco dělám blbě a nebo to Škodovka třeba i opraví :)

Osobně jsem z nového auta nadšený a ty bolístky jsou spíš drobnosti - ale o to víc zlobí.

 

Software (aktuální verze 3.0)

  1. profil řidiče - dost mě irituje, že po každém nastoupení do auta musím potvrdit profil řidiče (dřív to chtělo i PIN, ale to může nechat zapnuté asi jen opravdový masochista). Čekal bych spojení s klíčem popř. ponechání profilu do jeho vyžádané změny.
  2. vypínání infotainmentu - hodně mě zlobí, že se infotainment vypne, kdykoliv řidič odhlehčí sedadlo (bude tam senzor). Nejen, že se mi stává, že se vypne, když se usazuji před jízdou... ale co mě štve nejvíc, že se vypne i když potřebuju na skok ven (třeba něco zapomenu, jdu zavřít vrata, ...) a mám v autě celou rodinu a třeba poslouchají stream z mobilu (ale i přerušené rádio je rušivé). Staré auto zohledňovalo obsazenost všech sedadel.
  3. orientace v infotainmentu - zatím v tom dost tápu, např. jsem nepřišel na to, jak vypnout vyhřívání volantu, ikona nahoře na displayi po kliknutí nic nedělá.
    • 17.10.2022: výhřev volantu má tlačítko přímo na volantu, je třeba ověřit, jestli funguje i když je zapnutý dálkově.
  4. mobilní aplikace - zatím toho umí dost málo a často hlásí chybu. Není třeba možné si aktivovat ovládání zámků, podle dealera není ještě dostupné.
  5. Laura - funguje překvapivě dobře, ale je zbytečně rozvážná. Trvá dlouho než začne poslouchat a ještě déle, než zareaguje po příkazu.
  6. klikání do mapy - při kliknutí do mapy v navigaci se na místě kliknutí vybere pozice v mapě. Ještě teď čekám nějakou neutrálnější reakci, případně otevření menu. Označovat místo v mapě jsem ještě nepotřeboval.

 

Hardware

  1. umístění nabíjecího konektoru - Enyaq má nabíjecí konektor na místě hrdla nádrže u klasických spalováků. U veřejné nabíječky je docela komplikované najet si tak, aby se dal pohodlně připojit nabíjecí kabel. Už jen to, že je nutné k nabiječce couvat je nepříjemné. A pak často bývá jeden stojan pro dvě místa a musím tedy najet na správné místo, jinak musím zapojovat kabel "přes auto". To samé, když je přístup k nabíječce jen z jedné strany. Perlička jsou nabiječky u míst se šikmým parkováním, kde musím stát "proti srsti".
  2. chybějící koberec na 5. místě (vzadu uprostřed) - dcera se oblibou po zastavení odepne a napasuje se mezi sedačky. Když je špatné počasí a má špinavé boty, tak zadupe asi 30 cm prostor mezi oběma zadními koberečky, který není nijak chráněn.
  3. chybějící simply clever - pro sportovní sedadla (jsou fakt pohodlná) není dostupná sada držáků, háčků a ramínek. Nesehnal jsem zatím ani kapsář, který by šel jednoduše připevnit na zadní stranu sedadla spolujezdce. Přepásat airbag nějakou gumou/úvazem mi nepříjde OK.
  4. práh zadních dveří - aby děti dokázaly nastoupit, musí si stoupnout na plastový práh zadních dveří. Ten to rozhodně nezvládne - uvítal bych nějaké udělátko, co nebude klouzat a ochrání ten plast. Zkusím tam nalepit samolepicí protiskluzovou folii na schody, ale je otázka jak to bude vypadat.
  5. klakson (17.10.2022) - zvuk klaksonu mi příjde moc "pípavý" a málo výrazný, osobně si ho nechám vyměnit.
  6. ovládání telefonu (18.10.2022) - chybí mi ovládací tlačítka pro telefon na volantu.

