mr.coumess Vloženo 29. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2022 (editace) Ahoj, mám další poznatek k yetince, se kterou jsem již skoro rok. Mám nalitané 170tis km. Začla mít při vypnutí-chcípnutí motoru pocitově jakoby zatřepení celého těla motoru. Takový klidný vypnutí co znáš nebylo a každé vypnutí jsem začal registrovat. A je jedno, zda stojíš na rovině, nebo ve sklonu. Zkoušel jsem i se spojkou vypnout. Měl jsem chvíli pocit, že je to 100% lepší. Ale to bylo namlouváni. Nakonec jsem rozebral škrtící klapu a byla zanesená. Po vyčištění bylo vše tak, jako dřív. Další víkend to šlo opět dolů, protože jsem neměl více času a tentokrát šlo dolu preventivně plastové sání, které po 170tis. km byla zanesená. Čištění sání 2 celé dny. To byl sajrat. Tož snad jsem poznatkem někomu z časti pomohl. Editováno: 29. Říjen 2022, autor: mr.coumess Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2022 ten vstup EGR treba otočiť smerom do sania a nie do klapky , musíš ho trochu upraviť pilníkom aby šiel otočiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.coumess Vloženo 29. Říjen 2022 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2022 Díky za info, ja to sundal, vyčistil a nandal zpět. Nepřemýšlel jsem nad tím, že bych měl “něčím” otočit někam. Asi to mám tak zpět. Nezaznamenal jsem nic špatného. Vadí to? Nebo si to samo otočí tím průvanem vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2022 má sa to otočiť práve preto aby išlo EGR rovno do sania nie smerom ku klapke a nešpinil ju tak , o nič iné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.