Fajnšmetke Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 Pánové zdravím vás, dnes se mi za jízdy rozblikala kontrolka žhavení auto ztratilo výkon a začalo kuckat za jízdy a při zastavení chciplo, znovu jsem ho nastartoval, naskočilo a hned zase chciplo jak padly otáčky dolů. Na diagnostice mi vyskočilo palivové čerpadlo,, chyba šla vymazat a po vymazání znovu nenaskočila a auto dojelo domů normálně bez poruch a dalších závad na diagnostice, zůstalo vše čisté. Nevíte někdo co se mohlo stát? Jel jsem na rezervu v nádrži (80km dojezd) tankuju jen vervu, mohlo to jen nasát nějaký binec nebo vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 A nebyla ta chyba více konkrétnější? Jestli vysokotlaké nebo nízkotlaké čerpadlo? Já měl u mého auta problém s nízkotlakým čerpadlem a to se chovalo tak, že jsem nastartoval až na několikátý pokus, vysokotlaké čerpadlo to dotáhlo. Když nefunguje vysokotlaké čerpadlo, tak to právě se bude projevovat pravděpodobně tak, jak to bylo v tomto případě. Pokud to ale po smazání je zas OK, tak se to může objevit někdy znovu. Nejspíš se to dostalo do nějakých hraničních hodnot a SW to vyhodnotil jako chybu a zastavil to úplně, mohlo to být jen jednorázové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajnšmetke Vloženo 1. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 Zdravím, bohužel konkrétnější údaj nemám ani jestli to bylo nízko či vysokotlaké čerpadlo měl jsem tam jen kolonku palivové čerpadlo, právě jsem si řekl že bych zkusil štěstí a někdo nevěděl na první dobrou, protože známý mi říkal že mi v servisu nemusí nic najít tak abych nejel zbytečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajnšmetke Vloženo 3. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2022 V 1. 11. 2022 na 20:40, Krosta napsal: Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět Děkuju za odpovědi, auto již stojí v servisu a já nedočkavě čekám na verdikt, při cestě do servisu auto znovu chciplo a ke kontrolce žhavení se přidala i kontrolka motoru a auto muselo dojet na laně tak uvidím co z toho bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 3. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2022 @Fajnšmetkenecituj příspěvek přímo nad sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pidas Vloženo 20. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2023 Paní kluci.... Nouzový režim moji Octavie pri potřebě výkonu... Poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2023 Diagnostika => výpis závad => pak ti možná někdo i poradí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antonín Hruška Vloženo 17. Srpna Sdílet Vloženo 17. Srpna Zdravím, Pálí mě palčivý problém. Jsem novým majitelům Škoda Octavia III RS 2.0 TDI 135 kW. Auto už měsíc stálo v servise kde se řešila možná vada turbodmychadla. Nakonec oči padly na neoriginální hadičky, které byli směšně široké a měli velkou světlost. Auto poté jezdilo 3 dny bez problému. Dnes se stal opět stejný problém. Zhruba půl kilometru jízdy se kontrolka rozblikala a motor přešel do nouzového režimu. Následně jsem motor vypnul a zapnul a auto šlapalo tak jak má. Napadlo mě, že by se mohlo jednat o studený start a moc velký výkon na začátek jízdy. I kdyby ne, chci se zeptat vás zkušených, zda-li se někdo potýká se stejným problémem než zaplatím výměnu popř. Repas turba. Díky za odpovědi a za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Srpna Sdílet Vloženo 17. Srpna Diagnostika, diagnostika, diagnostika. Bez toho je to pouze nahodilé střílení od boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antonín Hruška Vloženo 17. Srpna Sdílet Vloženo 17. Srpna Diagnostika ukázala toto, mechanika napadl nějaký špatný konektor, nesoustředí se ale přímo na věci okolo motoru a tak, takže neví přesně. Zajímá mě jen jestli někdo řešil stejný problém. Stává se to jen občas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Srpna Sdílet Vloženo 17. Srpna Tak to musíš dát do servisu, který to umí. Lz soudit, že ty hadičky to nejspíš nezpůsobovaly. Anebo to zkus tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.