 

Ostatní

  1. nouzová brzda - několikrát se mi stalo, že zabrala nouzová brzda a prudce zabrzdila. Bylo to hlavně při pomalém dojíždění k obrubníku (vpřed i vzad) - pro představu: chvíli jsem přemýšlel, jestli jsem do něčeho nenarazil.
  2. náhodné divnosti - už se mi 2x stalo, že se zapnul nějaký drsný tichý režim. Vše vypadalo OK, ale bylo naprosté ticho - ani směrovky necvakaly. Nestačil ani restart infotainmentu, muselo se vypnout auto. Dále mi jednou auto zahlásilo milion chyb a odmítlo jet. Problém odezněl sám při vypnutém autě přes noc a servis jen potvrdil, že se "něco" stalo, ale závadu nenašel.
Editováno: , autor: camel1cz
Doplnění info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakci.

K tomu volantu - opravdu to bylo po dálkovém zapnutí vyhřívání auta. Upřímně musím přiznat, že sem si nevšiml, že to ovládání je na volantu :) Chvíli jsem to hledal v infotaimentu a pak použil Lauru :)

 

Zkusím se na to zaměřit,s

 

Jinak mezi tím jsem narazil ještě na dvě věci:

- nabídka "nabíjet do" po vypnutí auta nabízí pokaždé něco jiného - nejvíc tam je 80%, ale viděl jsem i 0% nebo 50% (já auto běžně nemám doma zapojené na nabíječce),

- klakson: osobně mi vadí zvuk klaksonu. Používám ho málo, ale když už se to stane, tak chci aby byl výrazný - tohle je takový pípák, který podle mého neplní výstražnou funkci. Navíc ano: někdy si tím upouštím adrenalin ve chvíli, kdy se cítím omezen popř. ohrožen a ten zvuk mi moc neulevuje :) Jsem asi divnej, ale nechám si ho vyměnit :)

 

Pokud to půjde, doplním info do první zprávy.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, camel1cz napsal:

.....tohle je takový pípák, který podle mého neplní výstražnou funkci. Navíc ano: někdy si tím upouštím adrenalin ve chvíli, kdy se cítím omezen popř. ohrožen a ten zvuk mi moc neulevuje :) Jsem asi divnej, ale nechám si ho vyměnit :)

Taky by mě to vadilo.  Ale klakson zbytečně nepoužíván, nýbrž podle zákona můžete použít klakson, neboli zvukové výstražné znamení jen k odvrácení hrozícího nebezpečí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, tušil jsem, že to tady slíznu :) ...ale myslím, že je to pořád lepší než předjíždět, dojíždět, vybržďovat, prát se atd. :) prostě zatroubím, otituluju na de... a jede se dál s čistou hlavou.

 

Kdyby šlo do tuhého, tak bych se hájil přesně tím ustanovením o odvracení nebezpečí - ale obávám se, že než bude policie řešit tuhle úroveň přestupků, tak budu mít metrový vousy :D

 

Btw. držím vše, ať škodovka dodrží termín dodání! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netuším, nic z řady E-Q nechci, ale:

SW 1. Mělo by to jít jaksi automaticky. Resp. OIII čeká na potvrzení "Profilu 1" a pak ho (snad) použije. U jiné značky je další zmatení v tom, že můžeš mít synchronizované nastavení "na klíčku", anebo "s aplikací". Je dost těžké se v těch synhnizací vyznat. Auta řídím sám, takže se v návodech a ve forech začnu hrabat, až budu mít dojem, že nenasednu kvůli (jinak nastavené) sedačce atd. (dle jiného profilu) Je psycho, že zrovna na sedačky jsou v obou značkách tlačítka, podle mě to je duplicita (tri-plicita), ovšem jen částečná. Je to šílené, ale setup na moje jméno funguje, takže neřeším.

 

SW 2. Šílené. OIII vypíná infotainment jen v případě, že je vypnuté zapalování a otevřou se dveře. Je jedno, jestli zrovna voláš přes BT a ukončí se ti hovor s kšeftem za milion. Na to pozor. Vypínat iftmt ihned, když se zvednu ze sedačky je pěkná hovadina (no, šetřílkování...). Druhá značka nechá puštěý infotainment, hudbu, dokud nezamknu auto. Asi jsou u obou značek další podmínky vypnutí, nízký stav 12V akumulátoru, jen tam i vypnutí po xy minutách, když si iftmt pustíš ručně při vypnutém zapalování tl. ON/OFF.

