Přejít na obsah

Nouzový režim


Fajnšmetke

Doporučené příspěvky

Pánové zdravím vás, dnes se mi za jízdy rozblikala kontrolka žhavení auto ztratilo výkon a začalo kuckat za jízdy a při zastavení chciplo, znovu jsem ho nastartoval, naskočilo a hned zase chciplo jak padly otáčky dolů. Na diagnostice mi vyskočilo palivové čerpadlo,, chyba šla vymazat a po vymazání znovu nenaskočila a auto dojelo domů normálně bez poruch a dalších závad na diagnostice, zůstalo vše čisté. Nevíte někdo co se mohlo stát? Jel jsem na rezervu v nádrži (80km dojezd) tankuju jen vervu, mohlo to jen nasát nějaký binec nebo vzduch?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebyla ta chyba více konkrétnější? Jestli vysokotlaké nebo nízkotlaké čerpadlo?

Já měl u mého auta problém s nízkotlakým čerpadlem a to se chovalo tak, že jsem nastartoval až na několikátý pokus, vysokotlaké čerpadlo to dotáhlo.

Když nefunguje vysokotlaké čerpadlo, tak to právě se bude projevovat pravděpodobně tak, jak to bylo v tomto případě. 

Pokud to ale po smazání je zas OK, tak se to může objevit někdy znovu. Nejspíš se to dostalo do nějakých hraničních hodnot a SW to vyhodnotil jako chybu a zastavil to úplně, mohlo to být jen jednorázové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, bohužel konkrétnější údaj nemám ani jestli to bylo nízko či vysokotlaké čerpadlo měl jsem tam jen kolonku palivové čerpadlo, právě jsem si řekl že bych zkusil štěstí a někdo nevěděl na první dobrou, protože známý mi říkal že mi v servisu nemusí nic najít tak abych nejel zbytečně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 11. 2022 na 20:40, Krosta napsal:

Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět

Děkuju za odpovědi, auto již stojí v servisu a já nedočkavě čekám na verdikt, při cestě do servisu auto znovu chciplo a ke kontrolce žhavení se přidala i kontrolka motoru a auto muselo dojet na laně tak uvidím co z toho bude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zdravím,

Pálí mě palčivý problém. Jsem novým majitelům Škoda Octavia III RS 2.0 TDI 135 kW. Auto už měsíc stálo v servise kde se řešila možná vada turbodmychadla. Nakonec oči padly na neoriginální hadičky, které byli směšně široké a měli velkou světlost. Auto poté jezdilo 3 dny bez problému. Dnes se stal opět stejný problém. Zhruba půl kilometru jízdy se kontrolka rozblikala a motor přešel do nouzového režimu. Následně jsem motor vypnul a zapnul a auto šlapalo tak jak má. Napadlo mě, že by se mohlo jednat o studený start a moc velký výkon na začátek jízdy. I kdyby ne, chci se zeptat vás zkušených, zda-li se někdo potýká se stejným problémem než zaplatím výměnu popř. Repas turba. Díky za odpovědi a za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...