 

V 12. 10. 2022 na 11:09, camel1cz napsal:

Staré auto zohledňovalo obsazenost všech sedadel.

Moje OIII 2019 neozohledňuje nic. Jakože vypnu zapalování, tak se itfmt vypne, kdykoli otevřu svoje dveře, bez ohledu na cestující. Asi bych to chtěl stejně, jako jsi to měl ty.

 

SW 5. Tlačítko "voice" tam nemáš? Tím pádem si určuješ začátek "poslechu" Laury. Stisk - "Zapni topení" - "Prosím?" - "ZAPNI TOPENÍ!" :)

 

HW 1. Otrava, jedině s sebou vozit delší kabel, aby nemohlo dojít k situaci "poslední volné místo, ale k ničemu". Investice dalších xy tisíc. Asi bych musel zjistit nejprv co a jak, jestli "prodlužku" (nebo i propojku box - auto) vůbec lze uskutečnit - protokol, (chlazení), výkonové ztráty...

 

HW 2. Ochranu tunelu měla poslední Felicia, imho...

 

HW 4. Máš foto? Docela otravné, pokud se to má ničit...

 

Worst klakson ever zatím: RAV4, zjevně stejný P/N jako v Yarisu. Jakmile jsem to uslyšel - memories :D <3

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, bouchy napsal:

Netuším, nic z řady E-Q nechci, ale:

SW 1. Mělo by to jít jaksi automaticky. Resp. OIII čeká na potvrzení "Profilu 1" a pak ho (snad) použije. U jiné značky je další zmatení v tom, že můžeš mít synchronizované nastavení "na klíčku", anebo "s aplikací". Je dost těžké se v těch synhnizací vyznat. Auta řídím sám, takže se v návodech a ve forech začnu hrabat, až budu mít dojem, že nenasednu kvůli (jinak nastavené) sedačce atd. (dle jiného profilu) Je psycho, že zrovna na sedačky jsou v obou značkách tlačítka, podle mě to je duplicita (tri-plicita), ovšem jen částečná. Je to šílené, ale setup na moje jméno funguje, takže neřeším.

 

Podle všeho chce škodovka do enyaqa dodělat párování s klíčky + virtuální klíče v mobilu - komunikoval jsem s autorem integrace do HA a ten říkal, že tam vidí nějakou přípravu, ale zatím to nic nedělá. Tak doufám, že tenhle bod je něco, co se časem vyřeší rozšířením funkcí. Teď to ale moc smysl nedává.

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

SW 2. Šílené. OIII vypíná infotainment jen v případě, že je vypnuté zapalování a otevřou se dveře. Je jedno, jestli zrovna voláš přes BT a ukončí se ti hovor s kšeftem za milion. Na to pozor. Vypínat iftmt ihned, když se zvednu ze sedačky je pěkná hovadina (no, šetřílkování...). Druhá značka nechá puštěý infotainment, hudbu, dokud nezamknu auto. Asi jsou u obou značek další podmínky vypnutí, nízký stav 12V akumulátoru, jen tam i vypnutí po xy minutách, když si iftmt pustíš ručně při vypnutém zapalování tl. ON/OFF.

 

Moje OIII 2019 neozohledňuje nic. Jakože vypnu zapalování, tak se itfmt vypne, kdykoli otevřu svoje dveře, bez ohledu na cestující. Asi bych to chtěl stejně, jako jsi to měl ty.

 

Teď jsem to ještě zkoumal a je to ještě trochu složitější. Vliv mají opravdu i otevřené dveře - po otevření dveří řidiče se obrazovka přepne do takové rozlučkové/parkovací stránky - je tam do kolika chci nabíjet, nějaká servisní poloha stěračů, upozornění, že si mám vzít mobil atd. Ale rádio/média pořád hrajou... vypne se to až s tou sedačkou. No snad se dočkáme nějakého doladění.

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

SW 5. Tlačítko "voice" tam nemáš? Tím pádem si určuješ začátek "poslechu" Laury. Stisk - "Zapni topení" - "Prosím?" - "ZAPNI TOPENÍ!" :)

 

 

Přesně! :D To tlačítko používám (ani nevím, že Laura poslouchá i bez tlačítka?). Ale prostě stisknu tlačítko, objeví se hned na infotainmentu že se Laura snaží, ale trvá tak 3+ vteřiny než se chytí. A když ji něco řeknu, tak minimálně 3 vteřiny, než zareaguje. Ale jak říkám, když si počkám, tak je ten výsledek slušný.

 

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

HW 1. Otrava, jedině s sebou vozit delší kabel, aby nemohlo dojít k situaci "poslední volné místo, ale k ničemu". Investice dalších xy tisíc. Asi bych musel zjistit nejprv co a jak, jestli "prodlužku" (nebo i propojku box - auto) vůbec lze uskutečnit - protokol, (chlazení), výkonové ztráty...

 

No to je právě ono - nejsem si ani jistý, jestli se vůbec takové prodlužky dělají a jestli je OK je používat. Příjde mi to hodně podobné, jako bych si vozil svůj nástavec/prodloužení na tankovací pistoli na benzín. Nevím, že by to bylo zakázané, ale tak nějak cítím, že to moc samozřejmé není :) Navíc ta prodlužka musí snést minimálně 50kW, což je už kus kabelu. Kdyby ta prodlužka byla stejná jako kabel u nabíječky, tak to je minimálně 40mm v průměru a muselo by to být volně v kufru - ten kabel rozhodně nejde stočit to malého klubíčka.

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

 

HW 2. Ochranu tunelu měla poslední Felicia, imho...

 

Právě tady tunel není, podlaha vzadu je rovná (náznak tunelu tam tuším je, ale v rámci milimetrů)... proto mi vadí chybějící 5. koberec, popř. bych čekal jeden velký pro celou zadní podlahu.

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

 

HW 4. Máš foto? Docela otravné, pokud se to má ničit...

 

Nevím, jestli to je vidět... výška k horní hraně může být odhadem 40cm. Dole je vidět světlejší osazení (proti bordelu) a pak je prakticky kolmý plechový práh (tam jsou baterky), který je pak krátkou šikminou stažený k těsnící gumě dveří... za ní už je ten plast prahu, na který dítě šlape. Fotka je i s náležitými stopami používání :)

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

 

Worst klakson ever zatím: RAV4, zjevně stejný P/N jako v Yarisu. Jakmile jsem to uslyšel - memories :D <3

 

Tak Yarise (a RAV4) jsem troubit neslyšel, ale enyaqa si nekdy poslechni, třeba zabýbe žebříčkem :D

 

před 21 hodinami, bouchy napsal:

 

 

 

 

 

 

 

20221018_121416.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@camel1cz Ad kabely... Můžu se rozhlídnout. Elektrika mě zajímá, i když doufám, že nikdy nebudu dotlačen tím jezdit. Mám za to, že některé stanice umožňují připojení vlastního kabelu, což je jistě čistší řešení než "prodlužka". Sranda je, že kanystr na benzín stojí když moc, tak 500, kabel bude 20k+, když oboje plní stejnou službu. (...)

Ad nástupní hrana - děs běs, to asi řešení mít nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím kabelem bacha! Jsou 2 kabely:

  • střídavý, který má výkon u nás tuším max 22kW ve 3 fázích - u enyaqa je omezení palubní nabíječky dokonce 11kW. Takže tam je na jeden vodič proud 16A a to je docela bežné. Tyhle kabely se taky bežně vozí v autě a na nabíječce často nejsou. Běžně se pripojuje vlastní kabel do zásuvky na nabíječce,
  • stejnosměrný, tím se přenáší bežně 50kW a spíčkově 150kW i víc. Tyhle kabely jsou vždycky u nabíječky napevno.

Já mluvil hlavně o těch stejnosměrných...

 

Btw. zkoušel si někdy elektroauto? Překvapuje mě tvá jistota a rozhodnost, že to nechceš. Rozhodně to není vhodné řešení pro každého, ale pokud dokážeš žít s délkou nabíjení, tak je to velice komfortní ve všech ohledech.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, délka nabíjení je nepříjemná - a dvojnásob, když není možnost nabíjet doma. Pak zbývá jen nějaký obchoďák/centrum. Vycházím z toho, že jakmile se musí čekat na nabíjení, je to špatně. Ať si klidně nabíjí 10 hodin, ale když auto nepotřebuju a dělám něco jiného... ale když ho potřebuju, musí jet :)

 

Ten pokles dojezdu nemůžu hodnotit - zatím jsem zimu nezažil. Mám reálnou spotřebu kolem 18kWh/100km - takže 440 km na plné nabití. Ale jezdím spíš mezi 20 a 80% takže můj dojezd je spíš 260km v extrému 350 (vyjíždím běžně s 80%). Četl jsem názory, že se baterie za jízdy ohřeje a tím se vrátí dojezd do normálu a energie se v baterii "objeví". Tedy to vypadá, že ta energie je zamčená ve zpomalení té chemie a v tom chladu nejde vybít - pokud to tak je, tak na dálky by se dojezd neměl výrazně změnit. Topení/klima bude mít podobnou spotřebu - takže zase by to nemělo být o desítky procent. No uvidíme - klidně sem v zimě zareportuju :)

 

PS: ten kabel je lidovka :) navíc by k němu byla třeba ještě zásuvka na kabel s protikusem (což ani nevím, jestli se dělá). No asi dost nerealistické :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to tak časté, ale stalo se mi zatím asi 2x, že bylo prostě potřeba jet. Proto třeba nepiju, protože když se napiju v 17:00 a ve 23:00 pojedu na pohovost, tak se pohybuju na hraně zákona ("krajní nouze"). S elektrikou, která se nabíjí, je to stejné. Kdybych měl u RD o EV (na městský provoz) uvažovat, tak navíc asi na "noční proud" (podle posledních ceníků už se cena skoro neliší).

Závislost kapacity na teplotě je jasná - to funguje. O spotřebě nejsem přesvědčen, nevím, jak to má řešeno auto X, auto Y. e-Citigo mělo normální topné spirály, EQ má snad už tepelné čerpadlo. Tepelné čerpadlo je elektromotor, okolo nich panuje několik "záhad". Jako v domě - mám na výběr jestli budu protáčet vodu topením ohřívanou kotlem, nebo místo kotle budu protáčet další okruh třeba u TČ voda-vzduch. Dále musím médium zkomprimovat. Vycházím z článku (který asi nenajdu), kde měřili reálný dojezd v létě, bez potřeby topení, a v zimě, s topením. Výsledky byly smutné, dokonce tak, že bych asi na Moravu ani nedojel. A to není fiktivní "maximum", to je jedna z mých tras.

Ad kabel - asi nerozumím, co myslíš, tyhle kabely budou vždy male-female (F ke straně uživatele, spotřebiče), protože nelze mít volně živé části, kde je napětí vyšší než malé. Pokud vím, DC je 400V. "Domluva" v elektronice, že se napětí zapne až při připjení a zamknutí kabelu, nestačí. Tímto kabelem by tedy mělo jít prodloužit pevně zabudované vedení z nabíječky do EV; proto jsem psal - vyzkoušet na místě. Bez toho a ověření, že kabel takto zvládne těch 50 kW, bych do toho nešel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou spotřebou je to jasný - nebudu tady spekulovat, dozvíme se to za pár týdnů :) Jinak mé auto TČ má - tedy by úspora měla být značná, ale zase není jisté jak přesně to TČ použili a zda je zapojené i v tom okruhu tepelného managementu baterie nebo jen v topení. Zase - ukáže praxe. Mám dojem, že když sem stál a bylo chladno (pár stupňů nad nulou) tak auto žralo 1kW... ale to si jen matně vzpomínám a možná to je blbě. Zkusím to víc sledovat.

 

Jinak s tou připraveností na pohotovostní jízdu je to složitý - záleží jak velký dojezd potřebuješ, dá se držet auto vždy nad touhle hranicí. Asi nebudeš jezdit na pohotovost 200km, takže by to mělo být bez problému a těch 20%, které tam stejně necháváš kvůli životnosti baterie by to mělo řešit. Ten alkohol je docela mazec, kdyby mi pití chutnalo, tak bych kvůli tomu asi pít nepřestal a ukecával to případně na krajní nouzi - to teda smekám za uvědomělost :-O

 

Co se týče kabelu - ten kabel co odkazuješ je na druhé straně jen ustřižený. Proto říkám, že by se musela sehnat k té raketě za tento kabel ještě zásuvka na kabel do které by se zastrčila ta zástrčka co je u nabíječky. A věř, že jestli vůbec tahle zásuvka existuje, tak bude stát 10... a nemluvím o tom, že by taky měla mít v sobě servo na zamykání kabelu. Proto píšu, že mi to příjde spíš z říše sci-fi :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@camel1cz offtopic... ad alkohol: však mi to taky všichni vyčítají (že...), možná už si to vyčítám i sám. Ale destruktivní účinky mě dost odrazují, dost málo na to, že jsou takoví lidi "v poho". Dlouhodobě nebudou, někteří už problém identifikovali. No jasně, to není o 200km dojezdu, to ne. A jo, že je ten kabel ustřižený, to mi nedošlo ("volný konec"? :) ). V tom případě je diskuse asi zbytečná, spoléhá se na řešení pevně uchycený kabel u nabíječky a dostupnost parkovacího místa podle potřeby... některá EV tuším mají dvě zásuvky. Kdyžtak, a to jsem zapomněl, občas vychází https://www.nextech.sk/elektromobilita/rocenka (teď koukám, že to je SK-oriented, ale najde se tam asi jediné přímé srovnání, co které EV má za zásuvku, nabíjecí výkon, dojezd. Vždy tam popisují koncovky, novinky v nabíjení. Jinde jsem to takto pokupě nesehnal.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 12. 10. 2022 na 11:09, camel1cz napsal:
  1. profil řidiče - dost mě irituje, že po každém nastoupení do auta musím potvrdit profil řidiče (dřív to chtělo i PIN, ale to může nechat zapnuté asi jen opravdový masochista). Čekal bych spojení s klíčem popř. ponechání profilu do jeho vyžádané změny.

 

To potvrzování je za trest

 

 

 

V 12. 10. 2022 na 11:09, camel1cz napsal:
  1. vypínání infotainmentu - hodně mě zlobí, že se infotainment vypne, kdykoliv řidič odhlehčí sedadlo (bude tam senzor). Nejen, že se mi stává, že se vypne, když se usazuji před jízdou... ale co mě štve nejvíc, že se vypne i když potřebuju na skok ven (třeba něco zapomenu, jdu zavřít vrata, ...) a mám v autě celou rodinu a třeba poslouchají stream z mobilu (ale i přerušené rádio je rušivé). Staré auto zohledňovalo obsazenost všech sedadel.

 

Vypínání lze obejít zapnutým pásem - mít jednu náhradní přezku v kastliku nebo si půjčit od spolujezdce, pak se dá vystoupit a nevypne se infotainment.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Profil řidiče je sice otravný, ale je to jednou po startu na tlačítko MODE, pak individuál a pak zase MODE a je to pryč. 

 

Já používám bezdrátové nabíjení telefonu a pokaždé když se to nezačne nabíjet tak vyskočí hláška v okně, že se mobil nenabíjí s tlačítkem OK. Proboha co to je za designery UX, už tam nahoře je vidět že se to nenabíjí červenou čárkou u symbolu Qi ale proboha proč by to měl někdo odklepávat na OK. Stejné chování maj všude, v roce 2019 jsem jim dokonce psal do Škodovky jako očividnou blbost u SIII, a teď už se ani namáhat nebudu. Je to marný, je to marný, je to marný. Kruci to si tam fakt nemůžou udělat pořádek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
V 6. 2. 2023 na 17:10, marelcz napsal:

 

To potvrzování je za trest

 

 

 

 

Vypínání lze obejít zapnutým pásem - mít jednu náhradní přezku v kastliku nebo si půjčit od spolujezdce, pak se dá vystoupit a nevypne se infotainment.

 

 

 

 

Zapnutý pás způsobuje samovolné rozjetí vozidla při výstupu řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...